WRC Ράλι Σαρδηνίας: Εύκολα ο Ogier
ΑΓΩΝΕΣWRC Ράλι Σαρδηνίας: Εύκολα ο Ogier
ΑΓΩΝΕΣΑκόμα πιο κοντά στην κατάκτηση του πρώτου του παγκόσμιου τίτλο στο WRC βρίσκεται ο Σεμπαστιέν Οζιέ. Η τέταρτη νίκη του σε επτά ράλι, σε συνδυασμό με την επίτευξη του καλύτερου χρόνου στην Power Stage, αύξησαν το προβάδισμά του στους 64 βαθμούς! ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
Παρότι είχε υγιές προβάδισμα της τάξης των 46 δευτερολέπτων από το πρώτο σκέλος, ο οδηγός της VW δεν πάτησε φρένο. Κέρδισε τις μισές ειδικές διαδρομές της ημέρας και κατάφερε να πανηγυρίσει τη νίκη με το εντυπωσιακό προβάδισμα των 106 δευτερόλεπτων από τον ανταγωνισμό.
WHAT CAR
Πίσω του, η μεγάλη μάχη των Μίκο Χίρβονεν (Citroen DS3 WRC) και Τιερί Νεβίλ (Fiesta RS WRC) δεν κράτησε πολύ. Στη πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας ο Φινλανδός σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και άνοιξε τη μεταξύ τους διαφορά στα 9 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, είχε έξοδο στην πρώτη φουρκέτα της επόμενης διαδρομής και εγκατέλειψε.
Έτσι άνοιξε ο δρόμος ώστε ο Βέλγος οδηγός της Qatar M-Sport να ανέβει στη δεύτερη θέση όπου έμεινε χωρίς πρόβλημα. Παρότι συνέχισε τις… πτήσεις του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα και κέρδισε και δύο ΕΔ, δεν κατάφερε να τον φτάσει. Αν αναλογιστεί όμως κανείς πως στηγν εναρκτήρια ειδική του Ράλι Σαρδηνίας βρέθηκε δύο λεπτά πίσω λόγω κλαταρισμένου ελαστικού, η παρουσία του στο βάθρο αποτελεί σημαντικό επίτευγμα.
Βίοι αντίθετοι με το τρίτο οδηγό της VW, τον Αντρέας Μίκελσεν που στα γενέθλια του έζησε τη δυσάρεστη εμπειρία της εγκατάλειψης από σπασμένη ανάρτηση, τρεις ειδικές πριν το τέλος. Την τέταρτη θέση λοιπόν πήρε ο Ντάνι Σόρντο για λογαριασμό της Citroen, μπροστά από τον Μάρτιν Πρόκοπ (Fiesta WRC).
Στον πρώτο του αγώνα με Wolrd Rally Car, ο Έλφυν Έβανς που αντικατέστησε για αυτό το ράλι τον Νάσερ Αλ-Ατίγια, βρέθηκε στην εντυπωσιακή έκτη θέση, μπροστά από τον Μαντς Όστμπεργκ που μετά τη χθεσινή του εγκατάλειψη, επέστρεψε στη μάχη χάρη στο σύστημα Rally 2.
Ένατη θέση γενικής και δεύτερη συνεχόμενη νίκη στη κατηγορία WRC για τον πρώην οδηγό της Formula 1, Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Ο Πολωνός έτρεχε με ένα ειδικά διαμορφωμένο Citroen DS3 RRC.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη:
1. Οζιέ VW 3h22m57.9s
2. Νεβίλ M-Sport Ford +1m16.8s
3. Λάτβαλα VW +1m48.0s
4. Σόρντο Citroen +3m19.2s
5. Πρόκοπ Czech Ford +8m34.1s
6. Έβανς M-Sport Ford +11m51.8s
7. Κοσιοιύτσκο Lotos Ford +11m52.7s
8. Όστμπεργκ M-Sport Ford +13m21.5s
9. Κούμπιτσα PH Citroen +16m47.6s*
10. Αλ Κασίμι Citroen +17m19.9s
Κερδισμένες ΕΔ: Οζιέ 7, Λάτβαλα 5, Νεβίλ 2, Χίρβονεν 1
Πρωτοπορία: ΕΔ 1-16 Οζιέ
Βαθμολογία οδηγών: Οζιέ 154, Λάτβαλα 90, Νεβίλ 70, Λεμπ 68, Χίρβονεν 61, Σόρντο 59, Όστμπεργκ 50, Πρόκοπ 37
Επόμενος γύρος του πρωταθλήματος, το Ράλι Φινλανδίας, 1-3 Αυγούστου.