Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Παρουσίαση: Toyota Corolla και Papadakis Racing

  • newsautoteam

Στο μεγαλύτερο πρωτάθλημα drift του κόσμου, ένα ελληνικό όνομα δίπλα σε αυτό της νέας γενιάς Corolla κάνει εδώ και καιρό τη διαφορά.

(Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη)

Οι διακρίσεις:
• 2016 2η θέση στο Πρωτάθλημα Formula Drift με οδηγό τον Fredric Aasbo
• 2015 1η θέση στο Πρωτάθλημα Formula Drift με οδηγό τον Fredric Aasbo
• 2012 Τιμητική διάκριση ως Manager της Χρονιάς στο Πρωτάθλημα Formula Drift
• 2010 2η θέση στο Πρωτάθλημα Formula Drift με οδηγό τον Tanner Foust
• 2008 1η θέση στο Πρωτάθλημα Formula Drift με οδηγό τον Tanner Foust
• 2007 1η θέση στο Πρωτάθλημα Formula Drift με οδηγό τον Tanner Foust
• 2005 Τιμητική διάκριση για τον Καλύτερο Πρωτο εμφανιζόμενο στην κατηγορία Formula D

Δεν είναι και το πιο συνηθισμένο πράγμα στον κόσμο να βλέπεις μια σύγχρονηCorolla να ντριφτάρει χωρίς αύριο. Αναζητήσαμε τις ρίζες ενός εγχειρήματος που δεν μοιάζει με κανένα άλλο και -ω του θαύματος- βρεθήκαμε μπροστά σε ένα ελληνικό όνομα. Ο Stephan Papadakis, από Ελληνα μπαμπά, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ηγείται ως ιδιοκτήτης -και όχι μόνο- μιας ομάδας που τα τελευταία χρόνια διεκδικεί με αξιώσεις το Πρωτάθλημα Drift στις ΗΠΑ. Από το 2005 έως και σήμερα η Papadakis Racing έχει κατακτήσει τον τίτλο τρεις φορές και άλλες τόσες έχει τερματίσει στη δεύτερη θέση, κερδίζοντας παράλληλα κάποιες πολύ σημαντικές διακρίσεις.

Από το Πρωτάθλημα του 2018, η ομάδα συμμετέχει με τη νέα hatchback Corolla,αυτή που στη χώρα μας έχουμε ως νέο μοντέλο εδώ και λίγο καιρό. Βέβαια, το αυτοκίνητο που «περιποιείται» η ομάδα του Stephan έχει πολύ μεγάλες αλλαγές σε σχέση με την Corolla παραγωγής. Πρώτα απ’ όλα η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, που σημαίνει πως οι μετατροπές είναι εκτεταμένες. Έπειτα, το μοτέρ παραμένει 4κύλινδρο -την ώρα που ο ανταγωνισμός διαθέτει V6 και V8 σύνολα- με χωρητικότητα στα 2,7 lt και απόδοση, με τη συνδρομή turbo αλλά και ολοκληρωμένου συστήματος τροφοδοσίας N2O (Nitro), που φτάνει τους 1.000 PS!

Ο Stephan Papadakis,γεννημένος το 1976 στην Κρήτη, μεγάλωσε στην Καλιφόρνια όπου μετανάστευσαν οι γονείς του το 1983. Σε ηλικία 21 ετών ξεκίνησε τη δική του επιχείρηση, με αντικείμενο τη συντήρηση αλλά και τις βελτιώσεις.Ειδικότητα της επιχείρησης ήταν η αλλαγή κινητήρα στα μοντέλα της Honda.Από 23 χρονών συμμετέχει επαγγελματικά σε αγώνες, κυρίως dragster, όπου έχει κερδίσει πολλές διακρίσεις. Τώρα πλέον, ως ιδιοκτήτης της PapadakisRacing, έχει ορισμένες πολύ δυνατές συνεργασίες χάρη στις οποίες μπορεί και ασχολείται αποκλειστικά με τη βελτίωση και τους αγώνες.

Ηδη μετρά-ει 13 χρόνια παρουσίας στο Πρωτάθλημα Formula Drift, με τα τελευταία τρία να βρίσκεται σε στενή συνεργασία με την Toyota USA. Τόσο με τηhatchback Corolla της προηγούμενης γενιάς όσο και με τη νέα γενιά του μοντέλου, η ομάδα παίρνει μέρος στο Formula Drift Series – το Πρωτάθλημα με τους οκτώ αγώνες και την τεράστια απήχηση (με μέσο όρο θεατών 14.500 άτομα ανά αγώνα). «Η Toyota μας έδειξε ότι πραγματικά θέλει να συνεχιστεί η συνεργασία μας και για να μας το αποδείξει μας έστειλε το νέο μοντέλο προτού καλά- καλά παρουσιαστεί στο κοινό. Εμείς θεωρήσαμε μεγάλη πρόκληση να το μετατρέψουμε σε πισωκίνητο, αλλά και να εξελίξουμε το 4κύλινδρο μοτέρ για να κοντράρουμε τον ανταγωνισμό με τα V6 και V8 σύνολα.

Είχαμε αρκετή τεχνογνωσία από την προηγούμενη γενιά της Corolla αλλά τώρα τελειοποιήσαμε τις εφαρμογές μας». Ο ενθουσιασμός του είναι μεγάλος για το συγκεκριμένο είδος αγώνων. Τόσο που δεν σκέφτεται την αλλαγή κατεύθυνσης προς άλλες μορφές motorsport. «Είμαστε αφοσιωμένοι στο drift και θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι στο μέλλον. Τόσο εγώ όσο και η υπόλοιπη ομάδα περνάμε πολύ καλά και διασκεδάζουμε ιδιαίτερα με τη συμμετοχή μας οπότε γιατί να κοιτάξουμε αλλού;». Μαζί σου, Stephan.

Tech
Κινητηρας: 4 κύλινδρος 2,7 lt (turbo + nitro) με σχέση συμπίεσης 10,5:1
Ισχύς: 1.000 PS
Ροπή: 115,7 kgm
Μετάδοση: χειροκινητο κιβώτιο 4 σχέσεων,με 4 φτερο συμπλέκτη και άξονα μετάδοση από ανθρακόνημα
Καύσιμο: Ε85 (αιθανόλη 85%, βενζίνη 15)

Πηγή: Car

Δημοφιλή στο Protothema.gr