Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ακρόπολις: Αλλαγή… κυνηγού!

Ελλάδα 0:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ράλι Ακρόπολις: Αλλαγή… κυνηγού!

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ακρόπολις: Αλλαγή… κυνηγού!

ΑΓΩΝΕΣ

Ο Σεμπαστιέν Λεμπ παρέμεινε στην κορυφή της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις μετά την ολοκλήρωση και της αγωνιστικής δράσης του Σαββάτου. Ωστόσο, έχει ένα νέο διώκτη αφού πλέον στο κατόπι του βρίσκεται ο Πέτερ Σόλμπεργκ. Από το πρωί φαινόταν πως η μέρας θα είχε χαρακτήρα θρίλερ. Ο Λεμπ κι ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα πήραν από δύο ειδικές διαδρομές και συνέχιζαν την μεταξύ τους κόντρα κορυφής όταν στο δεύτερο πέρασμα από τις Μυκήνες, ο Φινλανδός ουσιαστικά απώλεσε τις ελπίδες του για νίκη.

Advertisement
Advertisement

Ο Λάτβαλα έκανε λάθος, άνοιξε τροχιά και χτύπησε σε ένα ανάχωμα με το πίσω δεξί μέρος. Αυτό τον ανάγκασε σε αλλαγή τροχού μέσα στην ειδική, πράγμα που του κόστισε σχεδόν 3μιση λεπτά. Ωστόσο, αυτό δεν σήμαινε πως ο πλάστιγγα έγερνε οριστικά υπέρ του Λεμπ αφού ο έτερος οδηγός της Ford, o Πέτερ Σόλμπεργκ, είχε διαφορετική άποψη!

Ο Νορβηγός που είναι πολύ δημοφιλής στην Ελλάδα, ξεσήκωσε τους υποστηρικτές του με τρεις συνεχόμενες πρωτιές στις απογευματινές ειδικές που είχαν ως χαρακτηριστικό τη βροχή! Ειδικά στις δύο τελευταίες, γλιστρούσε τόσο πολύ που ο Μίκο Χίρβονεν, δεν δίστασε να χαρακτηρίσει την αίσθηση πίσω από το τιμόνι, σαν να οδηγείς σε χιόνι με ελαστικά χωρίς καρφιά!

Με αυτή την αντεπίθεση διαρκείας, ο Σόλμπεργκ έκοψε στη μέση τη διαφορά που είχε από την κορυφή και πάει στο τελευταίο σκέλος του αγώνα με διαφορά 10.2 δευτερολέπτων από τον Λεμπ! Έχει στη διάθεση του πέντε ειδικές διαδρομές, δύο επαναλαμβανόμενες και την Power Stage, συνολικά 65 αγωνιστικά χιλιόμετρα αν προτιμάτε, για να κάνει τη μεγάλη ανατροπή!

Advertisement
Advertisement

Ο Χίρβονεν έχει «κλειδώσει» το βάθρο καθώς είναι σχεδόν δύο λεπτά πίσω από τους πρώτους αλλά και σχεδόν τρία μπροστά από τον Λάτβαλα που έχασε επιπλέον χρόνο καθώς στην έξοδο του, πληγώθηκε και η δαγκάνα των φρένων.

Ο Μαντς Όστμπεργκ με Fiesta WRC ανέκτησε την 5η θέση που είχε προσωρινά χάσει από τον Μάρτιν Πρόκοπ που τρέχει με το ίδιο αυτοκίνητο. Ο σκληρός χαρακτήρας του εθνικού μας αγώνα «σκότωσε» τις ελπίδες πολλών οδηγών, ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο Νάσερ Αλ Ατίγια που αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα μετάδοσης του Citroen DS3 WRC.

Έτσι, τη δεκάδα πλέον συμπληρώνουν το DS3 του Βέλγου Τιερί Νεβίλ, το Skoda Fabia S2000 του περυσινού νικητή του αγώνα, Σεμπαστιέν Οζιέ (προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης), το Fiesta του Γιαζίντ Αλ Ραχί και το Fabia S2000 του Αντρέας Μίκελσεν (προβλήματα υπερθέρμανσης κινητήρα).

Advertisement

Στην κατηγορία Production διατηρεί τα ηνία ο Νίκολας Φουχς με Subaru Impreza WRX STi, στο WRC Academy μάχονται για τη νίκη οι Έλφιν Έβανς και Άλιστερ Φίσερ ενώ σε ότι αφορά στα ελληνικά πληρώματα, ο Γιάννης Ζούνης βρίσκεται στην 25η θέση.

Είχαμε όμως και μάχες ελληνικών πληρωμάτων με τους χρόνους να προσμετρούν στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι κι εκεί πρωταγωνίστησε ο Λάμπρος Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX).

Advertisement