
Λύσεις στη χαμηλή κατανάλωση και στην αυτονομία χαρίζει το νέο Renault Captur. Από την πρώτη στιγμή τοποθέτησε ψηλά τον πήχη για το πόσα μπορούν να προσφέρουν τα compact SUV.
Το Renault Captur, το οποίο στη νέα του εκδοχή αποτελεί ότι πιο πλήρες και πληθωρικό έχει να επιδείξει η κατηγορία του, συνδυάζει ποιότητα και ανέσεις μεγαλύτερου αυτοκινήτου με προσιτή τιμή και κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά.
Δεν αποτελεί πλέον κάποιο νέο. Πιστή στην διαχρονική παράδοση που δημιούργησε η έμπειρη Renault εδώ και πάνω από μία δεκαετία, οδήγησε και το νέο Captur να προσφέρεται στην ευφυή έκδοση με διπλό καύσιμο.
Με απλά λόγια το Renault Captur δύναται δηλαδή να καταναλώνει και βενζίνη αλλά και το κατά πολύ φθηνότερο υγραέριο (LPG), βοηθώντας με αυτό τον τρόπο τον ιδιοκτήτη του να περιορίσει σημαντικά τα λειτουργικά του έξοδα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι για έναν οδηγό που κάνει κατά μέσο όρο 15.000 χιλιόμετρα τον χρόνο, το όφελος μπορεί να αγγίξει και τα 1.000 ευρώ ετησίως, καθιστώντας έτσι την επιλογή του Captur LPG μονόδρομο για όποιον θέλει την πιο οικονομική λειτουργία, επομένως και το χαμηλότερο κόστος κτήσης.
Σημειώστε μάλιστα σε αυτό το σημείο, πως η καύση του υγραερίου δεν επηρεάζει καθόλου την λειτουργία του κινητήρα του B-SUV της Renault αλλά και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Πολύ σημαντικό αυτό.
Επίσης καλό είναι να γνωρίζετε πως ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TCe του ενός λίτρου του Captur αποδίδει περισσότερους ίππους με υγραέριο παρά με την βενζίνη (100 έναντι 91), ενώ παράλληλα έχει και εξαιρετικές επιδόσεις και πάλι με την καύση του υγραερίου (LPG).
Το συγκεκριμένο σύνολο μάλιστα εξελίχθηκε ειδικά για την καύση και υγραερίου ως βασικό καύσιμο, με τα χαρακτηριστικά απόδοσης του μάλιστα να μην διαφοροποιούνται καθόλου σε σχέση με την λειτουργία του με βενζίνη, όντας δηλαδή ο κινητήρας του Captur εμφανίζεται το ίδιο αθόρυβος και πολιτισμένος, είτε με το ένα καύσιμο είτε με το άλλο.
Στην πράξη τώρα, εκτός από αποδοτικός σε λειτουργία είναι και ιδιαίτερα ελαστικός από χαμηλά ο αποδοτικός κινητήρας του νέου Renault Captur LPG, παραμένοντας παράλληλα οικονομικός και αθόρυβος στο μακρινό ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.
Η εργοστασιακή τοποθέτηση της δεξαμενής του συστήματος LPG, εκτός από την πολύ προσεγμένη κατασκευή, γίνεται με ιδιαίτερα πρακτικό τρόπο στον χώρο που υπάρχει για την ρεζέρβα, με αποτέλεσμα να μην επηρεάζεται καθόλου ο κορυφαίος για την κατηγορία χώρος αποσκευών.
Συμπερασματικά, το νέο Renault Captur με το διπλό καύσιμο στην έκδοση LPG και την οικονομική επιλογή καύσης του υγραερίου, είναι προφανώς η πιο έξυπνη και πλήρης επιλογή για τα δεδομένα των συμπαγών έξυπνων SUV με εστίαση στη χρηστικότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Mε Renault Captur LPG στην Κερκίνη: 2.000 χιλιόμετρα με υγραέριο (+video)
Renault Captur LPG: Το απόλυτο compact SUV και στην οικονομία
Δοκιμή: Renault Captur 1.0 TCe LPG
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Εκλογές 2023
Που ψηφίζω: Μάθετε που ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.
Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.
Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε
Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ