Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT-2022

Renault Arkana: Kαινοτόμες επιλογές σε υβριδικά συστήματα κίνησης

Ελλάδα 23:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Renault Arkana: Kαινοτόμες επιλογές σε υβριδικά συστήματα κίνησης

RENAULT-2022

Renault Arkana: Kαινοτόμες επιλογές σε υβριδικά συστήματα κίνησης

RENAULT-2022

Το νέο Renault Arkana, εκτός από την εντυπωσιακή του εμφάνιση και το premium σαλόνι του εφοδιάζεται με σύγχρονα κινητήρια σύνολα και υβριδικές επιλογές.

Advertisement
Advertisement

Με το νέο Arkana η Renault κάνει ένα σημαντικό βήμα στην ανανέωση της κατηγορίας των προσιτών crossover, παρουσιάζοντας ένα αυτοκίνητο μοναδικής ομορφιάς και γεμάτο δυναμισμό.

Οι κουπέ αναλογίες του αμαξώματος συνδυάζονται με τις crossover σχεδιαστικές αντιλήψεις και την πρακτικότητα που εξασφαλίζει ένα τέτοιο αμάξωμα, δημιουργώντας ένα σύνολο που εντυπωσιάζει και κερδίζει τις εντυπώσεις.

Η Renault δεν μένει μόνο στην εμφάνιση και την εξαιρετική αισθητική του αμαξώματος, αλλά φροντίζει να εφοδιάζει το πολύ σύγχρονο αυτοκίνητό τους και με πολλές επιλογές σε καινοτόμους κινητήρες με υβριδικές λύσεις για οικονομία σε καύσιμο, μειωμένους ρύπους και βελτιωμένη απόδοση σε καθημερινές συνθήκες.

Advertisement
Advertisement

H πιο χαρακτηριστική και σύγχρονη εκδοχή του υβριδικού συστήματος της γαλλικής εταιρίας, είναι η τεχνολογία E-TECH. H συγκεκριμένη τεχνολογία βασίζεται σε μία πρωτοποριακή σχεδιαστική προσέγγιση η οποία ενσωματώνει πάνω από 150 πατέντες, οι περισσότερες εκ των οποίων προέρχονται από την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Renault από την συμμετοχή της στην Formula 1.

Το σύστημα E-TECH αξιοποιεί την εν σειρά αλλά και παράλληλη λειτουργία των κινητήρων, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για μεγαλύτερη οικονομία και διαχείριση των εκπομπών CO2.

Advertisement

To υβριδικό αυτό σύστημα αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 λίτρων, με τεχνολογίες νέας γενιάς και φίλτρο μικροσωματιδίων. Η ισχύς του φθάνει στους 91 ίππους και συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν των 36 και έναν των 15 kW (ΗSG – High Voltage Starter Generator).

Το υβριδικό σύστημα Ε-TECH συνοδεύεται από ένα πρωτοποριακό κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη. Ο επαναστατικός συνδυασμός των ηλεκτροκινητήρων και του εξελιγμένου κιβωτίου εξασφαλίζει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων και άμεση απόκριση στο γκάζι. Παράλληλα έχει σημαντικά οφέλη και στην οικονομία καυσίμου.

Advertisement

Το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα συνοδεύεται από μία μπαταρία των 1,2 kWh η οποία είναι τοποθετημένη στον χώρο των αποσκευών, εξυπηρετώντας την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.

Χάρη σε αυτό το εξελιγμένο σύστημα υπάρχει η δυνατότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά το νέο Arkana στο 80% του χρόνου οδήγησης μέσα στην πόλη, μειώνοντας κατά 40% την κατανάλωση σε αστική χρήση σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Advertisement

Είναι χαρακτηριστικό ότι το νέο Arkana E-TECH Hybrid επιτυγχάνει συνδυαστική κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και 112-117 γρ./χλμ. εκπομπές CO2 (τιμές WLTP). Σε καθαρά ηλεκτρική κίνηση, το νέο Arkana E-TECH Hybrid μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητες έως και 75 χλμ/ώρα.

Εκτός από το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα E-TECH το νέο Arkana προσφέρεται και με μία πιο οικονομική επιλογή, με τον micro-hybrid κινητήρα 1.3 ΤCe των 140 ίππων. Η έκδοση αυτή είναι βασισμένη σε ένα 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα τούρμπο άμεσου ψεκασμού 1.3 ΤCE ο οποίος συνδυάζεται με ένα σύστημα εναλλάκτη και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 12V.

Η μπαταρία αυτή είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη για γρήγορες αλλαγές και πολύ πιο άνετη οδήγηση.

Η mild υβριδική τεχνολογία βελτιώνει την λειτουργία του start/stop και ανακτά ηλεκτρική ενέργεια κατά την φάση της επιβράδυνσης. Χάρη σε αυτό το σύστημα ο κινητήρας μπορεί να διακόψει την λειτουργία του κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος μειώνοντας την κατανάλωση.

Παράλληλα ο εναλλάκτης και η μπαταρία λειτουργούν υποστηρικτικά προς τον κινητήρα στην περίπτωση που ο οδηγός πιέζει περισσότερο το γκάζι και χρειάζεται άμεσα μεγαλύτερη ισχύ, για παράδειγμα σε μία φάση επιτάχυνσης. Η τεχνολογία αυτή μειώνει την κατανάλωση κατά 8% και τις εκπομπές CO2 κατά 8,5%, ενώ δημιουργούν τις προϋποθέσεις για πιο άνετη οδήγηση με πιο πολιτισμένα χαρακτηριστικά στην απόδοση του κινητήρα.

Στην έκδοση 1.3 ΤCe 140 micro-hybrid η ισχύς φθάνει στους 140 ίππους και η ροπή στα 260 Νm, δηλαδή 10 ίππους και 20 Nm ροπής περισσότερα από τον παλαιότερο κινητήρα 1.3 ΤCe 130. Η μέση κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο φθάνει τα 5.8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 132-138 γρ/χλμ. (τιμές WLTP).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το νέο Renault Arkana στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα το Renault Arkana (+τιμές)
Νέο Renault Arkana: Στιλ και πρακτικότητα από ένα πρωτοποριακό σπορ crossover