Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Volkswagen Polo με IQ Drive

  • newsautoteam

Το πρωτοποριακό Polo, ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Volkswagen διαχρονικά, βρίσκεται πλέον στην έκτη του γενιά.

Είναι το πρώτο τέκνο της γερμανικής μάρκας που βασίζεται στη νέα στρατηγική της: «We make the future real». Πως λοιπόν η Volkswagen κάνει το μέλλον πραγματικότητα; Μέσω προηγμένων τεχνολογιών τις οποίες ενσωματώνει στο νέο Polo.

Η Volkswagen, πρωτοπόρος σε συστήματα καινοτομίας, εισάγει το IQ.Drive προκειμένου όλα τα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης που διατίθενται σήμερα για οδήγηση, στάθμευση και μεγαλύτερη ασφάλεια να επιτρέψουν στο μέλλον την πλήρως αυτόνομη οδήγηση.

Οι καινοτόμες τεχνολογίες ΙQ.Drive είναι η χαρακτηριστικη απόδειξη ότι το Polo κινείται μπροστά από την εποχή του. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό με την πρώτη ματιά. Τα επίπεδα άνεσης που παρέχονται στον οδηγό σε συνδυασμό με τα έξυπνα συστήματα ασφάλειας και την ημιαυτόνομη οδήγηση εξασφαλίζουν μια ιδαίτερη οδηγική εμπειρία. Η πλειοψηφία των συστημάτων IQ.Drive περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του Polo, το οποίο μπορείτε να αποκτήσετε από την προνομιακή τιμή των 12.950€.

Ας δούμε όμως ενδελεχώς τι σημαίνει IQ.Drive στο νέο Polo, ξεκινώντας από τον τομέα της άνεσης, πλαίσιο στο οποίο συναντάμε τα παρακάτω:

Σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας (Cruise Control)
Το σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας προσφέρει στον οδηγό του νέου Polo σημαντικά βελτιωμένη άνεση, ειδικά σε μεγάλα ταξίδια με σταθερές ταχύτητες. Όταν χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τον περιοριστή ταχύτητας, βοηθά επίσης τον οδηγό να συμμορφώνεται με τα όρια ταχύτητας, π.χ. σε οδικά έργα, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο να οδηγεί υπερβολικά γρήγορα. Το σύστημα αποθηκεύει και διατηρεί την ταχύτητα που ρυθμίστηκε προηγουμένως από τον οδηγό του Polo. Όταν ο οδηγός πατήσει ένα κουμπί, το σύστημα αποθηκεύει την τρέχουσα ταχύτητα και στη συνέχεια την διατηρεί, επιτρέποντας στον οδηγό να βγάλει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού.

Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού (Fatigue Detection)
Το σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού ανιχνεύει την κόπωση σε αρχικό στάδιο – συχνά πιο γρήγορα από τον ίδιο τον οδηγό, όταν αλλάζει η συμπεριφορά σας στο τιμόνι. Αρχικά ακούγεται ένας προειδοποιητικός ήχος ενώ μια υπόδειξη στην ένδειξη πολλαπλών λειτουργιών προτείνει το μοναδικό πράγμα που θα σας βοηθήσει: Ένα διάλειμμα. Έτσι βοηθά στην αντιμετώπιση μιας ξαφνικής έλλειψης συγκέντρωσης και πιθανής υπνηλίας με απρόβλεπτες συνέπειες.

Αισθητήρας φώτων με λειτουργία Coming/Leaving Home
Μην ψάχνεστε στο σκοτάδι. Με την τεχνολογία “Coming Home”, μετά την αποβίβασή σας, το Polo σβήνει τη μεσαία σκάλα φώτων, τα πίσω φώτα και τα φώτα πινακίδων κυκλοφορίας με μια μικρή καθυστέρηση. Αυτό φαίνεται ωραίο και διευκολύνει τον προσανατολισμό σας. Ακριβώς αντίστροφα λειτουργεί η τεχνολογία “Leaving Home”. Αν ξεκλειδώσετε το Polo σας μέσω τηλεχειρισμού, αυτό μπορεί να σάς φωτίσει τον δρόμο από το σπίτι προς το αυτοκίνητο.

-Βασικός εξοπλισμός για όλα τις εκδόσεις εξοπλισμού: Λειτουργία “Leaving Home” και χειροκίνητη λειτουργία “Coming Home”.
-Προαιρετικά: Το πακέτο φώτων και ορατότητας, επιπλέον με αισθητήρα βροχής (όπου ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του υαλοκαθαριστήρα σε σχέση με την ένταση της βροχής) και αυτόματο αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέφτη.

Προνοητικό σύστημα Start & Stop
Το προνοητικό σύστημα Start & Stop ανιχνεύει αυτόματα ότι το όχημα επιβραδύνει και εξοικονομεί καύσιμο απενεργοποιώντας τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματά όπως για παράδειγμα, σε κόκκινα φανάρια. Για τον σκοπό αυτό πρέπει να βγάλετε το πόδι σας από τον συμπλέκτη. Όταν ανάψει το πράσινο, απλά πατάτε τον συμπλέκτη και ο κινητήρας ξεκινά ξανά. Έτσι, με εξοικονόμηση καυσίμου έως 6 %, μείωση εκπομπών CO2 μεταξύ 0,7 και 1,7 g/km και αποφυγή θορύβου, τα πάντα είναι πιο αποτελεσματικά με αυτό το σύστημα.

Συνέχεια με τις τεχνολογίες ασφαλείας του IQ.Drive στο νέο Polo…

Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου “Front Assist” και “City Emergency Braking
Το σύστημα επιτήρησης  περιβάλλοντος χώρου “Front Assist” ανιχνεύει κρίσιμες καταστάσεις κυκλοφορίας όταν η απόσταση είναι πολύ μικρή μπροστά από το Polo. Αρχικά, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό με ακουστικά και οπτικά σήματα αν το προπορευόμενο όχημα φρενάρει ξαφνικά ή κινείται αργά και επισημαίνει τον κίνδυνο σύγκρουσης. Το σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης “City Emergency Braking” με αναγνώριση πεζών, σε συνδυασμό με το Front Assist, προσδιορίζει κρίσιμες καταστάσεις απόστασης με προπορευόμενα ή ακίνητα οχήματα και φρενάρει αυτόματα το Polo σε ταχύτητες έως 30 km/h. Όταν το σύστημα ανιχνεύσει μια επικίνδυνα μικρή απόσταση με ενδεχόμενο επικείμενης σύγκρουσης, ενεργοποιεί αυτόματα μια ενέργεια πέδησης αν ο οδηγός δεν το έχει ήδη κάνει. Παράλληλα η αναγνώριση πεζών “Pedestrian Monitoring” λειτουργεί  σε ταχύτητες έως 65 km/h,  καταγράφει τη θέση των πεζών στον δρόμο, υπολογίζει την πιθανότητα σύγκρουσης και αφού εκπέμψει οπτική και ηχητική προειδοποίηση στον οδηγό, παρεμβαίνει ενεργητικά  και συνεπώς προστατεύει τον οδηγό, το όχημα και τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών (Pre Crash)
Το σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών “Pre Crash” μπορεί να αναγνωρίζει εκ των προτέρων επικίνδυνες καταστάσεις και να λαμβάνει αυτόματα προφυλάξεις. Οι μπροστινές ζώνες ασφαλείας μαζεύουν αστραπιαία για να σταθεροποιηθεί ο οδηγός και ο συνοδηγός. Επιπλέον, το σύστημα κλείνει τυχόν ανοιχτά πλαϊνά παράθυρα και την ηλιοροφή μέχρι να μείνει ένα μικρό διάκενο για τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας των αερόσακων.

Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων (Multi Collision Brake)
Καθώς σχεδόν το 25% των αυτοκινητικών ατυχημάτων με τραυματισμούς οφείλονται σε πολλαπλές συγκρούσεις, το σύστημα “Multi Collision Brake”  αποτελεί ένα ξεκάθαρο πλεονέκτημα για την ασφάλεια σας. Το σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων “Multi Collision Brake” μειώνει την πιθανότητα και την ένταση πολλαπλών συγκρούσεων, μέσω αυτόματης παρέμβασης των φρένων. Μετά τη διαδικασία φρεναρίσματος, ο οδηγός διατηρεί τον έλεγχο του αυτοκινήτου και μπορεί αν χρειαστεί να επιταχύνει ή να φρενάρει περαιτέρω. Ο σκοπός αυτού του συστήματος ασφαλείας, που τοποθετείται στον βασικό εξοπλισμό του Polo, είναι η αποτροπή επακόλουθων συγκρούσεων μετά από ένα ατύχημα.

Τέλος, καθώς το αύριο είναι εδώ… σήμερα, ας δούμε τι συναντάμε στο Polo υπό την ομπρέλα του IQ.Drive, σχετικά με την ημιαυτόνομη οδήγηση…

Σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα (Adaptive Cruise Control)
Το ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα ACC προσαρμόζει την ταχύτητα του Polo στην ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος και διατηρεί μια απόσταση από αυτό που ορίζεται από τον οδηγό. Πριν την έξοδο ή την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο, π.χ. ο οδηγός επιλέγει την απαιτούμενη μέγιστη ταχύτητα (30 έως 210 km/h) και την ελάχιστη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Σε κυκλοφοριακή συμφόρηση το Polo σας μπορεί έτσι να φρενάρει και να ξεκινά ξανά αυτόματα (με προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο DSG).

Σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος (Park Assist)
Το Polo με το προαιρετικό σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος “Park Assist” δεν σας λέει απλώς, καθώς περνάτε δίπλα από μια θέση στάθμευσης, αν είναι αρκετά μεγάλη αλλά μπορεί και να παρκάρει  για λογαριασμό σας. Εσείς πατάτε μόνο τον συμπλέκτη, το γκάζι και το φρένο. Εκείνο, αναλαμβάνει τα υπόλοιπα.
– Οι αισθητήρες υπερήχων σαρώνουν θέσεις στάθμευσης (έως 40 km/h).
– Μια απόσταση ελιγμών 80 cm για παράλληλη στάθμευση ή 70 cm για κάθετη στάθμευση αρκεί.
– Η διαδικασία μπορεί να απενεργοποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή.

Σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος με σύστημα αυτόματης πέδησης (Park Pilot)
Στο Polo δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε όταν βρίσκετε μια θέση στάθμευσης και θεωρείτε ότι δυσκολεύεστε να παρκάρετε. Το προαιρετικό σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος με σύστημα αυτόματης πέδησης “Park Pilot” σάς ειδοποιεί με ήχους και μια γραφική ένδειξη στην οθόνη του συστήματος Infotainment για το αν υπάρχει χώρος μπροστά ή πίσω από το Polo σας. Επιπλέον, η ενσωματωμένη λειτουργία φρένου σε ελιγμούς στάθμευσης μπορεί να αποτρέψει μια σύγκρουση κατά την οπισθοπορεία έως 10 km/h ή τουλάχιστον να μειώσει τη σφοδρότητά της.

Το γερμανικό μοντέλο πέτυχε την ανώτατη διάκριση στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP και αξιολογήθηκε με 5 αστέρια για την ασφάλεια που προσφέρει. Διαβάστε περισσότερα σχετικά πατώντας εδώ.

Δημοφιλή στο Protothema.gr