Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΑΓΩΝΕΣ

24h Le Mans: Χατ τρικ για την Toyota!

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)
wec-19-20-rd7-LeMans-toyota-start-a1000x600

Την τρίτη της νίκη στο θρυλικό 24ωρο αγώνα του Μαν πανηγύρισε η Toyota Gazoo Racing, σφραγίζοντας παράλληλα και τον τίτλο της κατηγορίας LMP1 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC).

Ήταν το TS050 Hybrid #8 με τους Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley που κατέκτησε τη νίκη φέτος, σε έναν αγώνα που τερμάτισαν 48 από τα 59 αγωνιστικά οχήματα που πήραν εκκίνηση ενώ είχαμε τέσσερις περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας.

Απουσία άλλου εργοστασίου στην επική δοκιμασία, ήταν αναμενόμενο πως ένα ιαπωνικό πρωτότυπο θα έβλεπε πρώτο την καρό σημαία – το θέμα ήταν ποιο.

Και με το #7 των Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez που είχε κατακτήσει την pole position, να αντιμετωπίζει προβλήματα στα μισά του δρόμου, όπου έχασε μισή ώρα για να αλλάξει turbo στον κινητήρα, ο κλήρος έπεσε στο #8 που επικράτησε με διαφορά 5 γύρων!

wec-19-20-rd7-LeMans-toyota-winners-a1000x600

Ακολούθησε το #1 Rebellion R13 Gibson στο τιμόνι του οποίου εναλλάχθηκαν οι Gustavo Menezes, Bruno Senna και Norman Nato, με το δεύτερο Toyota να ανακάμπτει και να συμπληρώνει τελικά το βάθρο.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το #3 Rebellion R13 Gibson με τους Romain Dumas, Nathanaël Berthon και Louis Deletraz, παρότι είχε προβλήματα με το συμπλέκτη νωρίς και μία έξοδο στην «Indianapolis» με τον Deletraz να βρίσκει στις μπαριέρες μία ώρα πριν το φινάλε του αγώνα. Συμβάν που έφερε και ποινή 30 δευτερολέπτων στο πλήρωμα της ελβετικής ομάδας.

Στην κατηγορία LMP2, η United Autosports πανηγύρισε την τέταρτη συνεχόμενη νίκη της φέτος και την πρώτη της στο Μαν, με τους Phil Hanson, Filipe Albuquerque και Paul Di Resta να μοιράζονται χρέη οδηγού. Και εδώ, η United σφράγισε τον τίτλο παρότι εκκρεμεί ένας ακόμα αγώνας, στο Μπαχρέιν.

Εδώ η διαφορά ήταν πολύ μικρότερη, μόλις στα 32 δευτερόλεπτα, με το #38 JOTA των Anthony Davidson, Antonio Felix Da Costa και Roberto Gonzales στη δεύτερη θέση της LMP2 και έκτη θέση της γενικής κατάταξης ενώ ακριβώς πίσω πλασαρίστηκε το #31 της Panis Racing με τους Nicolas Jamin, Julien Canal και Matthieu Vaxiviere.

wec-19-20-rd7-LeMans-alpine-36-f1000x600

Στην κατηγορία LMPGTE Pro πρώτευσε η #97 Aston Martin Vantage AMR των Alex Lynn, Maxime Martin και Harry Ticknell που πλασαρίστηκε στην εικοστή θέση της γενικής ενώ μία άλλη Aston Martin AMR, αυτή με το #90 και τους Salih Yoluc, Charlie Eastwood, Jonathan Adam πίσω από το τιμόνι, ήταν 24η γενικής αλλά νικήτρια στην κατηγορία LMPGTE Am.

Σε αυτή την κατηγορία συμμετείχε και ο δικός μας, Αντρέας Λασκαράτος, που μοιράστηκε την #89 Porsche 911 RSR με τους Steve Brooks και Julien Piguet, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην 43η θέση γενικής και 16η της κατηγορίας.

Η τελική κατάταξη:
1. #8 Toyota Gazoo Racing (Buemi/Nakajima/Hartley) 387 γύροι
2. #1 Rebellion (Senna/Menezes/Nato) +5 γύρους
3. #7 Toyota Gazoo Racing (Conway/Kobayashi/Lopez) +6 γύρους
4. #3 Rebellion (Dumas/Berthon/Deletraz) +6 γύρους
5. #22 United Autosports (Hanson/Albuquerque/di Resta) +17 γύρους
6. #38 JOTA (Davidson/da Costa/Gonzalez) +17 γύρους

wec-19-20-rd7-LeMans-toyota-podium-a1000tall

Διαβάστε επίσης:
Το F1 Vlog του χάους του Μουτζέλο

MotoGP Εμίλια Ρομάνα: Νίκη για Vinales και Yamaha στο Μιζάνο

WRC Ράλι Τουρκίας: Δράμα Ogier, θρίαμβος Evans!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto