Η M-Sport «κυνηγάει» τον Sebastien Loeb! | NewsAuto.gr
ΑΓΩΝΕΣ

Η M-Sport «κυνηγάει» τον Sebastien Loeb!

Όταν προ διετίας η M-Sport που είχε χάσει την επίσημη εργοστασιακή υποστήριξη της Ford, έπειθε τον Sebastien Ogier να ενταχθεί στο δυναμικό της, πολλοί ξαφνιάστηκαν. Μετά από δύο επιτυχημένες σεζόν, λίγοι θα ξαφνιαστούν αν η ομάδα του Malcolm Wilson πετύχει και τον επόμενο στόχο της: τη στρατολόγηση του Sebastien Loeb!

TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Ο Ogier κατέκτησε με την M-Sport τον πέμπτο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο του και είναι έτοιμος να τους κάνει έξι, όντας τρεις πόντους μπροστά από τον Thierry Neuviile με μόλις ένα ράλι, αυτό της Αυστραλίας, να απομένει για την ολοκλήρωση της σεζόν του 2018 στο WRC.

Ωστόσο έχει ήδη ανακοινωθεί πως αυτός θα είναι ο τελευταίος του αγώνα με την παρούσα ομάδα του, καθώς το 2019 επιστρέφει στην εργοστασιακή ομάδα της σεζόν. Εκεί που θα έχει teammate τον Esapekka Lappi ενώ υπάρχει σενάριο που θέλει και τον Loeb να παίρνει ένα C3 WRC στα χέρια του (διαβάστε περισσότερα σχετικά πατώντας εδώ).

Βέβαια οι σχέσεις των δύο Γάλλων δεν είναι ιδανικές και παρότι δεν βρίσκονται στα επίπεδα που κάποια ΜΜΕ θα ήθελαν, είναι δεδομένο πως σίγουρα δύσκολα θα χωρέσουν τα μεγάλα τους εγώ κάτω από την ίδια στέγη.

loeb-mex18rbpool-a640

Αυτό για τον Wilson αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να πείσει τον Loeb να πάει στη δική του ομάδα. Άλλωστε ανέκαθεν μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Και δεν άλλαξε μοτίβο στις δηλώσεις του στο Motorsport.com.

«Ήμουν πάντα θαυμαστής του. Είδαμε και στα τρία ράλι που έκανε φέτος πως έχει ακόμα την ταχύτητα αλλά και την προοπτική να πετύχει πολλά. Θα ήταν γελοίο να μη συζητούσαμε καν για τι θα μπορούσαμε να πετύχουμε μαζί τώρα. Ποιος ξέρει τι θα συμβεί; Όμως θα ήθελα πολύ να επιστρέψει και να έρθει να οδηγήσει το αυτοκίνητό μας», είπε ο Wilson.

Μάλιστα ο Βρετανός άφησε ανοιχτό ακόμα και το ενδεχόμενο η συνεργασία να μην αφορά πλήρη σεζόν, αν αυτή είναι η επιθυμία του Loeb. Πρέπει να σημειωθεί πως ο Αλσατός είχε κάνει δοκιμές με την M-Sport το 2005. Τη σεζόν που ακολουθούσε η Citroen είχε ανακοινώσει πως θα έκανε «διάλειμμα» από το WRC και ο Loeb εξέταζε τις προοπτικές του αν και τελικά έτρεξε με την ιδιωτική ομάδα Kronos Racing (που φυσικά είχε και εργοστασιακή, ανεπίσημη υποστήριξη) με την οποία και κατέκτησε τον τίτλο.

Log In or Create an account