Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό pick-up είναι το Hilux

Ελλάδα 2:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό pick-up είναι το Hilux

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό pick-up είναι το Hilux

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το θρυλικό Toyota Hilux που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στον κόσμο το 1968, και ένα χρόνο αργότερα σε όλη την Ευρώπη, κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά pick-up επί σχεδόν μία 50ετία.

Advertisement
Advertisement

Μέχρι σήμερα, το δημοφιλές pick-up έχει καταγράψει αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις πάνω από 18 εκατομμύρια μονάδες. Στην Ευρώπη, περίπου 34.000 Hilux πουλήθηκαν το 2015, αντιπροσωπεύοντας ένα μερίδιο 23,1% στην κατηγορία, και κάνοντας το Hilux Ευρωπαϊκό bestseller στην αγορά pick-up.

Διάσημο για το τρίπτυχο Ποιότητα, Αντοχή και Αξιοπιστία [Quality, Durability & Reliability (QDR)], το ακούραστο Hilux συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τα κατορθώματά του στο Β. Πόλο, στα ηφαίστεια της Ισλανδίας, στην ήπειρο της Ανταρκτικής, αλλά και καταγράφοντας κορυφαίους τερματισμούς στο Ράλι Ντακάρ.

Advertisement
Advertisement

Η 8η γενιά Hilux, που διατίθεται σε εκδόσεις Single Cab, 4θέσια Extra Cab και 5θέσια Double Cab βασίζεται στη θρυλική φήμη της προκατόχου της και το αδιαφιλονίκητο τρίπτυχο QDR, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της αντοχής για τους χρήστες επαγγελματικών οχημάτων με ένα νέο και ισχυρότερο πλαίσιο τύπου σκάλας, ενισχυμένη δομή καρότσας, αναβαθμισμένες ικανότητες 4×4 και βελτιωμένη ικανότητα ρυμούλκησης.

2016-Toyota-Hilux-feature-640

Ταυτόχρονα, το νέο Hilux απαντά στην αυξημένη χρήση των pick-up σε σπορ δραστηριότητες τα τελευταία χρόνια, με πιο μοντέρνο σχεδιασμό, μεγαλύτερη άνεση, προηγμένο εξοπλισμό και βελτιωμένη ασφάλεια, στοιχεία που το κάνουν πιο κομψό και ξεκούραστο από ποτέ.

Advertisement

Ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των χρηστών για ένα ανθεκτικό, ακούραστο επαγγελματικό εργαλείο και παράλληλα ένα στιλάτο, άνετο 4×4 ελεύθερου χρόνου, το νέο Hilux προσφέρει σε όλους τους πελάτες σημαντικές βελτιώσεις σε 6 βασικούς τομείς:

Σχεδίαση – Απεριόριστη στιβαρότητα και αντοχή σε κακοτράχαλες συνθήκες σε συνδυασμό με πιο πολιτισμένη λειτουργία και εμφάνιση που κάνει περήφανους ακόμα και τους επαγγελματίες χρήστες.

Advertisement

Άνεση – Πιο ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό που συνδυάζει την πρακτικότητα και λειτουργικότητα ενός SUV με χαρακτηριστικά NVH (θορύβων, κραδασμών & τριγμών) επιπέδου επιβατικού αυτοκινήτου.

Ασφάλεια – Πολύ ανθεκτική δομή αμαξώματος που απορροφά τα φορτία πρόσκρουσης, Toyota Safety Sense περιλαμβάνει PCS με λειτουργία Ανίχνευσης Πεζού (Pedestrian Detection), LDA και RSA, και ολοκληρωμένα συστήματα ελέγχου πέδησης με ABS, EBD, VSC και Trailer Sway Control (TSC).

QDR – Νέο, ανθεκτικότερο πλαίσιο τύπου σκάλας, ενισχυμένη δομή καρότσας και συστήματα Active Traction Control (A-TRC), Downhill Assist Control (DAC) και Hill-start Assist Control (HAC) αναβαθμίζουν τις δυνατότητες 4×4 σε επίπεδα Land Cruiser.

Advertisement

1a097-toyota-new-hilux-640

Ικανότητες Επαγγελματικού Οχήματος – Μεγαλύτερος, ανθεκτικότερος και πιο πρακτικός χώρος φόρτωσης, και βελτιωμένη ικανότητα ρυμούλκησης μέχρι 3,5 Τ. 

Συνολικό κόστος χρήσης – Αν και κατά 100 cm3 μικρότερος σε κυβισμό από τον προκάτοχό του, ο νέος κινητήρας της Toyota 2.4 D‑4D Global Diesel (GD) συνδυάζει εξαιρετικά βελτιωμένη ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με κορυφαία οικονομία καυσίμου. Ο νέος, 16βάλβιδος, τετρακύλινδρος κινητήρας DOHC εφοδιάζεται με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και intercooler. Η μονάδα 2.393 cm3 2.4 D-4D παράγει 110 kW στις 3.400 rpm, και μέγιστη ροπή 400 Nm μεταξύ 1.600 και 2.000 rpm.

Οι πωλήσεις για το νέο Hilux ξεκίνησαν στην Ελλάδα και οι τιμές του μοντέλου βρίσκονται από τις 23.185 ευρώ για το Single Cub.

Ανθεκτικότερο, ισχυρότερο και ικανότερο από ποτέ σε συνθήκες εκτός δρόμου, το νέο Toyota παραμένει 100% Hilux. Παράλληλα, προαναγγέλλει μία νέα εποχή για pick-up, με στυλ, άνεση, ασφάλεια και προηγμένη τεχνολογία που θα ικανοποιήσουν ακόμα και τους πιο δύσκολους χρήστες οχημάτων ελεύθερου χρόνου. Ικανοποιώντας τις διαφορετικές απαιτήσεις της μέχρι τώρα πιο πολυδιάστατης βάσης πελατών, το νέο Toyota Hilux στοχεύει σε Ευρωπαϊκές πωλήσεις άνω των 40.000 μονάδων το χρόνο.