Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ξεκίνησε το Ράλι των Θεών

Ελλάδα 4:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ξεκίνησε το Ράλι των Θεών

ΑΓΩΝΕΣ

Ξεκίνησε το Ράλι των Θεών

ΑΓΩΝΕΣ

Εκκίνηση το απόγευμα της Πέμπτης από το Ζάππειο Μέγαρο για τα πληρώματα που συμμετέχουν στο φετινό Ράλι Ακρόπολις και που όμως έχουν ριχτεί από το πρωί στη μάχη συμμετέχοντας στη Qualifying Stage. Εκεί, στη λασπωμένη ελέω του άστατου καιρού διαδρομή, διεκδίκησαν το δικαίωμα της επιλογής για την καλύτερη δυνατή θέση εκκίνησης στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Η ομάδα της Ford έδειξε τη δυναμική της και, βέβαια, τους στόχους της, με τον Πέτερ Σόλμπεργκ να επιτυγχάνει τον ταχύτερο χρόνο και τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής.

Advertisement
Advertisement

Παρά το ενδεχόμενο βροχόπτωσης τη Παρασκευή, οι κορυφαίοι συνδυασμοί διάλεξαν να εκκινήσουν από τις πίσω θέσεις, ώστε να οδηγήσουν σε καθαρό δρόμο. Ωστόσο, επίσημα ο αγώνας ξεκίνησε μερικές ώρες μετά, με την τελετή εκκίνησης αλλά και με τη διεξαγωγή της ειδικής διαδρομής «Κινέτα».

Εκεί ο Λάτβαλα εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τη σειρά εκκίνησης αρκετά πίσω και τον καθαρό δρόμο που αυτή εξασφάλισε, καταφέρνοντας τον ταχύτερο χρόνο, που τον θέτει και επικεφαλής του αγώνα. Από την πλευρά του, ο    Σόλμπεργκ έχασε πολύτιμο χρόνο λόγω επιλογής μαλακής γόμας ελαστικών και δεν ακολούθησε το ρυθμό της πρώτης 3άδας, που συμπληρώθηκε από τους Σεμπαστιέν Λεμπ και Μίκο Χίρβονεν.

Στο PWRC τον ταχύτερο χρόνο, ο οποίος τον έθεσε και στην κορυφή της κατηγορίας, πέτυχε ο Βαλερί Γκορμπάν (Mitsubishi Lancer Evo IX), ακολουθούμενος σε απόσταση αναπνοής από τον Μπενίτο Γκουέρα (Mitsubishi Lancer Evo X). Τα δύο πληρώματα προηγούνται και μεταξύ των συνδυασμών με αυτοκίνητα του Γκρουπ N.

Advertisement
Advertisement

Η δράση συνεχίζεται από πολύ νωρίς τη Παρασκευή, καθώς τα πληρώματα θα ξεκινήσουν στις 06:15 από το σέρβις παρκ, με κατεύθυνση τη Βοιωτία, τη Φθιώτιδα και τη Φωκίδα, για να επιστρέψουν και πάλι στην Κορινθία ύστερα από 537 χιλιόμετρα και 8 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 169 χιλιομέτρων.

Σύμφωνα, μάλιστα, με την εκτίμηση της πλειονότητας των οδηγών, η ύπαρξη μόνο δύο 15λεπτων Remote Service στην Ιτέα, χωρίς μεγάλες δυνατότητες επεμβάσεων, κάνει το έργο των πληρωμάτων ακόμα πιο σύνθετο, καθώς θα πρέπει να συνδυάσουν την ταχύτητα με την προστασία του αυτοκινήτου.