Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

H συνέντευξη Τύπου του Ακρόπολις

Ελλάδα 18:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H συνέντευξη Τύπου του Ακρόπολις

ΑΓΩΝΕΣ

H συνέντευξη Τύπου του Ακρόπολις

ΑΓΩΝΕΣ

Λίγο πριν ανέβουν τη ράμπα της εκκίνησης του 58ου Ράλι Ακρόπολις, τέσσερις οδηγοί συμμετείχαν στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου του αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Αυτοί ήταν ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα της εργοστασιακής ομάδας της Ford, ο Εβγένι Νοβίκοφ της M-Sport Ford,  ο Μίκο Χίρβονεν της εργοστασιακής ομάδας της Citroen και ο Νάσερ Αλ Ατίγια της Qatar World Rally Team. Ας δούμε αναλυτικά τι δήλωσαν ενόψει της μάχης στα ελληνικά βουνά:

Advertisement
Advertisement

Ερώτηση: Γιάρι-Μάτι, καλωσόρισες και πάλι! Λόγω τραυματισμού, δεν έλαβες μέρος στο Ράλι Αργεντινής. Πώς ήταν η αποθεραπεία σου και πώς αισθάνεσαι που βρίσκεσαι πίσω στο WRC;

Λάτβαλα: Ευχαριστώ πολύ. Ειλικρινά, αισθάνομαι θαυμάσια που βρίσκομαι πίσω. Παρακολούθησα πολύ στενά την εξέλιξη του Ράλι Αργεντινής, για να δω πώς τα πάει τόσο η ομάδα μου όσο και οι υπόλοιποι οδηγοί. Σίγουρα, είναι πολύ ενδιαφέρον να ακολουθείς έναν αγώνα με αυτόν τον τρόπο, αλλά ως οδηγός ήμουν αρκετά απογοητευμένος. Όταν ξεκίνησα τις αναγνωρίσεις εδώ, ένιωθα λες και επέστρεψα ύστερα από ένα χρόνο απουσίας.

Ερώτηση: Είναι πιθανό να κατακτήσεις τη νίκη εδώ ή αισθάνεσαι ότι θα έχεις πρόβλημα, λόγω του τραυματισμού σου στον ώμο;

Advertisement
Advertisement

Λάτβαλα: Δεν έχω κανένα πρόβλημα κίνησης και διαθέτω το 90% της δύναμης μου στον ώμο. Απλώς, δεν μπορώ να σηκώσω βάρος και αποφεύγω ότι μου προκαλεί άγχος. Έχω στο χέρι μου 10 εκ. τιτάνιο και έξι βίδες! Νομίζω ότι θα αντέξει. Μπορεί να πονάω στα άλματα, αλλά και όταν πιέζω, όμως δεν νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα.

Χίρβονεν:
Τυχερός είσαι! Είναι πολύ μαλακό το χώμα εδώ…

Λάτβαλα: Δοκιμάσαμε και οδηγήσαμε σε πολύ δύσκολες και σκληρές συνθήκες. Αν αισθανθώ πόνο, φεύγει το ίδιο γρήγορα όσο εμφανίζεται. Δεν θα επηρεάσει την οδήγησή μου.

Χίρβονεν: Εγώ δεν έκανα σκι το χειμώνα, και για αυτό είμαι εντάξει!

Advertisement

Ερώτηση: Τώρα, ποια είναι η άποψή σου και οι σκέψεις σου για τον τίτλο των Οδηγών; Πιστεύεις ότι ακόμα υπάρχει ελπίδα να τον διεκδικήσεις;

Λάτβαλα: Σίγουρα, τα πράγματα δεν δείχνουν καλά. Αλλά όσο υπάρχει η πιθανότητα, δεν παύεις να παλεύεις. Όταν πλέον θα έχω χάσει κάθε ελπίδα, τότε θα χρειαστεί να υποστηρίξω τον Πέτερ (Σόλμπεργκ), όπως έκανα εξάλλου και πέρυσι με τον Μίκο. Αυτό σημαίνει ομαδική δουλειά και αυτό θα κάνω. Απλώς, όσο έχω κάποιες ελπίδες ακόμη θα τις διεκδικήσω.

Advertisement

Ερώτηση: Πότε θα πάρεις αυτήν την απόφαση; Ίσως ύστερα από αυτόν τον αγώνα;

Λάτβαλα: Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε. Αυτός δεν είναι ο αγώνας που θα πας στο όριο από την αρχή. Πρέπει να προστατέψεις το αυτοκίνητο και τα ελαστικά σου. Αν η ταχύτητα δεν είναι αρκετή, πολλά μπορούν να γίνουν. Πρέπει να μπούμε στο αυτοκίνητο και μετά να δούμε πώς θα προχωρήσουμε. Αν καταφέρω να τερματίσω στο πόντιουμ, θα είναι ένα καλό αποτέλεσμα για μένα.

Ερώτηση: Εβγένι, στην Πορτογαλία κατάφερες να ανέβεις για πρώτη φορά στο βάθρο. Θεωρείς ότι θα σε δούμε και σε άλλον αγώνα μέσα στη χρονιά στο βάθρο;

Νοβίκοφ:
Το ελπίζω να μας δείτε και πάλι στο βάθρο! Ίσως και εδώ. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε.

Advertisement

Ερώτηση: Μίκο, αυτήν τη στιγμή βρίσκεσαι στην 3η θέση της βαθμολογίας, μόλις 3 βαθμούς πίσω από τον Πέτερ Σόλμπεργκ. Ποιες είναι οι σκέψεις σου για τη χρονιά έως τώρα;

Χίρβονεν: Δείχνουμε να είμαστε καλά! Ο ρυθμός και οι επιδόσεις μου βελτιώνονται συνέχεια. Και αυτό πρέπει να προσπαθήσω να το δείξω και στους αγώνες.

Ερώτηση: Ακόμη μαθαίνεις το αυτοκίνητο;

Χίρβονεν:
Ίσως μερικά πράγματα. Έχω αλλάξει πάλι κάποια σημεία στο αυτοκίνητο. Ακόμα και στην Αργεντινή υπήρχαν κομμάτια ειδικών όπου δεν ήμασταν γρήγοροι. Στο τέλος της ημέρας δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο με τιμόνι με πετάλια. Θα το οδηγήσω…

Ερώτηση: Πες μου για την Qualifying Stage το πρωί. Σχεδόν έκανες ένα τετ-α-κε. Τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς όπως τα σχεδίασες;

Χίρβονεν:
Αυτό ακριβώς ήταν το σχέδιο μου…

Ερώτηση: Όταν η διαφορά ανάμεσα σε σένα και στον Λεμπ ήταν πολύ μικρή στην Αργεντινή, είδαμε να υπάρχουν οδηγίες της ομάδας. Αυτό πώς σκοπεύεις να το αποφύγεις εδώ;

Χίρβονεν: Θα κάνω ότι έκανα και στην Αργεντινή. Ήμουν χαρούμενος που έδειξα πόσο γρήγορα μπορώ να πάω και να είμαι σε εκείνη τη θέση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το ίδιο θέλω να κάνω και εδώ.

Ερώτηση: Νάσερ, αυτή είναι η πρώτη χρονιά συνεργασίας ανάμεσα σε Qatar και Citroen. Όπως είναι και η πρώτη που σε βλέπουμε σε αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. Πώς πάει η προσαρμογή σου και πώς χαρακτηρίζεις τη χρονιά έως τώρα;

Αλ Ατίγια: Είμαι πολύ χαρούμενος που έκανα αυτό το μεγάλο βήμα, ενώ η ομάδα είναι απλώς φανταστική. Μαθαίνω πάρα πολλά με την ομάδα. Για μένα δεν είναι εύκολο. Η ταχύτητα του αυτοκινήτου σε σχέση με ένα Gr. N ή ένα S2000 είναι τελείως διαφορετική. Αλλά σε κάθε αγώνα είμαστε και καλύτεροι και προσπαθούμε να βρούμε το ρυθμό μας. Όλα εξελίσσονται πολύ καλά.