Επίσημο: Το νέο Leon Cupra με 265 και 280 PS
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΕπίσημο: Το νέο Leon Cupra με 265 και 280 PS
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΗ Seat παρουσιάζει την κορυφαία παραλλαγή του Leon, με δύο εκδόσεις ισχύος, τόσο ως 5θυρο hatch όσο και ως τρίθυρο SC. Το NewsAuto.gr είχε αποκαλύψει από το προηγούμενο βράδυ τις επίσημες φωτογραφίες του Leon Cupra αλλά και τις πρώτες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ο 2λιτρος TSI αποδίδει 265 ή 280 PS, με τη μέγιστη ροπή να είναι κοινή στα 35,7 kgm.
Στάνταρ κιβώτιο είναι το 6τάχυτο μηχανικό, ενώ προαιρετικά διατίθεται το διπλού συμπλέκτη DSG, με ίδιο αριθμό σχέσεων. Το Leon Cupra SC 265 χρειάζεται 5,8 sec για να φθάσει από στάση τα 100 km/h (5,9 με το χειροκίνητο κιβώτιο). Το Cupra 280 είναι ελαφρά πιο γρήγορο, επιταχύνοντας στα 100 km/h σε 5,7 sec με το DSG (5,8 με το μηχανικό). Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Όσο για τη μεικτή κατανάλωση, η Seat ανακοινώνει 6,4 lt/100 km για το τρίθυρο με DSG και 6,6 lt. για το πεντάθυρο μοντέλο (149 και 154 g. CO2 αντίστοιχα).
WHAT CAR
Παρά το γεγονός ότι τα κατά 20 PS ισχυρότερα Golf R και Audi S3 είναι τετρακίνητα, η Seat επέλεξε και πάλι να προσφέρει στο Cupra κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς, προφανώς για να διατηρήσει την τιμή πώλησής του σε ανταγωνιστικά επίπεδα. Το κορυφαίο Leon εξοπλίζεται με μπλοκέ διαφορικό στον εμπρός άξονα, το οποίο μπορεί – υπό ακραίες συνθήκες – να στείλει ακόμη και το 100% της ροπής σε έναν τροχό.
Στάνταρ είναι επίσης το σύστημα ρύθμισης της ανάρτησης Dynamic Chassis Control. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις θέσεις λειτουργίας (Comfort, Sport και Cupra), με την τελευταία να είναι ιδανική για track days. Στη θέση Cupra είναι πιο άμεση η απόκριση του γκαζιού, μειώνεται η υποβοήθηση στο τιμόνι ενώ οι αλλαγές στο DSG ρυθμίζονται ανάλογα. Για χρήση στην πίστα, το ESP απενεργοποιείται σε δύο στάδια. Στο πρώτο δεν λειτουργεί το traction control και το ESP μπαίνει σε θέση sport, ενώ στο δεύτερο απενεργοποιείται πλήρως.
Οπτικά, το Cupra 280 διαφοροποιείται ελαφρά από την έκδοση με τα 265 PS χάρη στους μεγαλύτερους τροχούς (19 έναντι 18 ιντσών), την πίσω αεροτομή, τη λέξη «CUPRA» στις δαγκάνες των φρένων και τα μαύρα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών.
Διαβάστε ΕΔΩ την πρώτη οδηγική επαφή που είχαμε με το… καυτό Leon