Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μία M3 με 720 PS για πίστα και όχι μόνο!

Ελλάδα 16:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μία M3 με 720 PS για πίστα και όχι μόνο!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μία M3 με 720 PS για πίστα και όχι μόνο!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η G-POWER ασχολήθηκε με το coupe επιδόσεων της BMW και παρουσιάζει κάτι ακόμη πιο «καυτό». Η M3 GT2 R εμφανίζει μέγιστη ισχύ 720 PS, χάρη στη χρήση κομπρέσορα, ενώ η μέγιστη ροπή αυξήθηκε στα 71,4 kgm. Οι αντίστοιχες τιμές για την… απλή Μ3 είναι 420 PS και 40,8 kgm. Η εταιρεία βελτιώσεων τροποποίησε και το στροφαλοφόρο άξονα, αυξάνοντας τη χωρητικότητα του V8 από τα 4 στα 4,6 lt.

Advertisement
Advertisement

Πρόκειται αναμφίβολα για ένα αυτοκίνητο προορισμένο για track days, όμως ο ιδιοκτήτης του μπορεί να το οδηγήσει μέχρι την πίστα, καθώς έχει άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους. Οι επεμβάσεις δεν περιορίζονται στον κινητήρα, αλλά έχει τοποθετηθεί ένα εντυπωσιακό body kit από ανθρακόνημα για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση και μείωση του συνολικού βάρους κάτω από τα 1.500 kg. Τα παραπάνω συμβάλλουν στην… εκτόξευση των επιδόσεων: 0-100 σε 3,7 sec, 0-200 σε 9,5 sec και τελική ταχύτητα άνω των 330 km/h για την M3 GT2 R.

Η G-POWER έχει τοποθετήσει στην M3 GT2 R ρυθμιζόμενη ανάρτηση coil over, ενώ οι τροχοί των 20 ιντσών πατούν σε ελαστικά διαστάσεων 245/30 μπροστά και 315/25 πίσω. Για να επιβραδύνει το «θηρίο», έχουν επιλεγεί κεραμικά δισκόφρενα – διαμέτρου 396 mm μπροστά και 380 mm πίσω – όπως επίσης 6πίστονες δαγκάνες στους μπροστινούς τροχούς και 4πίστονες στους πίσω.

Στο εσωτερικό συναντάμε αλκαντάρα και πορτοκαλί δερμάτινες επενδύσεις με μπλε ραφές. Τα εμπρός καθίσματα της M3 παραγωγής έχουν αντικατασταθεί από αγωνιστικά carbon, που προσφέρουν καλύτερη στήριξη ενώ ταυτόχρονα είναι πιο ελαφριά. Επιπλέον, έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα. Και βέβαια έχει τοποθετηθεί roll cage για να πληροί τις προδιαγραφές της FIA.

Advertisement
Advertisement

Για όσα σας περιγράψαμε υπάρχει βέβαια και το ανάλογο κόστος. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αγοράσουν ξεχωριστά το σύστημα υπερτροφοδότησης και εξάτμισης (προς 41.650 ευρώ χωρίς να περιλαμβάνει το κόστος τοποθέτησης), το ανθρακονημάτινο body kit (προς 30.000 ευρώ), τους τροχούς με ελαστικά της Michelin (προς 12.000 ευρώ) ή το σύστημα πέδησης (14.460 ευρώ για τον μπροστινό άξονα και 11.778 ευρώ για τον πίσω). Η τιμή ολόκληρης της M3 GT2 R ορίζεται στα 195.310 ευρώ.[nggallery id=2858]