Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsMOTO | newsautoCHOICE

Επιβεβαίωση NewsAuto: Το Peugeot 308R

  • NewsAuto.gr

Δεν πέρασαν πολλές ώρες από τη στιγμή που σας μεταφέραμε τις πληροφορίες μας για την κορυφαία έκδοση του νέου μικρομεσαίου της Peugeot και οι Γάλλοι παρουσίασαν το 308 R Concept. Βασίζεται στο νέο 5θυρο μοντέλο και ανάμεσα στις οπτικές διαφοροποιήσεις από το απλό 308 είναι το body kit και η διχρωμία κόκκινου – μαύρου σε αναλογία 2/1.

Οι πληροφορίες μας επιβεβαιώθηκαν πλήρως και η Peugeot επέλεξε για το πρωτότυπο της μοντέλο τον εξελιγμένο 1.6 THP του RCZ R, ο οποίος αποδίδει 270 PS και 33,6 kgm ροπής! Στο αυτοκίνητο παραγωγής, δηλαδή το 308 GTi, αναμένεται να εμφανιστεί μία ελαφρώς πιο… ήπια έκδοση του 4κύλινδρου turbo, με ισχύ γύρω στα 265 PS. Έτσι θα περιοριστούν ελαφρώς και η κατανάλωση αλλά και οι ρύποι (είναι 6,3 lt/100 km και 145 g/km αντίστοιχα).[nggallery id=2929]

Στην Peugeot θέλουν να λανσάρουν ένα hatch με κορυφαίες επιδόσεις και κινητήρα του οποίου η χωρητικότητα θα αποτελεί πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Μην ξεχνάμε ότι το Golf GTI αλλά και το Megane RS κρύβουν δίλιτρο σύνολο κάτω από το καπό τους. Και βέβαια περιμένουμε να μάθουμε αν το νέο Civic Type R θα έχει 2λιτρο ή 1.6 κινητήρα. Το νέο 308 GTi ενδέχεται να παρουσιαστεί επίσημα τον επόμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση του Παρισιού.

Ας επιστρέψουμε όμως στο 308 R, τα μηχανικά μέρη του οποίου έχουν εξελιχθεί από την Peugeot Sport. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενώ το διαφορικό της Torsen στον μπροστινό άξονα αναλαμβάνει να προσφέρει περισσότερη πρόσφυση και ευστάθεια στις στροφές, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα. Οι μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 19 ιντσών πατούν σε ελαστικά διαστάσεων 235/35, ενώ το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δίσκους 380 mm μπροστά και 330 mm πίσω. Το εμπρός μετατρόχιο είναι φαρδύτερο κατά 30 mm, ενώ η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 26 mm.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr