Live Κίνηση
Περισσότερα
Range Rover

Range Rover Evoque PHEV: Συνδυασμός επιδόσεων & Οικονομίας

Ελλάδα 18:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Range Rover Evoque PHEV: Συνδυασμός επιδόσεων & Οικονομίας

Range Rover

Range Rover Evoque PHEV: Συνδυασμός επιδόσεων & Οικονομίας

Range Rover

Διατηρώντας στο έπακρο τον premium & off road χαρακτήρα του, το μοντέλο της Range Rover προσφέρει υψηλές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.

Advertisement
Advertisement

Εκτός δρόμου στοιχεία, ποιότητα Range Rover και κινητήριο σύνολο 1,5 λίτρων με 309 άλογα. Το μοντέλο εφοδιάζεται με ένα προηγμένο σύστημα κίνησης που θα ικανοποιήσει και τον πλέον απαιτητικό αγοραστή. Πιο αναλυτικά, οι Βρετανοί έχουν εφοδιάσει το μοντέλο τους με τεχνολογία plug in hybrid και έτσι το υψηλής απόδοσης σύνολο καταναλώνει 1,4 λτ./100 χλμ., εκπέμπει 32 gr./km CO2.

Advertisement
Advertisement

Το νέο μοντέλο προσφέρει βιώσιμη απόδοση συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα 200PS (147kW) 1,5 λίτρου, με έναν ηλεκτροκινητήρα 109 PS (80 kW) ενσωματωμένο στον πίσω άξονα και τροφοδοτούμενο από μπαταρία ιόντων λιθίου 15 kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η απόδοση και η ικανότητα δεν επιδέχονται συμβιβασμούς, με επιτάχυνση 0-100km/h σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 209 χλμ./ώρα.

Range Rover Evoque P300e
• Συνολική ισχύς / έξοδος ροπής: 309PS (227kW) / 540Nm[1]
• Συνδυασμένη οικονομία καυσίμου WLTP: 1.4L/100km (201,8mpg)
• Συνδυασμένες εκπομπές CO2 WLTP: 32g/km
• Αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία: 66km (41 μίλια)
• Χρόνος ταχείας φόρτισης: 0-80 τοις εκατό σε 30 λεπτά

Τεχνολογία PHEV

Advertisement

Το Electric Rear Axle Drive (ERAD) τροφοδοτείται από μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου 15kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η μπαταρία αποτελείται από 84 πρισματικές κυψέλες, διατεταγμένες σε επτά μονάδες 50Αh των 12, με πάχος χαλύβδινου undertray 6 mm που προστατεύει την μπαταρία χωρίς να επηρεάζεται η χαρακτηριστική ικανότητα των οχημάτων να κινούνται σε οποιοδήποτε εδάφους. Το προηγμένο Electric Rear Axle Drive (ERAD) διαθέτει έναν ελαφρύ, πρακτικό και αποτελεσματικό σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Για εξοικονόμηση του χώρου, οι κινητήριοι άξονες είναι ομόκεντροι με τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων μίας ταχύτητας, ενώ ο μετατροπέας είναι επίσης ενσωματωμένος στο περίβλημα ERAD. Η μονάδα ERAD ενσωματώνεται άψογα στο πίσω σύστημα ανάρτησης Integral Link.

Δείτε εδώ περισσότερα για το μοντέλο

Advertisement

Σε ταχύτητες άνω των 135km/h (84mph), ο ηλεκτρικός κινητήρας αποσυνδέεται για να μειώσει την οπισθέλκουσα και ως εκ τούτου να βελτιστοποιήσει την απόδοση για να επανασυνδεθεί όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από αυτό το όριο. Το συμπαγές κουτί διακλάδωσης υψηλής τάσης (HVJB) κάτω από τα μπροστινά καθίσματα είναι μια άλλη τεχνολογική καινοτομία. Αυτό περιλαμβάνει το DC: μετατροπέας DC (αλλάζει ρεύμα υψηλής τάσης από την υβριδική μπαταρία σε χαμηλή τάση για να υποστηρίξει το δίκτυο 12 volt) και τον ενσωματωμένο φορτιστή 7kW που χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της υβριδικής μπαταρίας όταν το όχημα είναι συνδεδεμένο.

Δίπλα σε αυτό είναι ο μετατροπέας Belt-integrated Starter Generator (BiSG), ο οποίος μέσω έξυπνης ηλεκτρικής διαχείρισης μπορεί να στείλει ενέργεια ανάκτησης στην μπαταρία υψηλής τάσης για αποθήκευση για χρήση αργότερα ή για άμεση αναδιάταξη, προκειμένου να υποστηρίξει την πλήρη δυνατότητα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς. Ένα νέο σύστημα brake-by-wire αντικαθιστά το παραδοσιακό brake vacuum servo και συνδυάζει άψογα την ανατροφοδοτούμενη πέδηση και την πέδηση με τριβή για να παρέχει συνεπή και ακριβή αίσθηση πεντάλ. Το σύστημα μπορεί να δώσει επιβράδυνση φρεναρίσματος έως και 0,2 g, μεγιστοποιώντας την ενεργειακή απόδοση χρησιμοποιώντας την κινητική ενέργεια των οχημάτων για να επαναφορτίσει την μπαταρία σε πολύ υψηλές στροφές. Ο ευφυής εντοπισμός του συστήματος PHEV σε όλη τη δομή βελτιώνει τη δυναμική, μειώνει το κέντρο βάρους κατά έξι τοις εκατό και βελτιώνει περαιτέρω την κατανομή βάρους εμπρός-πίσω.

Advertisement