Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

Range Rover

Range Rover Evoque PHEV με το πιο πρωτοποριακό σύστημα κίνησης

  • newsautoteam

Επιβλητικό σε εμφάνιση, πλημμυρισμένο από αυθεντικό στιλ και γεμάτο προηγμένη τεχνολογία – αυτό είναι το Range Rover Evoque PHEV!

Το premium SUV της εμβληματικής βρετανικής μάρκας δείχνει το δρόμο σε ότι αφορά στις νέες τεχνολογίες, αφού προσφέρεται και στη χώρα μας ως αποδοτικό plug-in hybrid, με εκπομπές CO2 από 32g/km και πλήρη ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και 66 km – αρκετή για να κάνει τη μέση ημερήσια μετακίνηση χωρίς επαναφόρτιση.

Όμως, προτού αναλύσουμε το πρωτοποριακό σύστημα κίνησης, ας δούμε όμως το εν λόγω μοντέλο σε αριθμούς:

Range Rover Evoque P300e
• Συνολική ισχύς / ροπή: 309 PS  / 540 Nm
• Συνδυασμένη οικονομία καυσίμου WLTP: 1.4L/100 km
• Συνδυασμένες εκπομπές CO2 WLTP: 32 g/km
• Αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία: 66 km
• Χρόνος ταχείας φόρτισης: 0-80% σε 30’

Το Range Rover Evoque PHEV χρησιμοποιεί την Premium Transverse Architecture της Land Rover, η οποία σχεδιάστηκε από την αρχή για να φιλοξενήσει τεχνολογίες plug-in και mild-hybrid. Το υλικό είναι έξυπνα τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο της καμπίνας χωρίς να περιορίζεται ο εσωτερικός χώρος.

Το Electric Rear Axle Drive (ERAD) τροφοδοτείται από μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου 15kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η μπαταρία αποτελείται από 84 πρισματικές κυψέλες, διατεταγμένες σε επτά μονάδες 50Αh των 12, με πάχος χαλύβδινου undertray 6 mm που προστατεύει την μπαταρία χωρίς να επηρεάζεται η χαρακτηριστική ικανότητα των οχημάτων να κινούνται σε οποιοδήποτε εδάφους.

Το προηγμένο σύστημα διαθέτει έναν ελαφρύ, πρακτικό και αποτελεσματικό σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Για εξοικονόμηση του χώρου, οι κινητήριοι άξονες είναι ομόκεντροι με τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων μίας ταχύτητας, ενώ ο μετατροπέας είναι επίσης ενσωματωμένος στο περίβλημα ERAD. Η μονάδα ERAD ενσωματώνεται άψογα στο πίσω σύστημα ανάρτησης Integral Link. Σε ταχύτητες άνω των 135km/h (84mph), ο ηλεκτρικός κινητήρας αποσυνδέεται για να μειώσει την οπισθέλκουσα και ως εκ τούτου να βελτιστοποιήσει την απόδοση για να επανασυνδεθεί όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από αυτό το όριο.

Όσο για τον βασικό, βενζινοκινητήρα, είναι η νέα μοντάδα τριών κυλίνδρων 200PS Ingenium 1,5 λίτρων, που αποτελεί το τελευταίο μέλος της αρθρωτής, ευέλικτης οικογένειας κινητήρων Ingenium, η οποία έχει τώρα τρεις, τέσσερις και έξι κυλίνδρους. Ο ελαφρύς κινητήρας αλουμινίου – 37 kg ελαφρύτερος από τον τετρακύλινδρο – προσφέρει ισχυρή απόδοση και φινέτσα με εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου. Αυτός ο κινητήρας μικρής χωρητικότητας επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα τριβής, που συμβάλλουν στην εξαιρετική του απόδοση. Η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή του κυλίνδρου αλουμινίου, συμβάλλοντας στους γρήγορους χρόνους προθέρμανσης και ελαχιστοποιώντας την απόσταση των θυρών εξαγωγής από τον στροβιλοκινητήρα του υπερσυμπιεστή για βελτιωμένη απόκριση.

Η διάταξη των τριών κυλίνδρων προσφέρει καλύτερη ροή καυσαερίων, διασφαλίζοντας ότι ο τροχός του στροβίλου παρέχει ενίσχυση της πίεσης σχεδόν στιγμιαία. Τα μοντέλα τριών κυλίνδρων – όπως και τα ήπια υβριδικά μοντέλα τεσσάρων κυλίνδρων – διαθέτουν επίσης μια μονάδα belt-integrated starter-generator (BISG). Αυτή λειτουργεί παράλληλα με το ERAD για την παροχή ανατροφοδοτούμενης πέδησης, επαναφόρτιση της μπαταρίας στις υψηλές στροφές, αλλά και ομαλότερη, πιο αθόρυβη και ταχύτερη λειτουργία stop-start από ένα παραδοσιακό μοτέρ μίζας.

Ο εν λόγω κινητήρας, συνεργάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων με εύκολη αλλαγή σχέσεων, καθώς και έναν ηλεκτρικό πίσω άξονα 109PS (Electric Rear Axle Drive), προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (1.4lt/100km), εξαιρετική απόδοση και τη μετάδοση κίνησης σε όλους τους τροχούς με την υπογραφή της Land Rover.

Τo Range Rover Evoque PHEV είναι τώρα διαθέσιμο για παραγγελία.

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto