Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Mobility 2021

PEUGEOT 2021-1

Peugeot 3008 Hybrid: Η οδηγική απόλαυση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

  • newsautoteam

Η plug-in υβριδική έκδοση του Peugeot 3008 συνδυάζει το δυναμικό χαρακτήρα με μία μοναδική φινέτσα στην σχεδίαση και μία σειρά από πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις οι οποίες δημιουργούν ένα σύνολο κορυφαίας οδηγικής απόλαυσης μαζί με οικονομική λειτουργία και οικολογική ευαισθησία.

Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής του το 3008 έκανε ξεκάθαρο πως ήρθε να αλλάξει όχι μόνο την πορεία της ίδιας της Peugeot αλλά και ολόκληρης της κατηγορίας των SUV. Το πανέμορφο και ξεχωριστό σε design αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρίας, κατάφερε μεμιάς να δημιουργήσει αίσθηση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ χάρη στη συνολική του ποιότητα και τη μελετημένη κατασκευή του, κατάφερε να προσδώσει στην Peugeot μία νέα και πιο premium ταυτότητα, δίνοντας το σήμα για την συνολική αναβάθμιση της γκάμας της και στα υπόλοιπα μοντέλα που προέκυψαν μετά από αυτό.

Όπως ήταν φυσικό τα βραβεία ήρθαν βροχή από όλα τα σημεία του πλανήτη, και η αποδοχή στην αγορά έφερε την Peugeot με ένα ακαταμάχητο best seller στα χέρια της, και την κυριαρχία σε πολλές αγορές του κόσμου, ιδίως στην Ευρώπη. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 3008 όχι μόνο κέρδισε τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 2017, αλλά έχει καταφέρει μέσα σε μόλις 4 χρόνια να απέχει μία ανάσα από το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου μονάδων.

Σημείο καμπής και συνολικής αναβάθμισης της Peugeot το 3008, δεν θα μπορούσε να μην ακολουθήσει και αυτό την τάση της εποχής και τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση. Η γαλλική εταιρία έχει προς το παρόν στην γκάμα της δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, παρέχοντας τη δυνατότητα στο αγοραστικό κοινό να επιλέξει ότι ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του και τις οικονομικές του δυνατότητες. Το “εισαγωγικό” 3008 Hybrid εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ το 3008 Hybrid4 έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον δεύτερο να βρίσκεται στον πίσω άξονα και να εξασφαλίζει την τετρακίνηση. Και τα δύο βασίζονται πάνω στην ιδιαίτερα εξελιγμένη και ευέλικτη πλατφόρμα EMP2 του ομίλου PSA η οποία έχει σχεδιαστεί εξ αρχής έτσι ώστε να δέχεται και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Οι δύο εκδόσεις έχουν αρκετές ομοιότητες αλλά και εξίσου πολλές διαφορές. Η “μικρή” Hybrid εφοδιάζεται με τον βενζινοκινητήρα PureTech των 180 ίππων και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα των 81 kW μπροστά. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει στους 225 ίππους. Η Hybrid4, η οποία συνδυάζει τον ίδιο κινητήρα PureTech των 1,6 λίτρων με απόδοση στους 200 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν 81 kW στον εμπρός άξονα και έναν 83 kW στον πίσω. H συνδυαστική απόδοση σε αυτήν την έκδοση φτάνει την κορυφαία τιμή των 300 ίππων, προσδίδοντας έτσι στο plug-in υβριδικό 3008 ένα πολύ έντονο σπορτίφ στοιχείο και μοναδικές για την κατηγορία επιδόσεις με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 5,9 sec.

Η συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου είναι χωρητικότητας 13,2 kWh και είναι τοποθετημένη με ιδιαίτερα ευφάνταστο τρόπο έτσι ώστε να υπάρχει η ελάχιστη δυνατή μείωση των χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Η πλήρως ηλεκτρική αυτονομία που εξασφαλίζει στην δικίνητη έκδοση είναι 56 χιλιόμετρα και στην τετρακίνητη Ηybid4 59, πάντα με βάση το πρότυπο WLTP. Σημαντικό είναι και το στοιχείο ότι η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρεται με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης.

Η καθαρά ηλεκτρική λειτουργία αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο την εξαιρετική οδηγική παρουσία του 3008, καθώς σε αυτή την διαδικασία απουσιάζουν παντελώς οι μηχανικοί θόρυβοι, ενώ και η άμεση απόκριση και παροχή της ροπής, δίνει μία νέα διάσταση στην ευχαρίστηση που αποκομίζει ο οδηγός από το αυτοκίνητο. Αξίζει επίσης να τονίσουμε και την φιλικότητα προς το περιβάλλον μιας και στην περίπτωση της έκδοσης 3008 Hybrid4 οι εκπομπές CO2 είναι μεταξύ 29-33 gr/km (κατά WLTP) ενώ στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία οι εκπεμπόμενοι ρύποι είναι μηδενικοί.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει σε διάφορα σημεία με το χρόνο που απαιτείται να ποικίλλει ανάλογα με την ένταση της εκάστοτε παροχής ρεύματος. Με τον βασικό on-board φορτιστή των 3,7 kW χρειάζονται περίπου 4 ώρες σε οικιακή φόρτιση των 16Α ή λιγότερο από 2 ώρες με τον προαιρετικό on board φορτιστή των 7,4 kW σε οικιακό wallbox.

Το νέο Peugeot 3008 Hybrid προσφέρει μία διαφορετική αίσθηση κινητικότητας, και γι’ αυτό φροντίζουν και τα 4 προγράμματα οδήγησης που διαθέτει. Το Electric για 100% κίνηση με τον ηλεκτροκινητήρα, τo Hybrid για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του υβριδικού συστήματος, το Sport για μέγιστη δυνατή απόδοση όλων των κινητήρων με στόχο τις επιδόσεις και την σπορ οδηγική απόλαυση και το 4WD στην έκδοση Hybrid4 μέσω του οποίου υπάρχει ειδική διαχείριση του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα για μετακίνηση και πέρα από την άσφαλτο και off road διαδρομές.

Εκτός από τα παραπάνω υπάρχει και ένα πολύ εξελιγμένο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος, το οποίο επαναφορτίζει την μπαταρία κατά την διάρκεια της πέδησης. Διατίθεται επίσης και το πρόγραμμα e-Save μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το ποσοστό ενέργειας της μπαταρίας που θέλει να διατηρήσει (για 10 ή 20 χιλιόμετρα ή ακόμα και το σύνολό της). Η λειτουργία αυτή είναι χρήσιμη σε περιοχές με περιορισμό κυκλοφορίας συμβατικών οχημάτων οπότε επιλέγεται η αμιγής ηλεκτροκίνηση.

Πέρα από το plug-in υβριδικό σύστημα που χαρακτηρίζει τις συγκεκριμένες εκδόσεις, το 3008 παραμένει ακόμα και σήμερα το πιο ελκυστικό και επιθυμητό μοντέλο της κατηγορίας του. Ιδίως μετά την πρόσφατη αισθητική του αναβάθμιση η οποία τόνισε ακόμα περισσότερο το δυναμικό προφίλ του, με την εντυπωσιακή νέα μάσκα να δίνει έναν φρέσκο αέρα στην όλη σχεδίαση. Παραμένει το πιο αναγνωρίσιμο και ελκυστικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του, συνδυάζοντας ιδανικά το σωστό μέγεθος με την στιβαρή εμφάνιση και μία αίσθηση ανώτερης κατηγορίας που κυριαρχεί παντού στην παρουσία του.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Αντίστοιχη είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, με το ψηφιακό περιβάλλον που δημιουργεί το πρωτοποριακό i-Cockpit να συνεχίζει να κερδίζει τις εντυπώσεις. Πολύ δε περισσότερο σ’ αυτές τις plug-in υβριδικές εκδόσεις που σε συνδυασμό με την εξαιρετική οθόνη του συστήματος πολυμέσων, προσφέρουν στον οδηγό πολύ περισσότερες πληροφορίες που άπτονται της ηλεκτρικής λειτουργίας. Σε όλα αυτά να προσθέσουμε την κορυφαία ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιεί η Peugeot, τους τεράστιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές και μία σούπερ μοντέρνα σχεδίαση που τονίζει στο έπακρο τον ξεκάθαρα premium χαρακτήρα.

Συνοψίζοντας, με τις δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, το νέο 3008 ολοκληρώνει με ιδανικό τρόπο την γκάμα του. Η Peugeot χρησιμοποιεί την ηλεκτροκίνηση όχι μόνο με στόχο την οικολογική ευαισθησία και την οικονομία. Αλλά μέσα από τα 3008 Hybrid και Hybrid4 κάνει αυτό που πάντα την ξεχώριζε ως εταιρία: να κατασκευάζει αυτοκίνητα με σπορ χαρακτήρα τα οποία σου προσφέρουν μία ανεπανάληπτη αίσθηση οδήγησης και απόλαυσης.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση έρχονται να προστεθούν και μερικά έξτρα πλεονεκτήματα, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι οι περισσότερες εκδόσεις φθάνουν με Λιανική Τιμή Προ Φόρων κάτω από το όριο των 40.000 ευρώ, γεγονός που σημαίνει ότι με βάση το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά” απαλλάσσονται από την φορολογία για εταιρική χρήση. Παράλληλα έχουν μειωμένο κόστος συντήρησης, μία μέση οικονομία καυσίμου κατά 40% σε σχέση με έναν αντίστοιχης ισχύος κινητήρα βενζίνης, μηδενικά τέλη κυκλοφορία και μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης. Σε κάθε περίπτωση ένα πλήρες και απόλυτα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, με μία αξεπέραστη σχεδίαση που το κάνει να ξεχωρίζει όπου και αν βρεθεί και να δημιουργεί ένα μοναδικό δέσιμο απόλαυσης και οδηγικής ευχαρίστησης με τον ιδιοκτήτη του.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Peugeot-3008-2020-white-g1000x600

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του νέου SUV Peugeot 3008
Οι τεχνολογίες του νέου Peugeot 3008
Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 3008 HYBRID4

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto