Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT-CLIO-CAPTUR-2023

Ο εξηλεκτρισμός αναβαθμίζει περαιτέρω το νέο Renault Captur

Ελλάδα 19:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο εξηλεκτρισμός αναβαθμίζει περαιτέρω το νέο Renault Captur

RENAULT-CLIO-CAPTUR-2023

Ο εξηλεκτρισμός αναβαθμίζει περαιτέρω το νέο Renault Captur

RENAULT-CLIO-CAPTUR-2023

Το νέο Renault Captur E-TECH Plug-in Hybrid ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο τους τρείς πυλώνες του οράματος του Groupe Renault για το μέλλον της αυτοκίνησης: αυτόνομο, δικτυωμένο και ηλεκτρικό.

Advertisement
Advertisement

Ο E-TECH Plug-in κινητήρας των 160 ίππων και η αυξημένη ισχύς της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) σημαίνει ότι το B-SUV της Renault μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη).

Το νέο Captur E-TECH Plug-in Hybrid διακρίνεται για την απαράμιλλη ευελιξία του. Έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε καθημερινές διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα χωρίς να προβληματίσει καθόλου για τη φόρτιση της μπαταρίας του.

Advertisement
Advertisement

Με σκοπό να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζει τακτικά. Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας E-TECH Plug-in λειτουργεί σαν σε ένα συμβατικό full hybrid E-TECH μοντέλο, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης. Σε μικτές συνθήκες, το νέο Captur E-TECH Plug-In Hybrid καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (WLTP).

Στο εσωτερικό, ο χώρος των επιβατών παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος (16 εκ). Επίσης υπάρχει ειδικός χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ για ασφαλή φύλαξη των καλωδίων φόρτισης, ώστε να μην επηρεάζεται ο όγκος του χώρου των αποσκευών.

Advertisement

Το νέο Captur χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα νέας γενιάς του Groupe Renault με την ονομασία CMF-B, εξασφαλίζοντας πληθώρα πλεονεκτημάτων. Λόγω της νέας αρχιτεκτονικής επιτυγχάνεται σημαντικός περιορισμός του βάρους, κυρίως στο αμάξωμα, τους άξονες και το καπό. Επίσης υιοθετεί ένα βελτιωμένο πάτωμα που εξασφαλίζει χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση.

Γνωρίστε εδώ το Renault Captur

Advertisement

Τα δύο παραπάνω στοιχεία εγγυώνται για τις θετικές επιπτώσεις τόσο στην κατανάλωση όσο και στις εκπομπές CO2. Το προικισμένο τεχνολογικά Captur έχει επίσης βελτιωθεί και στον τομέα της ηχομόνωσης, κυρίως χάρη στην άριστη απομόνωση του χώρου του κινητήρα.

Προκειμένου να προσφέρει το καλύτερο σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια, η πλατφόρμα CMF-B του νέου Renault Captur έχει επανασχεδιαστεί εντελώς, αναφορικά με τη δομή του αμαξώματος, τα πλευρικά μέρη και το πάτωμα του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα αποτυπώνεται στην κορυφαία διάκριση 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP.

Advertisement

Τέλος, η νέα σχεδίαση των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών κυκλωμάτων της πλατφόρμας CMF-B δίνει στο νέο Renault Captur τη δυνατότητα να προσφέρει τα πλέον σύγχρονα και πιο ολοκληρωμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης της αγοράς. Το νέο Captur αναμφισβήτητα ανεβάζει τον πήχη σε δυσθεώρητα ύψη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Renault Captur E-Tech Plug-in: Ορόσημο τεχνολογίας
Δοκιμή: Renault Captur Plug-in Hybrid
H Renault θα επιμείνει στα πλήρως υβριδικά