Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Και η Range Rover στο… παιχνίδι των υβριδικών

Ελλάδα 14:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Και η Range Rover στο… παιχνίδι των υβριδικών

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Και η Range Rover στο… παιχνίδι των υβριδικών

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στις αρχές του 2014 θα γίνουν οι πρώτες παραδόσεις των Range Rover και Range Rover Sport Hybrid. Με αυτά η Land Rover εισέρχεται στην κατηγορία των υβριδικών μοντέλων, κίνηση που αναμένεται να τη βοηθήσει στη «μάχη» των μεγάλων premium SUV. Για το υβριδικό σύστημα, επελέγη ένας diesel κινητήρας. Ο 3λιτρος SDV6 συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 48 PS, με την συνδυαστική ισχύ να φθάνει τα 340 PS και τη ροπή στην εντυπωσιακή τιμή των 71,4 kgm (από τις 1.500 μέχρι τις 3.000 rpm).

Advertisement
Advertisement

Για να καταδείξουν τις ικανότητες των υβριδικών τους SUV, στη Land Rover αποφάσισαν να υποβάλλουν τρία Range Rover Hybrid σε μία περιπέτεια μήκους 16.000 km. Η εκκίνηση δόθηκε στις 22 Αυγούστου στη βάση της εταιρείας στο Σόλιχαλ της Μ. Βρετανίας και ο προορισμός είναι η έδρα της μητρικής Tata Motors, στο Μουμπάι της Ινδίας, στις 15 Οκτωβρίου.[nggallery id=2923]

Το υβριδικό σύστημα – συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών ιόντων λιθίου και του ηλεκτρικού μοτέρ – δεν ξεπερνά τα 120 kg και έτσι το συνολικό βάρος του Range Rover δεν επιβαρύνεται σημαντικά. Ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει είτε να κινήσει από μόνος του το πολυτελές SUV (για απόσταση όμως μόλις 1,6 km και με ταχύτητα έως 48 km/h), είτε να βοηθήσει τον 3λιτρο diesel στην επιτάχυνση. Λειτουργεί επίσης ως γεννήτρια, φορτίζοντας τις μπαταρίες όταν ο οδηγός δεν πατά το γκάζι.

Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF. Το Range Rover Sport Hybrid είναι λίγο πιο ελαφρύ (2.372 έναντι 2.394 kg) και λίγο πιο γρήγορο (0-100 σε 6,7 sec έναντι 6,9 sec του Range Rover Hybrid). Η τελική ταχύτητα φθάνει αντίστοιχα τα 225 και τα 218km/h. Όσο για τη μεικτή κατανάλωση, είναι και στις δύο περιπτώσεις 6,4 lt/100 km (ρύποι 169 g/km). Οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί κάτω από το πάτωμα και δεν επηρεάζουν αρνητικά τους χώρους ούτε των επιβατών (παραμένει η διάταξη 5+2 θέσεων στο Sport) ούτε των αποσκευών.

Advertisement
Advertisement