Ράλι Σουηδίας: Συγκλονιστική μάχη, μπροστά ο Neuville
ΑΓΩΝΕΣΡάλι Σουηδίας: Συγκλονιστική μάχη, μπροστά ο Neuville
ΑΓΩΝΕΣΣυναρπαστικό σε εξέλιξη και με συνεχείς ανατροπές είναι το Ράλι Σουηδίας, δεύτερος γύρος του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis)
WHAT CAR
Τρεις οδηγοί φλερτάρουν με τη νίκη, με ισάριθμες ειδικές διαδρομές να απομένουν για να καθορίσουν τον θριαμβευτή του σκανδιναβικού ράλι. Ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 WRC έχει την πρωτοπορία αλλά με τα Polo R WRC των Andreas Mikkelsen και Sebastien Ogier σε απόσταση βολής!
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Έχοντας πλεονέκτημα 19 δευτερολέπτων στο φινάλε της δέκατης ειδικής, ο Mikkelsen ξεκίνησε δυναμικά την ημέρα και με εντυπωσιακό χρόνο στην εναρκτήρια διαδρομή του Σαββάτου, ανοίγοντας κι άλλο τη διαφορά του από τους διώκτες του. Όμως κάπου εκεί πήρε μπρος ο Ogier, κερδίζοντας τρεις ειδικές, με την τελευταία του πρωινού loop να τον φέρνει ακόμα πιο κοντά στην κορυφή καθώς ένα λάθος του teammate του, ψαλίδισε τη μεταξύ τους διαφορά στα 1.7 sec!
Όμως το απόγευμα είχαμε αλλαγή σκηνικού. Τα ιστορικά αυτοκίνητα που είχαν περάσει από τις ειδικές, δημιουργώντας νέες γραμμές στο χιόνι, πράγμα που αποτελούσε μειονέκτημα για τον Ogier που έβγαινε πρώτος στο δρόμο. Αντίθετα, αποτελούσε βούτυρο στο ψωμί του Neuville που σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα από την ΕΔ Φρέντικσμπεργκ, «προσπέρασε» τον Γάλλο και πλησίασε τον Mikkelsen.
Ακολούθησαν δύο ειδικές με νικητές τους Kris Meeke (Citroen DS3 WRC) και Robert Kubica (Ford Fiesta WRC), πριν φτάσουμε στην ΕΔ18. Στα 24,6 χιλιόμετρα της ΕΔ Βαργκέσεν είχαμε και την αλλαγή φρουράς στην κορυφή. Ο Neuville έκανε εξαιρετικό χρόνο και πήρε τα ηνία, με προβάδισμα 1.5sec από τον Mikkelsen, την ώρα που ο Ogier είναι άλλα 8.1 sec πιο πίσω. Όπως αντιλαμβάνεστε, η μάχη της Κυριακής θα είναι συγκλονιστική!
Ένα κλαταρισμένο ελαστικό έθεσε εκτός διεκδίκησης μίας θέσης στο βάθρο τον Mads Ostberg, με το εργοστασιακό DS3. Ωστόσο ο Νορβηγός δεν απειλείται, έχει τον Ott Tanak της M-Sport στο μισό λεπτό, την ώρα που ο Εσθονός δεν απειλείται – ο έκτος Hayden Paddon (i20 WRC) είναι άλλο ένα λεπτό πιο πίσω.
Όμως όλα δείχνουν πως θα έχουμε μάχη για την έβδομη θέση, καθώς τα Fiesta WRC των Martin Prokop και Elfyn Evans τα χωρίζουν μόνο 19 sec, με το DS3 του Meeke μόλις 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Βόρειο-Ιρλανδό.
Μετά τα προβλήματα της προηγούμενης ημέρας, ο Kubica είναι στη 17η θέση, με τον Latvala ακριβώς πίσω του.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την ΕΔ18:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Διαφορά |
1 | Thierry Neuville | Hyundai Motorsport | 2h29m54.5s |
2 | Andreas Mikkelsen | Volkswagen Motorsport II | 1.5s |
3 | Sebastien Ogier | Volkswagen Motorsport | 9.6s |
4 | Mads Ostberg | Citroen Total Abu Dhabi WRT | 53.4s |
5 | Ott Tanak | M-Sport World Rally Team | 1m29.2s |
6 | Hayden Paddon | Hyundai Motorsport | 2m35.7s |
7 | Martin Prokop | Jipocar Czech National Team | 3m03.1s |
8 | Elfyn Evans | M-Sport World Rally Team | 3m22.1s |
9 | Kris Meeke | Citroen Total Abu Dhabi WRT | 3m22.5s |
10 | Yuriy Protasov | M-Sport World Rally Team | 4m19.6s |
Κερδισμένες ΕΔ: Ogier 7, Neuville 3, Latvala 2, Mikkelsen 2, Tidemand 1, Protasov 1, Meeke 1, Kubica 1
Πρωτοπορία: Tidemand ΕΔ1, Ogier ΕΔ2-6, Mikkelsen ΕΔ 9-17, Neuville ΕΔ18
Η τέταρτη και τελευταία ημέρα δράσης του Ράλι Σουηδίας περιλαμβάνει 3 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 46,74 αγωνιστικών χιλιομέτρων.