Porsche LMDh: Δοκιμές στη Βαρκελώνη
ΑΓΩΝΕΣPorsche LMDh: Δοκιμές στη Βαρκελώνη
ΑΓΩΝΕΣΟι δοκιμές εξέλιξης για το νέο πρωτότυπο LMDh της Porsche συνεχίζονται. Το πρωτότυπο, αυτή τη φορά βρέθηκε μαζί με μία ομάδα μηχανικών στη Βαρκελώνη και το Circuit de Catalunya, ενόψει του αγωνιστικού ντεμπούτου του, το 2023.
Στη δοκιμή sprint (γύρων υψηλής ταχύτητας) συμμετείχαν οι Felipe Nasr και Dane Cameron.
WHAT CAR
Μετά τις πρώτες δοκιμές στην πίστα του εργοστασίου στο Weissach, το πρωτότυπο LMDh… ταξίδευσε στην Ισπανία όπου οι εργοστασιακοί οδηγοί της Porsche Felipe Nasr και Dane Cameron πέρασαν μερικές ημέρες πίσω από το τιμόνι του.
Το δίδυμο κάλυψε περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα και τα σχόλια ήταν πολύ θετικά. Η κύρια αποστολή των μηχανικών από το Zuffenhausen ήταν να προσαρμόσουν και να δοκιμάσουν τα ελαστικά αλλά και ρυθμίσουν την αλληλεπίδραση μεταξύ του κινητήρα V8 και των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος.
«Οι επιτυχημένες δοκιμές στη Βαρκελώνη ήταν ένα εξαιρετικά σημαντικό βήμα», σχολίασε ο Thomas Laudenbach, Αντιπρόεδρος της Porsche Motorsport και πρόσθεσε: «Κατά τους πρώτους μας γύρους στην πίστα δοκιμών στο Weissach, ήταν κρίσιμο να διασφαλίσουμε ότι οι βασικές λειτουργίες του πρωτοτύπου LMDh λειτουργούσαν. Στην Ισπανία, είδαμε όλο το εύρος της ανάπτυξης: τρεξίματα αντοχής, εργασίες εγκατάστασης και, πολύ σημαντικό, τη βελτιστοποίηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ όλων των εταίρων που συμμετέχουν σε αυτό το έργο».
Σε αντίθεση με την Toyota και την Peugeot, η Porsche έχει εγκαταστήσει έναν κινητήρα V8 ως μέρος του ηλεκτροκινητήρα του LMDh. Ο ανταγωνισμός από την Ιαπωνία και τη Γαλλία θα χρησιμοποιεί μονάδα V6, αλλά η οκτακύλινδρη μονάδα της Porsche μπορεί να ανεβάζει στροφές έως και 10.000 σ.α.λ. και λειτουργεί με εναλλακτικά καύσιμα. Η συνολική ισχύς του συστήματος για όλα τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 671 ίππους με την Williams Advanced Engineering να παρέχει την μπαταρία και τη Bosch να παρέχει τον ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 67 ίππων.
Η Porsche θα συνεχίσει το πρόγραμμα ανάπτυξης του LMDh σε διαφορετικές πίστες σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική αργότερα φέτος. Μόλις ολοκληρωθεί όλη η δουλειά, το πρωτότυπο θα αναγνωριστεί και θα κάνει το επίσημο αγωνιστικό ντεμπούτο του τον Ιανουάριο του επόμενου έτους στο Rolex 24 At Daytona.