Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoChoice: PHEV

ΑΓΩΝΕΣ

Δοκιμές στο Μαρόκο για το Audi RS Q e-tron του Ράλι Ντακάρ

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Το Ράλι Ντακάρ του 2022 πλησιάζει και η Audi επέλεξε τις υψηλές θερμοκρασίες και τις αμμοθύελλες του Μαρόκου, για τις πρώτες δοκιμές σε ακραίες συνθήκες του ολοκαίνουριου RS Q e-tron.

Λίγους μήνες πριν το ντεμπούτο του στο στη θρυλική δοκιμασία αντοχής που θα λάβει χώρα τον προσεχή Ιανουάριο, η Audi Sport πραγματοποίησε δοκιμές διάρκειας δύο εβδομάδων στη Βόρεια Αφρική. Αυτές ακολούθησαν τα αντίστοιχα τεστ σε Γερμανία και Ισπανία, μόνο που τώρα το περιβάλλον, με έρημο, αμμόλοφους και υψηλές θερμοκρασίες, προσομοίαζε τις ακραίες συνθήκες που θα αντιμετωπίσει το RS Q e-tron στη Σαουδική Αραβία.

Παρόντα ήταν και τα τρία πληρώματα της γερμανικής εταιρείας: ο πολυνίκης του Ντακάρ, Stéphane Peterhansel, ο θρύλος των ράλι, Carlos Sainz και ο πρώην πρωταθλητής του DTM και του World RallyCross, Mattias Ekström. Μαζί τους, φυσικά και οι συνοδηγοί τους Edouard Boulanger, Lucas Cruz και Emil Bergkvist αντίστοιχα, καθώς πολύς χρόνος αφιερώθηκε στο σετάρισμα των αυτοκινήτων και στην ιδανική συνύπαρξη οδηγού και συνοδηγού.

Πληρώματα και μηχανικοί συνάντησαν θερμοκρασίες πολύ πάνω από τους 40 βαθμούς Κελσίου ενώ οι αμμοθύελλες ώθησαν στα όριά τους, τόσο το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα όσο και το σύστημα μετάδοσης. Επίσης, οι δοκιμές ήταν καθοριστικές για τη συμπεριφορά της μπαταρίας υψηλής τάσης, καθώς η διαχείριση της θερμότητας αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την απόδοσή της. Αντίστοιχα πολύτιμη ήταν και η εμπειρία που αποκόμισαν οι μηχανικοί της Audi Sport, για τα υπόλοιπα εξαρτήματα του πρωτότυπου.

Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU), δοκιμασμένη στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλλυ Ντακάρ. Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και, σε συνδυασμό με ένα βενζινοκινητήρα TFSI, χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.

Παράλληλα με τις δοκιμές του πρωτότυπου στο Μαρόκο, η Audi Sport ξεκίνησε ήδη την κατασκευή του πρώτου αγωνιστικού τελικών προδιαγραφών, με αριθμό πλαισίου 104. Το συγκεκριμένο πρώτο αυτοκίνητο, θα αποτελέσει με τη σειρά του πεδίο δοκιμών και εξέλιξης, με στόχο τα τρία αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν για το Ράλι Ντακάρ και τα έμπειρα πληρώματά τους, να είναι τέλεια από κατασκευαστικής και μηχανολογικής άποψης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi RS Q e-tron: Με το βλέμμα στο Dakar (+video)

H αναβάτρια του Dakar, Laia Sanz, μιλάει αποκλειστικά στο NewsAuto

Ο νικητής του Ράλι Ντακάρ, Kevin Benavides, μιλάει αποκλειστικά στο NewsAuto

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto