Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ακρόπολις: Θρίαμβος για Λεμπ

Ελλάδα 15:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ράλι Ακρόπολις: Θρίαμβος για Λεμπ

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ακρόπολις: Θρίαμβος για Λεμπ

ΑΓΩΝΕΣ

Την 3η του νίκη επί ελληνικού εδάφους πανηγύρισε ο Σεμπαστιέν Λεμπ. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε τη βοήθεια των… Θεών στο παραλίγο δραματικό φινάλε του 58ου Ράλι Ακρόπολις κι έκανε σημαντικό βήμα στο κυνήγι ενός ακόμα τίτλου. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο οδηγός της Citroen ξεκίνησε την τελευταία ημέρα του αγώνα με προβάδισμα δέκα δευτερολέπτων από τον Πέτερ Σόλμπεργκ που τον καταδίωκε για λογαριασμό της Ford. Ο Νορβηγός πίεσε αλλά το παράκανε, χάνοντας τον έλεγχο του Fiesta WRC, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει!

Advertisement
Advertisement

Κάπου εκεί η σεμνή τελετή φάνηκε να λαμβάνει τέλος αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι παγίδες μπορεί να κρύβουν οι σκληροτράχηλοι δρόμοι του Εθνικού μας αγώνα. Έτσι, στην 3η ειδική διαδρομή της ημέρας, ένα κλαταρισμένο ελαστικό παραλίγο να μετατρέψει το θρίαμβο σε τραγωδία.

Ωστόσο, ο Λεμπ κι ο συνοδηγός του, Ντανιέλ Ελενά, κατάφεραν να αλλάξουν το ελαστικό μέσα στην ειδική, χάνοντας μόλις ενάμιση λεπτό! Ο απίστευτος αυτός χρόνος, τους επέτρεψε όχι μόνο να παραμείνουν στην κορυφή της γενικής κατάταξης αλλά να πάνε και χωρίς άγχος στις υπολειπόμενες διαδρομές, φτάνοντας και στην 71η τους νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Η τέταρτη αυτή επιτυχία για φέτος, σε συνδυασμό με τον καλύτερο χρόνο στην  Power Stage, εδραίωσαν τον Λεμπ στην κορυφή της βαθμολογίας, με 119 βαθμούς!

Ο Μίκο Χίρβονεν πλαισίωσε τον πρωταθλητή στο 1-2 της Citroen και πλέον τον ακολουθεί στη βαθμολογία, με 89 πόντους, έναντι 80 του Μαντς Όσμπεργκ (4ος στον αγώνα) και 73 του άτυχου Σόλμπεργκ. Όσο για τον Λάτβαλα, παρότι ανέβηκε στο βάθρο, έχει μόλις 45 πόντους στο ενεργητικό του. Στους κατασκευαστές, η Citroen έφτασε στους 151 πόντους, έναντι 106 της Ford.

Advertisement
Advertisement

Επιστρέφοντας στη μάχη του 58ου Ακρόπολις, στις θέσεις 5 έως 10 βρέθηκαν οι Μάρτιν Πρόκοπ (Fiesta WRC), Τιερί Νεβίλ (DS3 WRC), Σεμπαστιέν Οζιέ (Fabia S2000), Γιασίντ Αλ Ραζί (Fiesta WRC), Οτ Τάνακ (Fiesta WRC) και Αμπντουλαζίζ Αλ Κουουαρί (Mini).

Δραματικό φινάλε στη κατηγορία Production με τον πρωτοπότο Νίκολας Φουχς (Subaru Impreza) να μένει από ανάρτηση και τον Βαλερί Γκορμπάν (Mitsubishi Lancer) να παίρνει την πρώτη φετινή του νίκη. Σε ότι αφορά στα ελληνικά πληρώματα που συμμετείχαν στη μάχη του πανελληνίου πρωταθλήματος, είχαμε επίσης σασπένς μέχρι τέλους. Ένα κλαταρισμένο ελαστικό στη προτελευταία ειδική, έριξε από την κορυφή τον Λάμπρο Κύρκο (Mitsubishi Lancer) και παρά την προσπάθεια του περυσινού πρωταθλητή να ανακτήσει τα ηνία, στο τέλος πανηγύρισε ο Γρηγόρης Νιώρας (Subaru Impreza).