Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

H 1LE είναι μία Camaro φτιαγμένη για πίστα

Ελλάδα 9:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

H 1LE είναι μία Camaro φτιαγμένη για πίστα

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

H 1LE είναι μία Camaro φτιαγμένη για πίστα

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

H ημέρα Τύπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σικάγο έφερε και τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας 1LE που είναι το ισχυρότερο μέλος της οικογένειας Camaro αυτή τη στιγμή και έχει σαφή προσανατολισμό… πίστας!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)

Η Chevrolet την προσφέρει με δύο επιλογές κινητήρων αφού εκτός από την SS 1LE με τον V8 απόδοσης 455 αλόγων, έχουμε και την LT 1LE που «φοράει» V6 απόδοσης 335 αλόγων.

Ας τα δούμε όμως όλα αναλυτικά. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά της, προσφέρει αυξημένη απόδοση και βελτιωμένο κράτημα, μέσω επιθετικής προσέγγισης σχετικά με την ανάρτηση, εφοδιάζεται με αποδοτικό σύστημα πέδησης της Brembo και ελαστικά Goodyear Eagle F1. Όπως συμβαίνει ήδη με τα μοντέλα της μάρκας, διαθέσιμο είναι και το Performance Data Recorded που καταγράφει επιδόσεις και τηλεμετρία από τις βόλτες στην πίστα.

Advertisement
Advertisement

Καθίσματα Recaro κρατάνε τους επιβάτες σφιχτά στη θέση τους, παρά τα αυξημένη πλευρικά G που στην LT 1LE αγγίζουν σύμφωνα με τη Chevrolet τα 0.97G. Η «μικρή» έκδοση του V6 3.6lt συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, πατάει σε αλουμινένιους τροχούς 20 ιντσών, εφοδιάζεται με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό ειδικό σύστημα ψύξης για πίστα (για να φροντίζει διαφορικό, μετάδοση και κινητήρα), σπλίτερ εμπρός και πίσω αεροτομή τριών μερών.

Advertisement

Σύμφωνα με τη Chevrolet, αυτή η έκδοση είναι εξίσου γρήγορη με την Camaro της προηγούμενης γενιάς με τον V8. «Με βάρος κάτω από τα 1750 κιλά, εξαιρετική κατανομή αυτού και την ακρίβεια της ανάρτησης FE3, η Camaro LT 1LE προσφέρει όσα κανείς στην κατηγορία της», αναφέρει ο επικεφαλής μηχανικός του προγράμματος Camaro, Al Oppenheiser.

Advertisement

Όσο για την SS 1LE, στην πίστα του Ουίλου Σπρινγκς ήταν κατά 3 δευτερόλεπτα στο γύρο ταχύτερη της προκατόχου της. Τα 455 άλογα έρχονται από τον V8 χωρητικότητας 6.2lt να και ούτε εδώ ανακοινώθηκαν επιδόσεις. Αυτός συνδυάζεται ξανά με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ενώ η φαρέτρα περιλαμβάνει magnetic ride control, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, τροχούς αλουμινίου που πατούν σε ελαστικά Goodyear Eagle F1 Supercar διαστάσεων 285/30ZR20 εμπρός και 305/30ZR20 πίσω.

Το σύστημα πέδησης της Brembo περιλαμβάνει αντί για τέσσερις όπως στην LT 1LE, έξι δαγκάνες. Ξανά ειδικό σύστημα ψύξης μηχανικών μερών, καπό/καθρέφτες και πίσω αεροτομή τριών μερών σε χρώμα satin black, σπλίτερ εμπρός και πίσω διαχύτη σε satin graphite και ξανά σύστημα καταγραφής τηλεμετρίας.

Advertisement