Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το newsauto στην παρουσίαση της νέας Ferrari Portofino M

Ελλάδα 5:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το newsauto στην παρουσίαση της νέας Ferrari Portofino M

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το newsauto στην παρουσίαση της νέας Ferrari Portofino M

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η ανανέωση της Ferrari Portofino συνοδεύεται από σημαντική αναβάθμιση των τεχνικών μερών της, όπως άλλωστε υποδηλώνει το «Μ», που μεταφράζεται σε «Modificata».

Advertisement
Advertisement

H νέα Portofino M αποκαλύφθηκε σε ψηφιακή παρουσίαση -την πρώτη για τη Ferrari– στην οποία πήρε μέρος και το newsauto. Πρόκειται ουσιαστικά για τον αντικαταστάτη της γνωστής Portofino, που αναβαθμίζεται με τα τεχνικά μέρη της πρόσφατα εξελιγμένης Roma. «Μ» σημαίνει άλλωστε «Modificata» στην ονοματολογία της Ferrari και αναφέρεται σε αυτοκίνητα που έχουν υποστεί εξέλιξη για την ενίσχυση της απόδοσής τους.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για τον V8 κινητήρα 3.855 cc με απόδοση ισχύος 620 PS/7.500 rpm (20 PS επιπλέον σε σχέση με την Portofino) και το συμπαγές 8ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με κατά 20% μικρότερο συμπλέκτη και δυνατότητα μεταφοράς 35% μεγαλύτερης ροπής. Για πρώτη φορά σε μοντέλο GT spider της Ferrari τοποθετείται Manettino 5 θέσεων με πρόγραμμα Race, αναβαθμίζοντας σημαντικά τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου: Σε συνεργασία με το ηλεκτρονικό σύστημα Ferrari Dynamic Enhancer το νέο πρόγραμμα Race εστιάζει κυρίως στη μεγιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης και διασκέδασης πίσω από το τιμόνι. Σε επίπεδο επιδόσεων η «Μ» είναι ταχύτερη στο όριο του… στατιστικού λάθους στην επιτάχυνση 0-100 km/h (μόλις 0,05’’), αλλά εντυπωσιάζει στα 0-200 km/h, όπου χρειάζεται 1’’ λιγότερο σε σχέση με την Portofino.

Advertisement
Advertisement

Οι διόλου ευκαταφρόνητες τεχνικές αλλαγές συμπληρώνονται από μικρής έκτασης σχεδιαστική αναβάθμιση, κυρίως στους προφυλακτήρες, τη μάσκα, τον πίσω διαχύτη. Παράλληλα η Portofino M εξοπλίζεται με νέες ζάντες αλουμινίου, ενώ διατηρείται αναλλοίωτη η ανοιγόμενη σκληρή οροφή, το σήμα κατατεθέν των spider μοντέλων της Ferrari. Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις, πέρα από την προσθήκη ηλεκτρονικών συστημάτων ADΑS επιπέδου 1, καθώς και αεριζόμενων-θερμαινόμενων καθισμάτων στον προαιρετικό εξοπλισμό. Σίγουρα έχει δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην αναβάθμιση των τεχνικών μερών απ’ ό,τι του σχεδιασμού.

Σε σχετική ερώτηση του newsauto κατά τη διάρκεια της ψηφιακής παρουσίασης, ο επικεφαλής σχεδιασμού Flavio Manzoni υποστήριξε: «Θέλαμε να παραμείνουμε πιστοί στο αρχικό design το οποίο αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχημένο. Άλλωστε δεν είμαστε μια εταιρεία που συνηθίζει τα fecelift. Προχωρήσαμε σε αλλαγές κυρίως για τεχνικούς λόγους, στους αεραγωγούς και το διαχύτη, ακολουθώντας τη φιλοσοφία “form follows function” της Ferrari».

Advertisement

Σε κάθε περίπτωση η νέα Portofino M έχει περισσότερο σπορ χαρακτήρα σε σχέση με το μοντέλο που ανακαθιστά, με έμφαση στα οδηγικά χαρακτηριστικά, παραμένοντας το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας που μπορεί δικαίως να χαρακτηριστεί ως ένα αυθεντικό coupe με κλειστή οροφή και μια γνήσια spider με ανοιχτή οροφή. Oι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από το 2021, με βασική τιμή που στην Ιταλία ορίζεται στα 206.000 ευρώ.

Advertisement

Διαβάστε επίσης

Supercars εκατομμυρίων καταστρέφονται μέσα σε λίγα λεπτά (video)

Πόσες χιλιάδες ευρώ κερδίζει η Ferrari σε κάθε αυτοκίνητο;

Advertisement

Ferrari: Σκέψεις για το απόλυτο υπεραυτοκίνητο με βάση την F40