Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πρώτη επαφή με το νέο Renault Captur

Ελλάδα 7:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πρώτη επαφή με το νέο Renault Captur

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πρώτη επαφή με το νέο Renault Captur

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Οι φωτογραφίες το αδικούν κατάφωρα. Το νέο Renault Captur όχι μόνο δεν έχει σχέση με το απερχόμενο, αλλά πολύ περισσότερο, αναμένεται να βάλει δύσκολα κυρίως στο γερμανικό ανταγωνισμό σε πολλούς τομείς, ο οποίος δε, φημίζεται για τις πολλές και διαφορετικές προτάσεις που προσφέρει.

Advertisement
Advertisement

 

Το στούντιο φωτογραφίας στα περίχωρα του Παρισιού μοιάζει να ασφυκτιά από τους εκπροσώπους του Τύπου. Ο χώρος είναι τόσο καθαρός και σωστά φωτισμένος όσο και η λάμψη του νέου γαλλικού crossover από τη στιγμή που θα αποχωριστεί το κάλυμμα. Μεγαλύτερο, ψηλότερο, πιο ευφάνταστο σχεδιαστικά δείχνει να πατά αποφασιστικά ανάμεσα σε δυο κατηγορίες, αρκεί να αναλογιστεί κανείς πως ξεπερνά σε μήκος όχι μόνο το T-Cross αλλά και το μεγαλύτερο T-Roc της VW. Πολλές λεπτομέρειες στο αμάξωμα προέρχονται από τα Clio και Megane, όπως για παράδειγμα τα χαρακτηριστικά φώτα LED στην όψη, τα οποία σχηματίζουν ένα υπερμέγεθες “C”.

Διαβάστε επίσης: Απίστευτο: +90% η άνοδος των πωλήσεων SUV στην Ελλάδα

Advertisement
Advertisement

H χρήση της πλατφόρμας CMF-B θα ωφελήσει σύμφωνα με τη Renault τόσο την οδική συμπεριφορά όσο και την ευρυχωρία της καμπίνας. Όντως, με μια σύντομη ματιά το νέο Captur προσφέρει περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, η σημαντική αναβάθμιση όμως σίγουρα έχει να κάνει τόσο με την ποιότητα των υλικών όσο και με το επίπεδο πολυτέλειας που αναδύει. Στην κεντρική κονσόλα τοποθετείται μία οθόνη αφής 9,3 ιντσών με υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας, τα καθίσματα είναι πιο αναπαυτικά και λεπτά σε σχέση με πριν και το πακέτο εξοπλισμού πλήρες. Όσον αφορά στους κινητήρες, εκτός από τον εξαιρετικό 1.3 turbo βενζίνης με τους 130 και 150 PS, αλλά και τον 1.0 με 100 και 120 PS, θα δούμε επίσης και μία plug-in hybrid έκδοση με την ονομασία E-Tech. Το υβριδικό σύνολο θα συνδυάζει τον 1.600άρη βενζίνης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 9,8 kWh, προσφέροντας αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για τουλάχιστον 50 km.

Ο high tech αέρας στην καμπίνα ενισχύεται περαιτέρω τόσο από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων όσο και από την “ιπτάμενη” κεντρική κονσόλα, η οποία συνοδεύει την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τον αεροπορικού τύπου επιλογέα. Στη στατική παρουσίαση πάντως, το Captur έκλεψε τις εντυπώσεις, με την προσωπικότητα, την πληρότητα των επιλογών σε χρώματα, κινητήρες και εξοπλισμό και κυρίως το διακεκριμένο εσωτερικό του. Αναμένουμε την έκδοση παραγωγής αλλά και τις οδηγικές εντυπώσεις προκειμένου να έχουμε μια πλήρης εικόνα. Σε μια πρώτη ανάγνωση, πρόσημο θετικό για το crossover της Renault που όπως όλα δείχνουν δύναται να κανιβαλίσει ακόμη και το μεγαλύτερο Kadjar…

Advertisement