Live Κίνηση
Περισσότερα
DTM

Πρωταθλήτρια η Audi στο DTM!

Ελλάδα 5:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πρωταθλήτρια η Audi στο DTM!

DTM

Πρωταθλήτρια η Audi στο DTM!

DTM

Με μία επική ανατροπή στον τελευταία αγώνα της σεζόν, στην πίστα του Χόκενχαϊμ, η Audi… έκλεψε τον τίτλο κατασκευαστών από τα χέρια της BMW.Η στρατηγική στην επιλογή των ελαστικών απέδωσε και η Audi έκανε το 1-2-3, με τον Mattias Ekstrom να κατακτά τη νίκη και τους Rockenfeller-Green να ανεβαίνουν μαζί του στο βάθρο.

Advertisement
Advertisement

Τέταρτος ήταν ο Paul di Resta με Mercedes και 5ος ο φετινός πρωταθλητής, Marco Wittmann, με BMW.

Η Audi ολοκλήρωσε το πρωτάθλημα με 411 βαθμούς, έναντι 380 της BMW και 219 της Mercedes.

Η εκκίνηση δεν ήταν καλή για τον pole sitter Miguel Molina. O 25χρονος Ισπανός υποχώρησε στην 5η θέση, με τον Jamie Green να τίθεται επικεφαλής μετά τις πρώτες στροφές. Πίσω του ακολουθούσαν ο Ekstrom και οι Wehrlein (Mercedes), Farfus (BMW). Γύρο με το γύρο, οι 8 οδηγοί με τη μαλακή γόμα ελαστικών άρχισαν να ανεβαίνουν και να καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις.

Advertisement
Advertisement

Ο Ekstrom ήταν ο πρώτος οδηγός με τη σκληρή γόμα των ελαστικών και μετά την αλλαγή ελαστικών στον 21ο γύρο άρχισε την αντεπίθεσή του. Ο Wehrlein τιμωρήθηκε με διέλευση από τα pit για επικίνδυνη έξοδο κατά την αλλαγή ελαστικών και έχασε σημαντικό έδαφος. Μέχρι τον 29ο γύρο, οι Ekstrom και Rockenfeller είχαν ανέβει στην 4η και 5η θέση, αποδεικνύοντας ότι η στρατηγική της Audi αποδίδει. Θέσεις κέρδιζε – με πιο αργό ρυθμό όμως – και ο πρωταθλητής Wittmann, ο οποίος είχε επίσης τη μαλακή γόμα ελαστικών. Την ίδια ώρα, στις τρεις πρώτες θέσεις (με σκληρή γόμα) βρίσκονταν οι Green (Audi), Scheider (Audi) και Farfus (BMW).

Σύντομα οι Ekstrom-Rockenfeller βρέθηκαν πίσω από τον επικεφαλής του αγώνα Green, όταν η έξοδος της Mercedes του Juncadella στον 37ο γύρο έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Εκείνη τη στιγμή ο Wittmann είχε αναρριχηθεί στην 5η θέση, πίσω από τέσσερα Audi.

Στον 40ο γύρο το safety car επέστρεψε στα pit και λίγο αργότερα ο Ekstrom έχοντας πιο γρήγορο ρυθμό πέρασε τον Green. Το ίδιο συνέβη λίγο πριν τον τερματικό και με τον Rockenfeller, που ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Di Resta, Wittmann, Scheider, Tomczyk, Wickens, Molina και Felix Da Costa.

Advertisement

Έτσι η Audi όχι μόνο κάλυψε τους 21 βαθμούς πλεονέκτημα που είχε η BMW αλλά πήρε και διαφορά 31 βαθμών (411 έναντι 380).

Update: Οι κριτές έδωσαν ποινή 30 sec στον Robert Wickens για σύγκρουση με τον Augusto Farfus. Ως αποτέλεσμα, ο Καναδός οδηγός της Mercedes υποχώρησε από την 8η στη 17η θέση της κατάταξης του αγώνα, αλλά και από την 9η στη 12η θέση της τελικής βαθμολογίας.

Advertisement

Διαφορετική ποινή για τον Bruno Spengler, ο οποίος κρίθηκε ότι φρέναρε σκόπιμα προκαλώντας την έξοδο του Daniel Juncadella. Ο οδηγός της BMW θα υποχρεωθεί σε τρίωρο φιλανθρωπικό έργο, σε συνεννόηση με τη DMSB, τη Γερμανική Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Παρακολουθήστε και πάλι τον αγώνα πατώντας ΕΔΩ.