Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT-DACIA-LPG

Γιατί το Renault Captur LPG είναι το πιο πλήρες compact SUV

Ελλάδα 3:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί το Renault Captur LPG είναι το πιο πλήρες compact SUV

RENAULT-DACIA-LPG

Γιατί το Renault Captur LPG είναι το πιο πλήρες compact SUV

RENAULT-DACIA-LPG

Με τις τιμές των καυσίμων να έχουν εκτοξευθεί στα ύψη, το καλύτερο compact SUV της αγοράς, το Renault Captur, γίνεται ακόμα πιο πλήρες και ελκυστικό με την έκδοση που καταναλώνει LPG.

Advertisement
Advertisement

Δεν χωρά αμφιβολία ότι η αγορά ενός νέου αυτοκινήτου είναι μία εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση στις μέρες μας. Ιδίως για το ευρύ κοινό που θέλει με ένα και μόνο όχημα να εξυπηρετήσει όλες του τις ανάγκες.

Και μάλιστα με τον πιο οικονομικό τρόπο, μιας και πλέον τα καύσιμα για τις μετακινήσεις έχουν στριμώξει αφόρητα τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

Λύση σε όλα αυτά έρχεται να δώσει ένα αυτοκίνητο που από την πρώτη του γενιά έβαλε τον πήχη για το πως πρέπει να φτιάχνονται τα μικρά συμπαγή SUV.

Advertisement
Advertisement

Ο λόγος για το Renault Captur, το οποίο στη νέα του εκδοχή αποτελεί ότι πιο πλήρες και πληθωρικό έχει να επιδείξει η κατηγορία του, συνδυάζοντας ποιότητα και ανέσεις μεγαλύτερου αυτοκινήτου με προσιτή τιμή και κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά.

Πιστή στην παράδοση που δημιούργησε η ίδια η Renault εδώ και πάνω από μία δεκαετία, και το νέο Captur προσφέρεται σε έκδοση με διπλό καύσιμο. Μπορεί δηλαδή να καταναλώνει και βενζίνη και το κατά πολύ φθηνότερο υγραέριο (LPG) βοηθώντας έτσι τον ιδιοκτήτη του να περιορίσει σημαντικά τα λειτουργικά του έξοδα.

Advertisement

Είναι χαρακτηριστικό ότι για έναν οδηγό που κάνει κατά μέσο όρο 15.000 χιλιόμετρα τον χρόνο, το όφελος με τις σημερινές τιμές των καυσίμων μπορεί να αγγίξει και τα 1.000 ευρώ τον χρόνο, καθιστώντας έτσι την επιλογή της συγκεκριμένης έκδοση μονόδρομο για όποιον θέλει την πιο οικονομική λειτουργία.

Advertisement

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η καύση του υγραερίου δεν επηρεάζει καθόλου την λειτουργία του κινητήρα και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Είναι ενδεικτικό ότι ο τρικύλινδρος TCe του 1 λίτρου αποδίδει περισσότερους ίππους με υγραέριο παρά με την βενζίνη (100 έναντι 91), ενώ παράλληλα έχει και εξαιρετικές επιδόσεις και πάλι με την καύση LPG.

Λόγω του γεγονότος ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει εξελιχθεί ειδικά για την καύση και υγραερίου, η απόδοσή του δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με την λειτουργία του με βενζίνη, όντας το ίδιο αθόρυβος και πολιτισμένος είτε με το ένα καύσιμο είτε με το άλλο.

Χάρη δε και στην ύπαρξη ενός σωστά ρυθμισμένου εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, είναι και ιδιαίτερα ελαστικός από χαμηλά, ενώ παραμένει οικονομικός και χωρίς θόρυβο στο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.

Advertisement

Για να γίνουν όλα αυτά, η Renault έχει εξελίξει το δικό της σύστημα υγραεριοκίνησης, το οποίο τοποθετείται από το εργοστάσιο στο Captur. Κάτι ιδιαίτερα σημαντικό τόσο σε ότι αφορά την αξιοπιστία του συστήματος όσο και την ασφάλεια που αυτό παρέχει.

Η δεξαμενή για το υγραέριο είναι κατασκευασμένη από υψηλής αντοχής χάλυβα ενώ παρέχονται και πολλές ασφαλιστικές δικλίδες. Ενώ και η Renault καλύπτει και την έκδοση αυτή με όλες τις εγγυήσεις που ισχύουν και για τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς με τους κινητήρες βενζίνης.

Η εργοστασιακή τοποθέτηση της δεξαμενής για το LPG, πέρα από την πολύ προσεγμένη κατασκευή, γίνεται με ιδιαίτερα πρακτικό τρόπο στον χώρο που υπάρχει για την ρεζέρβα, με αποτέλεσμα να μην επηρεάζεται καθόλου ο κορυφαίος για την κατηγορία χώρος αποσκευών.

Τέλος, ένα ακόμα ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο του Captur LPG είναι ότι χάρη στην ύπαρξη δύο δεξαμενών καυσίμου, ένα για την βενζίνη και ένα για το υγραέριο (48 και 40 λίτρα αντίστοιχα), μπορεί να έχει αυτονομία που ανάλογα με την οδήγηση μπορεί να ξεπεράσει τα 1.360 χιλιόμετρα, καλύπτοντας με ένα γέμισμα σχεδόν όλη την επικράτεια της Ελλάδας από άκρη σε άκρη.

Πέρα από το εξαιρετικό μηχανολογικό υπόβαθρο και την έμφαση στην οικονομική λειτουργία, το Renault Captur LPG παραμένει η απολύτως κορυφαία επιλογή στην κατηγορία του σε όλα τα επίπεδα.

Ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει στον μέγιστο βαθμό την ποιότητα και την αύρα μιας premium επιλογής, με καινοτόμες τεχνολογικές επιλογές, χώρους για μία μικρή ή μεγάλη οικογένεια και τον οδηγικό χαρακτήρα που πάντα έδινε στην Renault την πρωτοκαθεδρία ανάμεσα στον ανταγωνισμό των μικρών αυτοκινήτων.

Σε κάθε περίπτωση, το Renault Captur με το διπλό καύσιμο και την οικονομική επιλογή καύσης του υγραερίου, είναι μία πολύ έξυπνη και πλήρης επιλογή για τα δεδομένα των μικρών SUV.

Ένα γεμάτο στιλ όχημα που τιμά την παράδοση του κατασκευαστή του και που θα ενθουσιάσει τον οδηγό με τις ανέσεις και τα χαρακτηριστικά του, την ίδια στιγμή που την ώρα της… αντλίας θα του αφήσει ένα χαμόγελο ικανοποίησης. Αξία ανεκτίμητη!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Renault Captur 1.0 TCe LPG
Δοκιμή: Renault Captur Plug-in Hybrid
Renault Captur E-Tech Plug-in: Premium ποιότητα με απίστευτη οικονομία