Live Κίνηση
Περισσότερα
Range Rover

Range Rover Evoque PHEV: Με 3 λειτουργίες οδήγησης

Ελλάδα 9:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Range Rover Evoque PHEV: Με 3 λειτουργίες οδήγησης

Range Rover

Range Rover Evoque PHEV: Με 3 λειτουργίες οδήγησης

Range Rover

O οδηγός του Range Rover Evoque PHEV μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων παραμετροποίησης, για βέλτιστη απόδοση ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης.

Advertisement
Advertisement


1. Η λειτουργία HYBRID (η προεπιλεγμένη λειτουργία οδήγησης) – συνδυάζει αυτόματα ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα. Η λειτουργία προσαρμόζεται στις συνθήκες οδήγησης και στην υπολειπόμενη αυτονομία της μπαταρίας. Η είσοδος ενός προορισμού στο σύστημα πλοήγησης ενεργοποιεί τη λειτουργία Predictive Energy Optimisation (PEO) για την έξυπνη ενσωμάτωση δεδομένων διαδρομής και GPS με σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσης και της άνεσης για το επιλεγμένο ταξίδι.

2. Η λειτουργία EV (Ηλεκτρικό όχημα) – επιτρέπει στο όχημα να λειτουργεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα χρησιμοποιώντας την ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία, για ήσυχες διαδρομές με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων.

3. Λειτουργία SAVE – δίνει προτεραιότητα στον κινητήρα καύσης ως κύρια πηγή ενέργειας, διατηρώντας την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας στο επιλεγμένο επίπεδο.

Advertisement
Advertisement

Τεχνολογία PHEV

Το Electric Rear Axle Drive (ERAD) τροφοδοτείται από μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου 15kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η μπαταρία αποτελείται από 84 πρισματικές κυψέλες, διατεταγμένες σε επτά μονάδες 50Αh των 12, με πάχος χαλύβδινου undertray 6 mm που προστατεύει την μπαταρία χωρίς να επηρεάζεται η χαρακτηριστική ικανότητα των οχημάτων να κινούνται σε οποιοδήποτε εδάφους.

Advertisement

Το προηγμένο Electric Rear Axle Drive (ERAD) διαθέτει έναν ελαφρύ, πρακτικό και αποτελεσματικό σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Για εξοικονόμηση του χώρου, οι κινητήριοι άξονες είναι ομόκεντροι με τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων μίας ταχύτητας, ενώ ο μετατροπέας είναι επίσης ενσωματωμένος στο περίβλημα ERAD. Η μονάδα ERAD ενσωματώνεται άψογα στο πίσω σύστημα ανάρτησης Integral Link.

Σε ταχύτητες άνω των 135km/h (84mph), ο ηλεκτρικός κινητήρας αποσυνδέεται για να μειώσει την οπισθέλκουσα και ως εκ τούτου να βελτιστοποιήσει την απόδοση για να επανασυνδεθεί όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από αυτό το όριο.

Advertisement

Το συμπαγές κουτί διακλάδωσης υψηλής τάσης (HVJB) κάτω από τα μπροστινά καθίσματα είναι μια άλλη τεχνολογική καινοτομία. Αυτό περιλαμβάνει το DC: μετατροπέας DC (αλλάζει ρεύμα υψηλής τάσης από την υβριδική μπαταρία σε χαμηλή τάση για να υποστηρίξει το δίκτυο 12 volt) και τον ενσωματωμένο φορτιστή 7kW που χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της υβριδικής μπαταρίας όταν το όχημα είναι συνδεδεμένο.

Δίπλα σε αυτό είναι ο μετατροπέας Belt-integrated Starter Generator (BiSG), ο οποίος μέσω έξυπνης ηλεκτρικής διαχείρισης μπορεί να στείλει ενέργεια ανάκτησης στην μπαταρία υψηλής τάσης για αποθήκευση για χρήση αργότερα ή για άμεση αναδιάταξη, προκειμένου να υποστηρίξει την πλήρη δυνατότητα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς.

Advertisement

Διαβάστε περισσότερα για το μοντέλο εδώ