Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Διάδοχος του Alonso o Vettel

Ελλάδα 0:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Διάδοχος του Alonso o Vettel

ΑΓΩΝΕΣ

Διάδοχος του Alonso o Vettel

ΑΓΩΝΕΣ

Ένα ακόμα επεισόδιο προστέθηκε στο σίριαλ που λέγεται «Σεμπάστιαν Φέτελ στη Ferrari – Αργά ή γρήγορα». Αυτή τη φορά αφορούσε δηλώσεις του Προέδρου της Σκουντερία, Λούκα ντι Μοντετσέμολο για τον διάδοχο του Φερνάντο Αλόνσο στο Μαρανέλο. Πολλοί υποστηρίζουν πως ο παγκόσμιος πρωταθλητής θα ντυθεί στα κόκκινα από το 2014 αλλά η δική μας άποψη είναι πως αυτό δύσκολα θα συμβεί. Πέραν των φημών για νέα επέκταση της συνεργασίας του με τη Red Bull Racing, όσο είναι στη Ferrari ο Ισπανός, δύσκολα θα αποδεχθεί την έλευση ενός άλλου σπουδαίου ονόματος.

Advertisement
Advertisement

Όταν όμως θα έρθει η ώρα να αποχωρήσει από την Ιταλική ομάδα, στο τέλος του 2016 όταν και ολοκληρώνεται το συμβόλαιο του, η πόρτα θα είναι διάπλατα ανοιχτή για τον Γερμανό. Άλλωστε τότε, θα είναι ακόμα μόλις 29 ετών!

«Ανάμεσα σε όλους τους οδηγούς οι Φέτελ και Χάμιλτον θα μπορούσαν να είναι τέλειοι για τη Ferrari αλλά έχουν μία διαφορά: ο Φέτελ είναι μικρότερος σε ηλικία. Πρώτα απ’ όλα, πιστεύω ότι από όλους τους οδηγούς στην Formula 1 αυτή τη στιγμή, εμείς έχουμε τον καλύτερο, σε ότι αφορά στην ταχύτητα, την ευφυΐα σε συνθήκες αγώνα  αλλά και στη δυνατότητα να συνεργαστεί με την ομάδα. Όταν έχεις τον καλύτερο οδηγό πρέπει να του παρέχεις τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για να επιτύχει, για να κερδίσει και να του παρέχεις ένα καλό περιβάλλον εντός της ομάδας, χωρίς προβλήματα. Αν όμως αποφάσιζε αύριο να πάει να ζήσει στη Χαβάη με τη φίλη του, χωρίς κανένα δισταγμό, τόσο για επαγγελματικούς όσο και για προσωπικούς λόγους, θα διάλεγα τον Vettel. Μου αρέσει γιατί παρότι θέλει να κερδίζει, δεν είναι αλαζόνας. Θέλει να κερδίζει αλλά δεν είναι αλαζόνας. Πριν από πολλά χρόνια, ο Μίκαελ Σουμάχερ μου είχε πει πως από τη γενιά που αγωνιζόταν στα καρτ, ο Φέτελ είχε τις μεγαλύτερες προοπτικές ως οδηγός και είχε δίκιο», είπε ο Μοντετσέμολο στην εφημερίδα Independent.
[nggallery id=975]
Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)