Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Πιο ελαφρύ, πιο πολυτελές: Το νέο Q7

  • NewsAuto.gr

Να αποτελέσει σημείο αναφοράς στα μεγάλα SUV της πολυτελούς κατηγορίας προσδοκά το νέο Q7. Η Audi το αποκάλυψε λίγες εβδομάδες πριν κάνει πρεμιέρα για το κοινό, στο σαλόνι αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. Η δεύτερη γενιά του Q7 αποτελεί σαφή ένδειξη του τι μπορεί να πετύχει τεχνολογικά η εταιρεία από το Ίνγκολασταντ της Γερμανίας. Η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα με το χρωμιωμένο περίγραμμα και τα φώτα Matrix LED προσδίδουν στο πολυτελές off road τη νέα εταιρική ταυτότητα της Audi. Η ανανέωση του εσωτερικού περιλαμβάνει τη νέα οθόνη TFT, που αντικαθιστά το συμβατικό πίνακα οργάνων.

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Ως σημαντικότερο χαρακτηριστικό στο νέο Q7 προτάσσει η Audi τον περιορισμό του βάρους. Και είναι μάλιστα εντυπωσιακός, καθώς με τον 3λιτρο TDI ζυγίζει 1.995 kg. Είναι δηλαδή κατά 325 kg ελαφρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά! Η υιοθέτηση της δεύτερης γενιάς μεταβλητής πλατφόρμας σε συνδυασμό με τους προηγμένους κινητήρες επέτρεψαν τη μείωση της κατανάλωσης έως 28% στους TFSI και έως 23% στους TDI. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ο V6 diesel καταναλώνει σε μεικτό κύκλο μόλις 5,7 lt/100 km (149 g/km). «Το νέο Q7 αποτελεί “δήλωση” της ευελιξίας μας στους τομείς της ανάπτυξης και παραγωγής», σχολίασε ο Ulrich Hackenberg, μέλος του ΔΣ της Audi και επικεφαλής του τομέα της τεχνικής εξέλιξης.

Ως επίρρωση των λεγομένων του, εντός του 2015 θα λανσαριστεί και plug-in υβριδική έκδοση του Q7, με 6κύλινδρο diesel και ηλεκτρικό μοτέρ. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 258 PS και ο ηλεκτροκινητήρας προσθέτει άλλα 128 PS. Η συνδυαστική ισχύς θα ανέρχεται σε 373 PS και η ροπή σε 71,4 kgm. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h θα διαρκεί 6 sec και η τελική ταχύτητα θα φθάνει τα 225 km/h. To Q7 e tron quattro υπόσχεται μεικτή κατανάλωση 1,7 lt/100 km και αυτονομία 56 km με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Μέχρι τότε, το SUV της Audi θα διατίθεται στις εκδόσεις 3.0 TDI με 272 PS και 3.0 TFSI με 333 PS (7,7 lt/100 km). Ο χρόνος για το 0-100 διαρκεί 6,3 και 6,1 sec, αντίστοιχα. Οι κινητήρες συνδυάζονται με το 8τάχυτο αυτόματο tiptronic. Αργότερα θα λανσαριστεί και έκδοση του Q7 με λιγότερο ισχυρό V6 TDI (218 PS) και αεροδυναμικό βοήθημα στον εμπρός προφυλακτήρα για περιορισμό της κατανάλωσης.

Οι σχεδιαστές της Audi κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα ελαφρώς μικρότερο σε εξωτερικές διαστάσεις Q7 (μήκος από 5,08 σε 5,05 m. και πλάτος από 1,98 σε 1,97 m.), με μεγαλύτερη καμπίνα και περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Το Q7 μπορεί να παραγγελθεί και με 7θέσιο εσωτερικό, με την τρίτη σειρά καθισμάτων να προορίζεται για παιδιά. Τότε ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 295 lt, από 890 lt. στην 5θέσια διάταξη. Η πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά. Αρκεί ακόμη και μία κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.

Η μακροσκελής λίστα με τα ηλεκτρονικά συστήματα περιλαμβάνει και ρυθμιζόμενο cruise control με λειτουργία σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Έτσι, πέρα από την αυξομείωση της ταχύτητας σε σχέση με το προπορευόμενο όχημα, το σύστημα ACC stop & go αναλαμβάνει και τις κινήσεις του τιμονιού. Αρκεί το Q7 να βρίσκεται σε αυτοκινητόδρομο με κατάλληλη διαγράμμιση και η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 60 km/h. Ένα tablet με οθόνη διαγωνίου 10,1 ιντσών για τους πίσω επιβάτες προσφέρεται στον εξοπλισμό του νέου Q7, ενώ προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα και για δεύτερο. Συνδέονται μέσω WiFi με το σύστημα πολυμέσων, δίνοντας τη δυνατότητα π.χ. στους πίσω επιβάτες να επιλέξουν προορισμό για το σύστημα πλοήγησης.

Οι παραδόσεις του νέου Audi Q7 θα αρχίσουν από τη Γερμανία το προσεχές καλοκαίρι, σε τιμές από 61.000 ευρώ.

Δημοφιλή στο Protothema.gr