Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

To VW Polo προλαβαίνει κάθε δύσκολη κατάσταση

Ελλάδα 11:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To VW Polo προλαβαίνει κάθε δύσκολη κατάσταση

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

To VW Polo προλαβαίνει κάθε δύσκολη κατάσταση

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Με την παραγωγή του νέου Polo, η Volkswagen κατασκεύασε ένα από τα πιο εξελιγμένα μικρά αυτοκίνητα στον κόσμο.

Advertisement
Advertisement

Αυτό αντανακλάται και στην παρουσία μιας πληθώρας νέων συστημάτων υποβοήθησης και διευκόλυνσης. Ακόμη και η βασική έκδοση του νέου Polo κυκλοφορεί με το σύστημα ελέγχου περιοχής Front Assist, που περιλαμβάνει το City Emergency Braking και το Pedestrian Monitoring, ως στάνταρ.

Σύστημα ελέγχου περιοχής Front Assist
Το Front Assist χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα ραντάρ τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου για να ελέγχει συνεχώς την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα βοηθά τον οδηγό σε δύσκολες καταστάσεις προετοιμάζοντας το σύστημα πέδησης και εφιστώντας την προσοχή στον οδηγό με οπτικές και ακουστικές προειδοποιήσεις για την ανάγκη να αντιδράσει και, σε ένα δεύτερο στάδιο, με ένα σύντομο προειδοποιητικό τίναγμα του πεντάλ του φρένου. Αν ο οδηγός δεν φρενάρει αρκετά δυνατά, το σύστημα αυτόματα εφαρμόζει επαρκή δύναμη πέδησης για να αποφύγει τη σύγκρουση. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει καθόλου, το Front Assist φρενάρει αυτόματα για να δώσει περισσότερο χρόνο αντίδρασης. Επίσης, το σύστημα βοηθά τον οδηγό ενημερώνοντάς τον αν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα είναι υπερβολικά μικρή. Η τελευταία έκδοση του εν λόγω συστήματος που προσφέρει το Polo όχι μόνο ανιχνεύει οχήματα, αλλά επίσης εντοπίζει πεζούς που διασχίζουν τη λωρίδα. Μόλις κάποιος πεζός βρίσκεται σε κίνδυνο, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό και σε ένα επόμενο στάδιο φρενάρει το γερμανικό μοντέλο μέσα στα όρια του συστήματος. Μέρος του Front Assist αποτελεί και το σύστημα City Emergency Braking.

Advertisement
Advertisement

City Emergency Braking
Το City Emergency Braking είναι μια προέκταση του Front Assist. Ελέγχει τον χώρο μπροστά από το Polo με αισθητήρα ραντάρ. Το σύστημα λειτουργεί σε ταχύτητες κάτω των 30 χιλιόμετρα/ώρα. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει σε ενδεχόμενη επικείμενη σύγκρουση με ένα ακινητοποιημένο ή κινούμενο όχημα μπροστά, το σύστημα πέδησης προετοιμάζεται όπως και με το Front Assist. Αν χρειάζεται, το City Emergency Braking φρενάρει δυνατά, μέσα στα όρια του συστήματος, για να μειώσει τη σφοδρότητα της σύγκρουσης. Επίσης, ο οδηγός υποβοηθείται με τη μέγιστη δύναμη πέδησης αν η δύναμη που εφαρμόζει ο οδηγός στο πεντάλ είναι ανεπαρκής.

Το γερμανικό μοντέλο πέτυχε την ανώτατη διάκριση στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP και αξιολογήθηκε με 5 αστέρια για την ασφάλεια που προσφέρει. Διαβάστε περισσότερα σχετικά πατώντας εδώ.