Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Camal Ramusa: ένα hyperSUV «ψήνεται» στο Τορίνο

Ελλάδα 4:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Camal Ramusa: ένα hyperSUV «ψήνεται» στο Τορίνο

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Camal Ramusa: ένα hyperSUV «ψήνεται» στο Τορίνο

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στην παγκόσμια πρωτεύουσα των designers αυτοκινήτων κάθε δημιουργός δικαιούται να κυνηγά το δικό του τετράτροχο όνειρο. Ο Alessandro Camorali ονειρεύεται τώρα να φτιάξει τη Ramusa, ένα HyperSUV βασισμένο στην Bugatti EB110!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (twitter.com/theworldoffroad)

Ο Camorali σπούδασε 3D modelling, εργάστηκε για πέντε χρόνια στο στούντιο Bertone, στη συνέχεια συνεργάστηκε ως σύμβουλος με την Pininfarina και με τη Ferrari στην ανάπτυξη των 599XX και GTO, ενώ από το 2012 διδάσκει την ειδικότητά του στο IAAD, το Ινστιτούτο Εφαρμοσμένων Τεχνών και Σχεδιασμού του Τορίνο.

Το 2008 ο ανήσυχος σχεδιαστής δημιούργησε την εταιρία CAMAL S.r.l. (από τα αρχικά του ονόματός του CAMorali ALessandro) η οποία εξειδικεύεται στους τομείς του ψηφιακού σχεδιασμού, των ψηφιακών μοντέλων 3D και του rendering.

Advertisement
Advertisement

Το τελευταίο project του μικρού σχεδιαστικού οίκου ακούει στο όνομα Ramusa, το οποίο στη διάλεκτο του Πιεμόντε σημαίνει «σαύρα». Όπως και το πιο γνωστό ερπετό η Ramusa θα συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις, δηλαδή ταχύτητα και ευελιξία, με δυνατότητα κίνησης σε όλα τα εδάφη.

Ο Camorali ονομάζει το concept του πρωτότυπου Hypersuv, μία κατηγορία που δεν έχει αγγίξει μέχρι σήμερα κανένας κατασκευαστής. Το αυτοκίνητο θα έχει μεγάλο ύψος από το έδαφος αλλά θα παραμένει χαμηλό όσο ένα supercar και βέβαια θα στρίβει σαν supercar.

Advertisement

Με διαστάσεις 4,32 m. μήκος επί 2,02 m. πλάτος και 1,30 m. ύψος, η Ramusa θα έχει «αέρα» 250 mm. από το έδαφος, φουσκωμένα φτερά σε στιλ off-road και πολλές επιφάνειες από γυμνό carbon. Όπως φαίνεται στα rendering είναι πολύ συμπαγές σε διαστάσεις.

Advertisement

Το πρωτότυπο θα βασίζεται στο μονοκόκ, carbon σασί της Bugatti EB110 (τη θυμάστε;) θα φορά τον ίδιο κινητήρα – V12, 3500 κ.εκ. με 4 turbo και 5 βαλβίδες/κύλινδρο – ο οποίος μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου θα δίνει κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς (η EB110 ήταν τετρακίνητη).

Καλά, θα πείτε, και γιατί η Ramusa να βασίζεται σε μηχανικά μέρη με ηλικία 25 χρόνων; Προφανώς για πρακτικούς λόγους, αυτό το πλαίσιο θα πρέπει να βρήκε διαθέσιμο η Camal, χώρια που το concept της EB110 δεν έχει ξεπεραστεί από τα σύγχρονα supercar.

Όμως ο τορινέζικος οίκος προχωρά ακόμη παραπέρα, σχεδιάζοντας ένα υβριδικό σύστημα με έναν κεντρικό ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα δίνει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Σε συνδυασμό με τον V12 η συνολική ισχύς της Ramusa θα φτάνει τους 800 ίππους.

Advertisement

O Camorali δηλώνει ότι θέλει να φτιάξει μερικές Ramusa αλλά πρώτα πρέπει να χρηματοδοτήσει το πρωτότυπο μοντέλο ώστε να βρει πελάτες για τα υπόλοιπα.
Όπως φαίνεται από τα rendering που μόλις δημοσίευσε η CAMAL, σχεδιαστικά το αυτοκίνητο είναι πραγματικά συναρπαστικό, ένα φουτουριστικό κουπέ σε στιλ cab forward με οργανικές, μυώδεις καμπύλες και αποφασιστικές γραμμές και τετραγωνισμένα φτερά που θυμίζουν εκείνα της μελλοντικής Lamborghini Urus (αλλά και της αθάνατης Countach).

«Η απλότητα και η δύναμη των όγκων εγγυώνται ένα σχέδιο ανθεκτικό στο χρόνο» λέει ο Camorali, ο οποίος προς τιμήν του δεν ξεχνά τις ρίζες του στον Bertone: «τώρα που το σχεδιαστικό κέντρο στο οποίο χρωστώ την καριέρα μου δεν υπάρχει πια, θεωρώ κάποιος διατηρήσει την κληρονομιά και στα ονόματα που έδινε εκείνος στις δημιουργίες του, τα οποία αντλούσε σχεδόν πάντα από τη διάλεκτο του Πιεμόντε».