Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Range Rover

Τα Land Rover που καταναλώνουν 1,4 λτ./100 χλμ.

  • newsautoteam

Είναι εφικτό ένα premium SUV να έχει ισχύ 309 ίππων και να καταναλώνει 1,4 λτ./100 χλμ.; Η απάντηση έρχεται από τα Range Rover Evoque & Land Rover Discovery Sport PHEV.

Tα δύο βρετανικά μοντέλα, Land Rover Discovery Sport & Range Rover Evoque Plug in Hybrid, εφοδιάζονται με ένα προηγμένο plug in υβριδικό σύστημα κίνησης ισχύος 309 ίππων. To εν λόγω κινητήριο σύνολο περιλαμβάνει και ηλεκτροκινητήρα που μπορεί να κινεί το αμάξωμα με μηδενικούς ρύπους για 66 χιλιόμετρα.

Με το σήμα P300e, τα νέα μοντέλα προσφέρουν βιώσιμη απόδοση συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα 200PS 1,5 λίτρου, με έναν ηλεκτροκινητήρα 109 PS ενσωματωμένο στον πίσω άξονα και τροφοδοτούμενο από μπαταρία ιόντων λιθίου 15 kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η απόδοση και η ικανότητα δεν επιδέχονται συμβιβασμούς, με επιτάχυνση 0-100km/h σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα στο Range Rover Evoque. Εν τω μεταξύ, το Discovery Sport προσφέρει 0-100km/h σε 6,6 δευτερόλεπτα. Και τα δύο μπορούν να φτάσουν ταχύτητες μέχρι 135 km/h χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια. Η απόδοση είναι αξιοσημείωτη: το Range Rover Evoque P300e εκπέμπει μόλις 32g/km CO2 (WLTP) και διαθέτει μια ηλεκτρική με μηδενικό εύρος εκπομπή ρύπων εξάτμισης μέχρι 66km, με οικονομία καυσίμου 1,4 λτ./100 χλμ. Το Discovery Sport P300e μπορεί να ταξιδέψει μέχρι και 62 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ισχύ και προσφέρει οικονομία καυσίμου 1,6 λτ./100 χλμ. Χάρη στην ηλεκτροκίνητη τεχνολογία της, το Discovery Sport P300e παράγει εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 μόλις 36g/km.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Τα Land Rover που καταναλώνουν 1,4 λτ./100 χλμ.


Τεχνολογία PHEV
Τα νέα compact SUV παράγονται χρησιμοποιώντας την Premium Transverse Architecture της Land Rover, η οποία σχεδιάστηκε από την αρχή για να φιλοξενήσει τεχνολογίες plug-in και mild-hybrid. Το υλικό είναι έξυπνα τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο της καμπίνας χωρίς να περιορίζεται ο εσωτερικός χώρος.Το Electric Rear Axle Drive (ERAD) τροφοδοτείται από μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου 15kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η μπαταρία αποτελείται από 84 πρισματικές κυψέλες, διατεταγμένες σε επτά μονάδες 50Αh των 12, με πάχος χαλύβδινου undertray 6 mm που προστατεύει την μπαταρία χωρίς να επηρεάζεται η χαρακτηριστική ικανότητα των οχημάτων να κινούνται σε οποιοδήποτε εδάφους.

Το προηγμένο Electric Rear Axle Drive (ERAD) διαθέτει έναν ελαφρύ, πρακτικό και αποτελεσματικό σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Για εξοικονόμηση του χώρου, οι κινητήριοι άξονες είναι ομόκεντροι με τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων μίας ταχύτητας, ενώ ο μετατροπέας είναι επίσης ενσωματωμένος στο περίβλημα ERAD. Η μονάδα ERAD ενσωματώνεται άψογα στο πίσω σύστημα ανάρτησης Integral Link. Σε ταχύτητες άνω των 135km/h (84mph), ο ηλεκτρικός κινητήρας αποσυνδέεται για να μειώσει την οπισθέλκουσα και ως εκ τούτου να βελτιστοποιήσει την απόδοση για να επανασυνδεθεί όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από αυτό το όριο. Το συμπαγές κουτί διακλάδωσης υψηλής τάσης (HVJB) κάτω από τα μπροστινά καθίσματα είναι μια άλλη τεχνολογική καινοτομία. Αυτό περιλαμβάνει το DC: μετατροπέας DC (αλλάζει ρεύμα υψηλής τάσης από την υβριδική μπαταρία σε χαμηλή τάση για να υποστηρίξει το δίκτυο 12 volt) και τον ενσωματωμένο φορτιστή 7kW που χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της υβριδικής μπαταρίας όταν το όχημα είναι συνδεδεμένο.

Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για τα μοντέλα 

Δίπλα σε αυτό είναι ο μετατροπέας Belt-integrated Starter Generator (BiSG), ο οποίος μέσω έξυπνης ηλεκτρικής διαχείρισης μπορεί να στείλει ενέργεια ανάκτησης στην μπαταρία υψηλής τάσης για αποθήκευση για χρήση αργότερα ή για άμεση αναδιάταξη, προκειμένου να υποστηρίξει την πλήρη δυνατότητα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς. Ένα νέο σύστημα brake-by-wire αντικαθιστά το παραδοσιακό brake vacuum servo και συνδυάζει άψογα την ανατροφοδοτούμενη πέδηση και την πέδηση με τριβή για να παρέχει συνεπή και ακριβή αίσθηση πεντάλ. Το σύστημα μπορεί να δώσει επιβράδυνση φρεναρίσματος έως και 0,2 g, μεγιστοποιώντας την ενεργειακή απόδοση χρησιμοποιώντας την κινητική ενέργεια των οχημάτων για να επαναφορτίσει την μπαταρία σε πολύ υψηλές στροφές.

Ο ευφυής εντοπισμός του συστήματος PHEV σε όλη τη δομή βελτιώνει τη δυναμική, μειώνει το κέντρο βάρους κατά έξι τοις εκατό και βελτιώνει περαιτέρω την κατανομή βάρους εμπρός-πίσω.

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr