Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Χάος στο παγοδρόμιο

Ελλάδα 5:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Χάος στο παγοδρόμιο

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Χάος στο παγοδρόμιο

ΑΓΩΝΕΣ

Όσοι περίμεναν πως το τέταρτο και τελευταίο σκέλος του Ράλι Μόντε Κάρλο θα έκρυβε εκπλήξεις δικαιώθηκαν! Η πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, αποδείχθηκε καταστροφική για τρεις εκ των πρωταγωνιστών του αγώνα! Η βροχή που έπεφτε στους χιονισμένους δρόμους, έκανε τις συνθήκες πολύ δύσκολες, με τους οδηγούς να δυσκολεύονται να παραμείνουν εντός δρόμου. Κάποιοι μάλιστα, δεν τα κατάφεραν. Ποιοι ήταν αυτοί; Ο μέχρι πρότινος τρίτος στη γενική κατάταξη Ευγένι Νοβίκοφ με Fiesta WRC και ο τιμ μέιτ του στην M-Sport και έβδομος γενικής Γιούχο Χάνινεν, καθώς και ο πέμπτος Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με το Polo R WRC!

Advertisement
Advertisement

«Υπήρχε πολύ περισσότερο βρεγμένο χιόνι απ’ ότι περιμέναμε. Έπεσα με δύναμη πάνω σε ένα τοίχο, είμαι πολύ απογοητευμένος», δήλωσε ο Φινλανδός.

Χαρακτηριστικές οι δηλώσεις και του έτερου οδηγού της Volkswagen, Σεμπαστιέν Οζιέ: «Σε κάποια σημεία έτρεχα μόλις με 20 χιλιόμετρα την ώρα! Χτύπησα στις μπαριέρες τουλάχιστον δύο φορές»!

Όσο για τη κορυφή της κατάταξης στην ΕΔ 14, αυτή ανήκε στον Μπριάν Μπουφιέ, στη παρθενική του πρωτιά στο WRC! Σχεδόν μισό λεπτό πίσω του ήταν ο Μαντς Όστμπεργκ της Qatar Ford και μετά οι δύο Σεμπαστιέν, με τρίτο τον Οζιέ και τέταρτο τον Λεμπ.

Advertisement
Advertisement

«Δεν μπορούσες να οδηγήσεις. Στο δρόμο υπήρχε χιόνι και νερό και υπήρχε παντού υδρολίσθηση. Ακόμα και στις ευθείες πήγαινα με 30 χιλιόμετρα την ώρα, γιατί θα έχανα πλήρως τον έλεγχο του αυτοκινήτου», δήλωσε ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Προς το παρόν διατηρεί τον έλεγχο, ο Οζιέ είναι άνετα τρίτος αλλά με την έξοδο του Νόβικοφ, ο Ντάνι Σόρντο επέστρεψε στη τρίτη θέση, με τον έτερο εργοστασιακό οδηγό της Citroen, Μίκο Χίρβονεν να ακολουθεί.
[nggallery id=1555]
Μείνετε συντονισμένοι στο NewsAuto για όλη τη δράση και εικόνες και από τις νυχτερινές ειδικές διαδρομές του πρώτου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι!

Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)