Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsMOTO | newsautoCHOICE

Τα πάντα για το Golf R με τα 300 PS!

  • NewsAuto.gr

Λίγες ώρες αφού έκανε… πρεμιέρα στο NewsAuto.gr, το Golf R παρουσιάστηκε επίσημα μέσω της ιστοσελίδας της Volkswagen. Η κορυφαία έκδοση του δημοφιλούς μικρομεσαίου θα αρχίσει να πωλείται πριν το τέλος του 2013, με τιμή στη Γερμανία από 38.325 ευρώ. Οι φίλοι του αυτοκινήτου θα έχουν την ευκαιρία να το δουν από κοντά το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη, ενώ σύντομα θα αρχίσει η παραγωγή του στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει, η Volkswagen επέλεξε να τοποθετήσει κάτω από το καπό του Golf R το 2λιτρο TSI, βελτιωμένο στα σημεία και με μέγιστη ισχύ στα 300 PS. Πρόκειται για την ίδια έκδοση που εξοπλίζει το Audi S3 (η ροπή φθάνει τα 38,7 kgm, τιμή που είναι διαθέσιμη από τις 1.800 έως τις 5.500 rpm). Σε σχέση με τον κινητήρα του Golf GTI, οι μηχανικοί της γερμανικής μάρκας επενέβησαν στην κυλινδροκεφαλή, τα πιστόνια, το σύστημα ψεκασμού και το turbo. Στάνταρ κιβώτιο είναι το 6τάχυτο μηχανικό, ενώ προαιρετικό το διπλού συμπλέκτη DSG, με ίδιο αριθμό σχέσεων.

Ο πιο ισχυρός κινητήρας και ο περιορισμός του βάρους έχουν ως αποτέλεσμα το Golf R να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,9 sec με το DSG και σε 5,1 sec με το 6άρι χειροκίνητο. Το προηγούμενο μοντέλο ολοκλήρωνε τη διαδικασία 0-100 σε 5,7 sec. Όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Δεδομένη θεωρείται βέβαια η παρουσία μόνιμης τετρακίνησης 4MOTION, με συμπλέκτη Haldex 5ης γενιάς. Το σύστημα ενεργοποιείται πριν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης σε κάποιον από τους τροχούς. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η κίνηση περνά κυρίως στον μπροστινό άξονα, για εξοικονόμηση καυσίμου. Στον αντίποδα, αν κριθεί απαραίτητο το ποσοστό της ροπής στους πίσω τροχούς πλησιάζει το 100%. Η Volkswagen ανακοινώνει κατανάλωση σε μεικτό κύκλο (με το DSG) 6,9 lt/100 km, αντίστοιχη δηλαδή με αυτή του Audi S3 (7,1 lt. με το μηχανικό κιβώτιο).

Η Volkswagen «φορτώνει» το Golf R με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έχει εξελίξει. Και στους δύο άξονες υπάρχουν ηλεκτρονικά διαφορικά EDS, τα οποία φρενάρουν τον τροχό που εμφανίζει απώλεια πρόσφυσης, μεταφέροντας τη ροπή στον αντίθετο. Το XDS+ (επίσης στους δύο άξονες) συμβάλλει σε πιο ασφαλή συμπεριφορά στις γρήγορες καμπές. Φρενάροντας τον εσωτερικό τροχό, περιορίζεται το φαινόμενο της υποστροφής. Επιπλέον, η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 5 mm σε σχέση με το Golf GTI.

Όταν ο διακόπτης του ESC στην κεντρική κονσόλα πατηθεί για λίγα δευτερόλεπτα, ενεργοποιείται η λειτουργία ESC Sport. Σε αυτή την περίπτωση, το σύστημα ευστάθειας εμπλέκεται με καθυστέρηση, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να έχει μεγαλύτερη συμμετοχή στη διαδικασία της γρήγορης οδήγησης. Όταν το κουμπί κρατηθεί πατημένο για πάνω από 3 δλ, τότε το ESC απενεργοποιείται πλήρως (πχ για οδήγηση σε πίστα). Το R είναι το μοναδικό Golf που δίνει αυτή τη δυνατότητα.

Προαιρετικά, το Golf R μπορεί να παραγγελθεί με το σύστημα δυναμικού ελέγχου πλαισίου DCC δεύτερης γενιάς. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις θέσεις Comfort, Normal και Sport μέσω της οθόνης αφής, ρυθμίζοντας ανάλογα τη λειτουργία των αμορτισέρ. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα προσωποποίησης της λειτουργίας της ανάρτησης, της απόκρισης του κινητήρα και των σημείων αλλαγής σχέσεων στο DSG. Παρά το σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του Golf R, η Volkswagen προσφέρει και λειτουργία Eco. Όταν ο οδηγός σταματήσει να πατάει το γκάζι, το DSG απεμπλέκεται από τον κινητήρα για εξοικονόμηση καυσίμου και ανάκτηση κινητικής ενέργειας.

Το κορυφαίο Golf διατίθεται με τροχούς 18 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 225/40. Προαιρετικά το αυτοκίνητο εξοπλίζεται και με 19άρες ζάντες. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δίσκους με διάμετρο 340 mm στους μπροστινούς τροχούς και με 310 mm στους πίσω.

[nggallery id=2916]

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr