Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

SEAT Tarraco: Σκόραρε στην παθητική ασφάλεια

  • newsautoteam

To SEAT Tarraco, η κορυφαία πρόταση της ισπανικής εταιρίας στα μεγάλα SUV αποδεικνύει την αξία της και στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου Ευρωπαϊκού Οργανισμού Δοκιμών Euro NCAP σημειώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία στην προστασία επιβατών στην κατηγορία του.

 

Ο Euro NCAP αξιολόγησε το τρίτο και μεγαλύτερο σε διαστάσεις SUV στην ιστορία της SEAT με πέντε αστέρια στις πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης που πραγματοποίησε. Τα πέντε αστέρια που αποκόμισε το Tarraco έρχονται σχεδόν σαν… επιβεβαίωση για τις προσπάθειες που κάνει η εταιρία αλλά και το VW Group στον τομέα της ασφάλειας.

Το Tarraco βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του VW Group, με τον Euro NCAP να εκφράζει την ικανοποίησή του για την αποτελεσματικότητα της με την ευκαιρία των δοκιμών του Tarraco: “Το νέο SEAT Tarraco μοιράζεται την πλατφόρμα MQB της Volkswagen με το Skoda Kodiaq, το οποίο αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια από τον EuroNCAP το 2017. Απέναντι στις πιο αυστηρές δοκιμές του 2019, τα πέντε αστέρια του Tarraco είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά και το αποτέλεσμα του 97% στην προστασία των ενήλικων επιβατών είναι ανάμεσα στα καλύτερα που έχουν επιτευχθεί σε αυτή την κατηγορία”, δήλωσε σε σχετική ανακοίνωσή του ο οργανισμός. Για την ακρίβεια, στις μέχρι τώρα δοκιμές που έχει πραγματοποιήσει ο Euro NCAP στα μεγάλα SUV, το Tarraco βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του στην προστασία των ενήλικων επιβατών και με το 97% που πέτυχε στην αξιολόγηση αφήνει πίσω του το δεύτερο κορυφαίο μεγάλο SUV κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες.

Ενδιαφέρον έχουν και οι παρατηρήσεις του EuroNCAP για την συμπεριφορά του Tarraco κατά τις δοκιμές πρόσκρουσης με τους ανθρώπους του οργανισμού να σημειώνουν πως η συμπεριφορά του μεγάλου SUV της SEAT ήταν σταθερή στην πλαγιομετωπική πρόσκρουση με τις δυνάμεις από τα ανδρείκελα να υποδεικνύουν καλή προστασία το οδηγού και του συνοδηγού στα γόνατα και στα μηριαία οστά. “Το SEAT έδειξε ότι μπορεί να παρέχει ένα παρόμοιο επίπεδο προστασίας σε επιβάτες διαφορετικών μεγεθών αλλά και σε αυτούς που κάθονται σε διαφορετικές θέσεις. Στην δοκιμή της μετωπικής πρόσκρουσης η προστασία του οδηγού ήταν καλή σε όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος.” Τα ίδια υψηλά επίπεδα προστασίας επέδειξε το Tarraco και για τους πίσω επιβαίνοντες για όλα τα κρίσιμα σημεία του σώματος και στις πλευρικές δοκιμές με το μοντέλο της SEAT να σκοράρει τους μέγιστους βαθμούς.

 

Το Tarraco τα πήγε εξαιρετικά καλά και στην προστασία των ανηλίκων. Για τα ανδρείκελα που αντιστοιχούν σε παιδιά 6 και 10 ετών η συνολική βαθμολογία που συγκέντρωσε στην μετωπική και την πλευρική σύγκρουση ανήλθε στους 23,9 βαθμούς με μέγιστο τους 40, ενώ η συνολική αξιολόγηση του SUV σε αυτό τον τομέα άγγιξε το 84%. Πολύ καλή ήταν και η προστασία για τους πεζούς με την συνολική αξιολόγηση να ανέρχεται στο 79% με τον Euro NCAP να αναφέρει πως το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης μπορεί να αναγνωρίσει πεζούς και ποδηλάτες αλλά και άλλα οχήματα και πως η απόδοση του συστήματος ήταν καλή όταν δοκιμάστηκε για την αντίδρασή του με καλά αποτελέσματα και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.

Το νέο Tarraco είναι το τρίτο SUV στην γκάμα της SEAT και τοποθετείται στην κορυφή της πάνω από το μικρό Arona και το μικρομεσαίο Ateca. Με μήκος στα 4,735 μέτρα και πλάτος 1.839 χιλιοστών, το νέο μοντέλο τοποθετείται στην κατηγορία των μεσαίων SUV προσφερόμενο σε εκδόσεις με 5 ή 7 θέσεις.

Η πολύ καλή εσωτερική πρακτικότητα είναι ένα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το νέο Tarraco, αφού στη 5θέσια έκδοσή του 5 ενήλικες επιβάτες θα μεταφερθούν με χαρακτηριστική άνεση, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει πολύ μεγάλη χωρητικότητα 760 λίτρων (700 λίτρα στην 7θέσια έκδοση με αναδιπλωμένες τις πίσω θέσεις).

Στους κινητήρες του, το Tarraco διατίθεται στην ελληνική αγορά με μοτέρ βενζίνης 1.5 TSI 150 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Διαθέσιμη είναι επίσης η έκδοση με τον 2λιτρο TSI των 190 ίππων και σύστημα τετρακίνησης, η οποία διαθέτει αυτόματο DSG 7 κιβώτιο.

Στο diesel, το Tarraco σταδιοδρομεί με τον 2λιτρο TDI κινητήρα των 150 και 190 ίππων όντας στην πρώτη περίπτωση διαθέσιμο με επιλογή σε έκδοση 4Χ2 ή 4Χ4, ενώ στη δεύτερη περίπτωση είναι αποκλειστικά 4Χ4.

Εξοπλιστικά, υπάρχουν δύο διαθέσιμες εκδόσεις, η πρώτη Style και η ακόμη πιο πλούσια Xcellence. Στη Style στάνταρ περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ESP, 8 αερόσακοι, συστήματα ασφαλείας Front Assist, Lane Assist και Προειδοποίησης κόπωσης οδηγού, cruise control, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών και χειριστήρια στο τιμόνι, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πολλά άλλα. Σημειώστε, επίσης, πως όλες οι εκδόσεις διαθέτουν στάνταρ full LED φωτιστικά σώματα και ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Στις τιμές, το κόστος για τις εκδόσεις κινητήρων και εξοπλισμού του Tarraco στην Ελλάδα έχει ως εξής:

Tarraco 1.5 TSI 150 PS Style: 28.600 ευρώ

Tarraco 1.5 TSI 150 PS Xcellence: 34.500 ευρώ

Tarraco 2.0 TSI 190 PS Xcellence 4Drive DSG: 42.000 ευρώ

Tarraco 2.0 TDI 150 PS Style: 28.300 ευρώ

Tarraco 2.0 TDI 150 PS Xcellence: 34.500 ευρώ

Tarraco 2.0 TDI 150 PS Style 4Drive DSG: 36.500 ευρώ

Tarraco 2.0 TDI 150 PS Xcellence 4Drive DSG: 40.900 ευρώ

Tarraco 2.0 TDI 190 PS Xcellence 4Drive DSG: 42.900 ευρώ

Δημοφιλή στο Protothema.gr