Live Κίνηση
Περισσότερα
Range Rover

Range Rover Evoque PHEV: Φορτίζεις και έφυγες!

Ελλάδα 0:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Range Rover Evoque PHEV: Φορτίζεις και έφυγες!

Range Rover

Range Rover Evoque PHEV: Φορτίζεις και έφυγες!

Range Rover

Τα Range Rover Evoque PHEV διατίθενται με το καλώδιο οικιακής φόρτισης Mode 2, επιτρέποντας στους πελάτες να φορτίζουν πλήρως το αυτοκίνητο από την πρίζα σε 6 ώρες και 42 λεπτά, το οποίο είναι ιδανικό για φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Advertisement
Advertisement

Για την ταχύτερη φόρτιση, το καλώδιο φόρτισης Mode 3 επιτρέπει στους πελάτες να συνδέονται σε έναν οικιακό επιτοίχιο πίνακα 7kW AC ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης AC: αυτό επιτρέπει τη φόρτιση από 0-80% σε μόλις 1 ώρα και 24 λεπτά. Οι πιο γρήγοροι χρόνοι φόρτισης επιτυγχάνονται με το αυξανόμενο δημόσιο δίκτυο σημείων φόρτισης DC: στα 32KW DC, το 0-80% διαρκεί μόλις 30 λεπτά. Το πτερύγιο της θύρας φόρτισης βρίσκεται στο πίσω φτερό – στην αντίθετη πλευρά του οχήματος από το στόμιο του ρεζερβουάρ. Οι πελάτες μπορούν να παραμείνουν συνδεδεμένοι με το Evoque PHEV μέσω της έξυπνης εφαρμογής για κινητά InControl Remote της Land Rover.

Είτε στο σπίτι είτε έξω, η εφαρμογή επιτρέπει στους πελάτες να παρακολουθούν την κατάσταση φόρτισης του οχήματος, να προετοιμάζουν το όχημα για το ταξίδι ή ακόμα και να θέτουν χρονοδιακόπτη φόρτισης για να επωφεληθούν από χαμηλά τιμολόγια ενέργειας. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να προετοιμάσουν αυτόματα τη θερμοκρασία της μπαταρίας και της καμπίνας πριν από την έναρξη μιας διαδρομής: αν χρησιμοποιήσετε την παροχή ρεύματος για να το κάνετε αυτό όταν το όχημα είναι συνδεδεμένο και δεν αντλείτε ενέργεια από την μπαταρία όταν αρχίζετε να οδηγείτε, τότε μεγιστοποιείτε την αυτονομία και βελτιώνετε την άνεση των επιβατών.

Advertisement
Advertisement

Τρικύλινδρος κινητήρας 1,5 λίτρων
Ένας υπερσύγχρονος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων βρίσκεται στο επίκεντρο των νέων PHEVs: το τελευταίο μέλος της αρθρωτής, ευέλικτης οικογένειας κινητήρων Ingenium, η οποία έχει τώρα τρεις, τέσσερις και έξι κυλίνδρους. Ο ελαφρύς κινητήρας αλουμινίου – 37 kg ελαφρύτερος από τον τετρακύλινδρο – προσφέρει ισχυρή απόδοση και φινέτσα με εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου. Αυτός ο κινητήρας μικρής χωρητικότητας επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα τριβής, που συμβάλλουν στην εξαιρετική του απόδοση. Η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή του κυλίνδρου αλουμινίου, συμβάλλοντας στους γρήγορους χρόνους προθέρμανσης και ελαχιστοποιώντας την απόσταση των θυρών εξαγωγής από τον στροβιλοκινητήρα του υπερσυμπιεστή για βελτιωμένη απόκριση.

Advertisement

Η διάταξη των τριών κυλίνδρων προσφέρει καλύτερη ροή καυσαερίων, διασφαλίζοντας ότι ο τροχός του στροβίλου παρέχει ενίσχυση της πίεσης σχεδόν στιγμιαία. Μια πολύ αποδοτική φόρτιση ψύξης με αέρα Watercooled σημαίνει ότι η πυκνότητα του αέρα που εισάγεται στους θαλάμους καύσης παραμένει υψηλή, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση και την αποτελεσματικότητα σε όλη την περιοχή λειτουργίας του κινητήρα. Τα μοντέλα τριών κυλίνδρων – όπως και τα ήπια υβριδικά μοντέλα τεσσάρων κυλίνδρων – διαθέτουν επίσης μια μονάδα belt-integrated starter-generator (BISG). Αυτό λειτουργεί παράλληλα με το ERAD για την παροχή ανατροφοδοτούμενης πέδησης, επαναφόρτιση της μπαταρίας στις υψηλές στροφές, αλλά και ομαλότερη, πιο αθόρυβη και ταχύτερη λειτουργία stop-start από ένα παραδοσιακό μοτέρ μίζας.

Δείτε περισσότερα για το μοντέλο εδώ 

Advertisement