Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Το νέο CR-V 1.6 diesel στην Ελλάδα (τιμές)

Ελλάδα 19:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το νέο CR-V 1.6 diesel στην Ελλάδα (τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Το νέο CR-V 1.6 diesel στην Ελλάδα (τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Η προσθιοκίνητη έκδοση του νέου Honda CR-V έφθασε στη χώρα μας και ο εισαγωγέας ανακοίνωσε τις τιμές διάθεσής του, όπως και τα επίπεδα εξοπλισμού. Κάτω από το καπό του compact SUV βρίσκεται ο 1.6 i-DTEC, τον οποίο γνωρίζουμε από το νέο Civic. Αποδίδει 120 PS στις 4.000 rpm και 30,6 kgm ροπής στις 2.000 rpm. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και προσφέρει μεικτή κατανάλωση 4,5 lt/100 km (119 g. CO2 ανά km).

Advertisement
Advertisement

Η Honda ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 σε 11,2 sec και τελική ταχύτητα 182 km/h. Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι βέβαια και το CR-V με το 2λιτρο κινητήρα βενζίνης των 155 PS και σύστημα 4×4, όμως ο κυβισμός και το υψηλότερο κόστος αποτρέπουν το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού κοινού από το να ασχοληθεί μαζί του.

Οι τιμές για το CR-V 1.6 diesel αρχίζουν από τα 27.170 ευρώ (με το όφελος της απόσυρσης για την έκδοση Comfort). Στο επίπεδο εξοπλισμού Comfort περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, ESP, hill start assist, σύστημα start/stop, διζωνικός αυτόματος κλιματισμός, cruise control, ραδιο-CD με θύρα USB και χειριστήρια στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες. Η έκδοση Elegance προσφέρει επιπλέον συναγερμό, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, αισθητήρες βροχής και φωτός, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος, ανακλινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ηχοσύστημα με 6 ηχεία και σύνδεση Bluetooth, προβολείς ομίχλης.

Αναλυτικά οι τιμές ανά κινητήρα και έκδοση εξοπλισμού:

Κινητήρας Επίπεδο εξοπλισμού Τιμή Τιμή με απόσυρση
1.6 i-DTEC 6MT Comfort 28.600 € 27.170 €
1.6 i-DTEC 6MT Elegance 29.900 € 28.470 €
2.0 i-VTEC 6MT Comfort 34.900 € 32.100 €
2.0 i-VTEC 6MT Elegance 40.300 € 37.500 €
2.0 i-VTEC 5AT Elegance 41.900 € 39.100 €
Advertisement
Advertisement

 

Οδηγήσαμε πριν λίγους μήνες το Honda CR-V 1.6 i-DTEC στην Πράγα και μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ τις εντυπώσεις μας. Σύντομα θα το δοκιμάσουμε και επί ελληνικού εδάφους για να έχουμε μία πιο ολοκληρωμένη και «φρέσκια» άποψη.