Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ανανεωμένο Land Rover Discovery: Με ήπια υβριδικά μοτέρ

Ελλάδα 13:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ανανεωμένο Land Rover Discovery: Με ήπια υβριδικά μοτέρ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ανανεωμένο Land Rover Discovery: Με ήπια υβριδικά μοτέρ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το off-road μοντέλο της Land Rover εκπέμπει αέρα ανανέωσης, με ένα hi-tech εσωτερικό και νέα κινητήρια σύνολα που ενσωματώνουν την ήπια υβριδική τεχνολογία.

Advertisement
Advertisement

Η ιστορία του Land Rover Discovery εκκινεί το 1989, όταν η εταιρεία δημιούργησε ένα μοντέλο με αναπτυγμένες off-road δυνατότητες, αλλά και ευδιάκριτη κομψότητα. Στο πέρασμα του χρόνου, το μοντέλο έφερε όλο και πιο προηγμένες τεχνολογίες, ξεχωριστό design, ενώ δεν αποκήρυσσε τον εκδρομικό του χαρακτήρα.

Τα τελευταία χαρακτηριστικά συγκεντρώνει και το ανανεωμένο Discovery το οποίο παρουσιάστηκε μόλις λίγες ώρες πριν. Το μοντέλο φέρει ανανεωμένη σχεδίαση, αναβαθμισμένο εσωτερικό, καθώς και νέες επιλογές κινητήρων, οι οποίες επωφελούνται από η 48 βολτη mild hybrid τεχνολογία.

Advertisement
Advertisement

Το μοντέλο διατίθεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις S, SE και HSE, στη δυναμική R-Dynamic, ενώ για τους επαγγελματίες προσφέρεται και η Commercial, με χώρο αποθήκευσης που αντιστοιχεί σε 2.024 λίτρα. Παράλληλα, εξακολουθεί να διακρίνεται για τις μεγάλες δυνατότητες ρυμούλκησης, οι οποίες της επιτρέπουν τη μεταφορά βάρους έως 3,5 τόνων.

Ελαφρώς ανανεωμένο εξωτερικό

Advertisement

Περί design ο λόγος, στο μπροστινό μέρος δεσπόζει μια νέα γρίλια, πλαισιωμένη από αναβαθμισμένους κεντρικούς προβολείς, οι οποίοι αναδεικνύουν τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα/φιλοσοφίας της εταιρείας. Παρατηρώντας το πίσω μέρος παρατηρούνται νέα φωτιστικά σώματα, ένας καινούριος προφυλακτήρας, ενώ στην πίσω θύρα υπάρχει ένα μαύρο πλαίσιο, πάνω στο οποίο φιλοξενείται το όνομα του μοντέλου, η πινακίδα κυκλοφορίας και το λογότυπο της Land Rover.

Advertisement

Στο εσωτερικό δεσπόζει νέο σύστημα πολυμέσων ( Pivi Pro) που ενσαρκώνεται σε μια οθόνη αφής των 11,4 ιντσών (σ.σ. παρόμοια με του Defender), νέο τιμόνι και ένας “κοντόχοντρος” λεβιές ταχυτήτων. Η κεντρική κονσόλα επίσης φέρει μινιμαλιστική όψη, ενώ τόσο κάτω από την οθόνη του infotainment όσο και πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων υπάρχουν “έξυπνοι” αποθηκευτικοί χώροι. Τα καθίσματα είναι ακόμη πιο άνετα, ενώ οι πίσω επιβάτες θα απολαμβάνουν την επιθυμητή θερμοκρασία χάρη σε νέους αεραγωγούς.

Φτιαγμένο τόσο για την άσφαλτο όσο και για την εξοχή

Το Land Rover Discovery ενσωματώνει όλες τις απαραίτητες τεχνολογίες/συστήματα που του επιτρέπουν να κινείται τόσο στην άσφαλτο όσο και σε κακοτράχαλα εδάφη. Ενσωματώνει, ως στάνταρ, αερανάρτηση, καθώς και σύστημα αυτόματης μείωσης ταχύτητας για τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής αποδοτικότητας και μετριασμού της κατανάλωσης καυσίμου κατά την κίνηση σε αυτοκινητόδρομο.

Advertisement

Παράλληλα διακρίνεται για την τεχνολογία Terrain Response 2, η οποία παρακολουθεί τις οδηγικές συνθήκες και επιλέγει, βάσει αυτών, το κατάλληλο πρόγραμμα οδήγησης για τον οδηγό. Χείρα βοηθείας κατά την περιήγηση στην εξοχή προσφέρει και το Wade Mode που επιτρέπει στο όχημα να βυθίζεται απρόσκοπτα στο νερό, περνώντας τα… υδάτινα εμπόδια.

Επιπλέον διευκόλυνση παρέχει και το νέο σύστημα Intelligent AllWheel Drive το οποίο κατανέμει τη ροπή μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών για μέγιστη ελκτική πρόσφυση.

Κινητήρες

Το ανανεωμένο Discovery λανσάρει μια τριάδα  νέων 6κύλινδρων εν σειρά κινητήρων (τόσο diesel όσο και βενζίνης) επωφελούμενοι από την 48βολη ήπια υβριδική τεχνολογία, για ενισχυμένη αποδοτικότητα και βελτιωμένες επιδόσεις. Τα νέα μότερ διατίθενται παράλληλα με ένα 4κύλυνδρo P300 Ingenium βενζινοκινητήρα και με νέο Intellingent All-Wheel Drive system (σύστημα τετρακίνησης).

Τα diesel 6 κύλινδρα μοτέρ παράγουν 249 ps και 300 ps, την ίδια ώρα που ο ισχυρότερος βενζινοκινητήρας παράγει 360 Ps.

Αναλυτικά οι κινητήρες:

  • P300: 300PS (221kW), 2.0-litre 4κυλινδρος βενζίνης, 400Nm ροπής  στα 1,500-4,500rpm
  • P360: 360PS (265kW), 3.0-litre 6κύλινδρος MHEV βενζίνης , 500Nm ροπής στα 1,750-5,000rpm
  • D250: 249PS (183kW), 3.0-litre 6κύλινδρος MHEV diesel, 570Nm ροπής στα 1,250-2,250rpm
  • D300: 300PS (221kW), 3.0-litre 6κύλινδρος MHEV diesel, 650Nm ροπής στα 1,500-2,500rpm

 

Διαβάστε επίσης:

Η Bowler θα κυκλοφορήσει ξανά το κλασικό Defender 110

Η Lumma Design ετοιμάζει Bodykit για το Defender

H Land Rover εξελίσσει το Defender των 500 ίππων