Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Η Porsche αφήνει τους αγώνες αντοχής για τη Formula E

Ελλάδα 3:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Porsche αφήνει τους αγώνες αντοχής για τη Formula E

ΑΓΩΝΕΣ

Η Porsche αφήνει τους αγώνες αντοχής για τη Formula E

ΑΓΩΝΕΣ

Πλήρης αλλαγή πλεύσης στην Porsche σε ότι αφορά στο αγωνιστικό της πρόγραμμα! Η γερμανική εταιρεία εγκαταλείπει άμεσα στους αγώνες αντοχής, διακόπτοντας το πρόγραμμα LMP1, για να εμπλακεί στη Formula E!

Advertisement
Advertisement

TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1, ps@newsauto.gr)

Σας είχαμε ενημερώσει για το δίλημμα Formula 1 ή Formula E που αντιμετώπιζε η Porsche, τελικά προέκυψε απάντηση. Από τη σεζόν 2019/2020 (την έκτη δηλαδή σεζόν) θα συμμετέχει στο ταχέως αναπτυσσόμενο πρωτάθλημα ηλεκτρικής τεχνολογίας! Μαζί με τους άλλους κατασκευαστές από τη Γερμανία που ανακοίνωσαν την είσοδό τους, τη BMW και τη Mercedes.

«Η εμπλοκή στη Formula E και το κυνήγι της επιτυχίας σε αυτή την κατηγορία, αποτελούν λογικό βήμα για το πρόγραμμα Mission E που έχουμε σε εξέλιξη. Η αυξανόμενη ελευθερία χρήσης τεχνολογικών εξελίξεων που θα προκύπτουν από τη δουλειά κάθε ομάδας, έκαναν τη Formula E ελκυστική για εμάς», ανέφερε ο Michael Steiner, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Porsche AG με ειδικότητα στον τομέα της Έρευνας και Εξέλιξης.

Advertisement
Advertisement

Από την πλευρά του, ο ιδρυτής και CEO της Formula E, Alejandro Agag, είπε χαρακτηριστικά: «Αν κάποιος μου έλεγε πριν από πέντε χρόνια όταν ξεκινήσαμε αυτό το project, πως θα ανακοινώναμε συνεργασία με μία εταιρεία όπως η Porsche, δεν θα το πίστευα»!

Με τη νέα είσοδο, ο αριθμός των ομάδων τη σεζόν 2019/2020 αυξάνεται στις 12! Από του χρόνου η Formula E θα χρησιμοποιεί νέας εμφάνισης μονοθέσια, με αυξημένη αυτονομία μπαταριών ώστε να μη χρειάζεται η αλλαγή μονοθεσίων κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Advertisement

Όσο για την εμπλοκή της Porsche στους αγώνες αντοχής, θα περιοριστεί στο πρόγραμμα GTE, με τη νέα 911 RSR να έχει μακρά λίστα πελατών. Το πρόγραμμα LMP1 κλείνει ως ένα επιτυχημένο κεφάλαιο στην αγωνιστική ιστορία της μάρκας, αφού η φετινή, τρίτη συνεχόμενη νίκη στον 24ωρο αγώνα του Μαν, ήταν η 19η της στη θρυλική μάχη.

Πλέον στην κατηγορία LMP1 του WEC μένει μόνη της η Toyota, που έχει δεσμευτεί τουλάχιστον για άλλα δύο χρόνια συμμετοχής. Όμως προς το παρόν δεν φαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον από άλλους κατασκευαστές να εμπλακούν στο σπορ, οι κανονισμοί του οποίου αλλάζουν δραστικά το 2020, με την εισαγωγή plug-in hybrid τεχνολογίας κ.α.

Advertisement