Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ξεκίνησε επίθεση ο Tanak, προβλήματα για Loeb-Rovanpera

Ελλάδα 10:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ξεκίνησε επίθεση ο Tanak, προβλήματα για Loeb-Rovanpera

ΑΓΩΝΕΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ξεκίνησε επίθεση ο Tanak, προβλήματα για Loeb-Rovanpera

ΑΓΩΝΕΣ

Η 3η ημέρα του EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2022 ξεκίνησε με δράματα καθώς οι Loeb, Rovanpera και Katsuta αντιμετώπισαν προβλήματα.

Advertisement
Advertisement

Ξεκίνησε η 3η ημέρα του EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2022 η οποία είναι και η πιο απαιτητική όλου του αγώνα. Τα πληρώματα έχουν μπροστά τους τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Πύργο, Περιβόλι, Ταρζάν), οι οποίες ουσιαστικά θα δείξουν ποιος τελικά θα είναι ο φετινός «βασιλιάς» του Ακρόπολις.

Η πρώτη Ε.Δ. της ημέρας ήταν η Πύργος 1 η οποία αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη σε μήκος σε όλο το πρωτάθλημα. Ο Ott Tanak με το εργοστασιακό Hyundai i20 κινήθηκε πάρα πολύ γρήγορα και κατάφερε να σημειώσει έναν εξαιρετικό χρόνο κατακτώντας τη νίκη. Αυτή είναι η πρώτη νίκη σε ειδική του Tanak στο φετινό Ακρόπολις, η οποία παράλληλα τον ανέβασε στην 5η θέση της Γενικής Κατάταξης.

Advertisement
Advertisement

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε την ειδική ο Sebastien Loeb με το Ford Puma με τον Γάλλο να πιέζει αρκετά προσπαθώντας να μείνει κοντά στον Tanak. Ο Loeb παραμένει πρώτος στη Γενική Κατάταξη, 19 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Thierry Neuville, ωστόσο μετά το τέλος της ειδικής σταμάτησε για να επισκευάσει κάτι στο αυτοκίνητο. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στον ιμάντα του εναλλάκτη στο Puma του. Πρόβλημα αντιμετώπισε στο ξεκίνημα της δεύτερης Ε.Δ. της ημέρας και ο Kalle Rovanpera ο οποίος αναγκάστηκε να σταματήσει μέσα στην ειδική Περιβόλι 1. Ο Φινλανδός έκανε λάθος σε μια στροφή, χτύπησε το πίσω μέρος του Yaris και το «τραυμάτισε» αρκετά.

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Βέλγος Theirry Neuville με το Hyundai i20, ο οποίος πέρασε πλέον δεύτερος στη Γενική. Αρκετά πιο αργοί στην 8η Ε.Δ. ήταν οι Lappi, Sordo και Loubet οι οποίοι δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των τριών πρώτων.

Advertisement

Δηλώσεις μετά την SS8.

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Αυτός είναι ο καλύτερος ρυθμός που μπορώ να πετύχω με το αυτοκίνητο αυτήν τη στιγμή, κάναμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο».

Advertisement

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Προσπάθησα να πιέσω, το χώμα είναι μπόσικο, η αρχή της ειδικής ήταν καλύτερη με τη σειρά εκκίνησής μας. Ήταν τόσο μεγάλη η ειδική, σαν να μην τελειώνει ποτέ».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Καλή ειδική. Έχω δύο ρεζέρβες, είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει με τη φθορά των ελαστικών. Η σκόνη είναι ένα θέμα. Είχαμε μειονέκτημα, αλλά ελπίζω η στρατηγική μας να αποδώσει».

#33 Elfyn EVANS Scott MARTIN

«Ήταν καλά, η πρόσφυση άλλαζε από σημείο σε σημείο».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Δυσκολεύομαι να βρω ρυθμό, δεν έχω πρόσφυση, είναι δύσκολο».

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE

«Αρεκτή σκόνη στο δεύτερο μέρος της ειδικής. Οι υπόλοιποι πίσω μας θα είναι αρκετά γρήγοροι. Το χώμα ήταν μπόσικο στο τέλος, ωραία ειδική».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Δεν μπορώ να πάω πιο γρήγορα».

#19 Sébastien LOEB / Isabelle GALMICHE

«Τα Hyundai πιέζουν, αλλά πιέζω κι εγώ. Δύσκολη ειδική, πολύ απαιτητική, μακριά. Είναι σημαντικό να οδηγήσεις χωρίς να κάνεις κάποιο λάθος».

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA

«Ήταν εντάξει. Ο Ott είναι ομόσταβλός μας και το να πετυχαίνει τέτοιους χρόνους είναι καλό».

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Παλεύαμε με το αυτοκίνητο στις δεξιές στροφές, είναι δύσκολο να βρεις ρυθμό».

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS

«Γλιστρούσε πολύ, εξεπλάγην. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε, ήταν δύσκολη ειδική».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE

«Ήταν ωραία στην αρχή, στα τελευταία χιλιόμετρα καθαρίσαμε το δρόμο, αλλά ήταν καλά. Είναι κι αυτό μέρος του παιχνιδιού».

Πρόγραμμα 3ης ημέρας

SS8: 8:33 – Πύργος 1 – 33,2 χλμ.
SS9: 9:34 – Περιβόλι 1 – 17,42 χλμ.
SS10: 11:08 – Ταρζάν 1 – 23,37 χλμ.
SS11: 14:33 – Πύργος 2 – 33,2 χλμ.
SS12: 15:34 – Περιβόλι 2 – 17,42 χλμ.
SS13: 17:08 – Ταρζάν 2 – 23,37 χλμ.

Ημερομηνία: 10/9/2022
Μέρα: 3
Flash N°: 12
Ειδική Διαδρομή: Ε.Δ. 8 – Πύργος 1
Μήκος: 33,20 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια
Συνθήκες οδοστρώματος: Μαλακό και μπόσικο χώμα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Σκόνη, πέτρες, ελαστικά
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Οι δηλώσεις στο Service Park
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής eSports WRC αναδείχθηκε στην Ελλάδα