Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΑΓΟΡΑ

Mercedes-Βenz: Πρώτο Premium Brand και το 2019

  • newsautoteam

Στην Ελληνική αγορά, η Mercedes-Benz κατέκτησε για έκτη συνεχή χρονιά την 1η θέση στις πωλήσεις μεταξύ των premium κατασκευαστών σημειώνοντας 4.524 (+20% έναντι του 2018).

Για έκτη συνεχή χρονιά η Mercedes-Benz κατακτά την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων στη χώρα μας. Συνολικά στην Ελλάδα ταξινομήθηκαν 6.122 οχήματα του Ομίλου της Daimler και συγκεκριμένα 5.290 επιβατικά οχήματα Mercedes-Benz & smart (4.524 οχήματα Mercedes-Benz και 766 smart, 429 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (κάτω των 3,5 τόνων), 191 επαγγελματικά οχήματα (άνω των 3,5 τόνων) και 212 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra (πηγή: ΣΕΑΑ). Τόσο στα φορτηγά (από 3,5 τόνους) όσο και στα λεωφορεία, η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη επίσης 1η στις πωλήσεις. To μερίδιο αγοράς στα επιβατικά ανέρχεται στο 4,7%, εκ του οποίου το 4,0% ανήκει στα μοντέλα της Mercedes-Benz. Στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στο 5,4%, στα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3,5 τόνων στο 57,3% και στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα άνω των 8 τόνων στο 41,9%*. Στα λεωφορεία δε, το μερίδιο αγοράς υπερβαίνει το 58% (58,2%).

Ο κος Ι. Καλλίγερος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς δήλωσε: «To 2019 ήταν ακόμη μία απαιτητική χρονιά, όμως η πορεία που καταγράψαμε, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως, ήταν εξαιρετική! Η χαρά και η περηφάνια όλων μας είναι μεγάλη, γιατί αποδεικνύεται ότι το αγοραστικό κοινό αναγνωρίζει και εκτιμά την θέση της μάρκας στον πυρήνα των εξελίξεων της αυτοκίνησης. Χωρίς να απεμπολήσει ούτε μία από τις παραδοσιακές της αξίες, η Mercedes-Benz καταφέρνει να συνδυάζει αρμονικά την ασφάλεια με την εξαιρετική αισθητική, την άνεση με τις επιδόσεις και την αξιοπιστία με τις νέες τεχνολογίες πάντοτε με απόλυτο σεβασμό στον Πελάτη».

Η Mercedes-Benz παγκοσμίως
Η Mercedes-Benz συνεχίζει για 4η συνεχή χρονιά να ηγείται στην κατηγορία των premium κατασκευαστών όσον αφορά στις πωλήσεις. Σε μία χρονιά που σημαδεύτηκε από πολλές προκλήσεις, το «αστέρι» αύξησε τις πωλήσεις του παγκοσμίως σε 2.339.562 (+1,3%) το 2019, παρουσιάζοντας αποτελέσματα – ρεκόρ για ένατη συνεχόμενη χρονιά. Συνολικά, 2.456.343 αυτοκίνητα Mercedes-Benz & smart πωλήθηκαν ανά τον κόσμο. Η Κίνα, μία εκ των τριών σημαντικών αγορών της μάρκας, συνέχισε την επιτυχημένη πορεία της παρουσιάζοντας αύξηση των πωλήσεων σε ποσοστό 6,2%, σπάζοντας ακόμη ένα ρεκόρ. Eκτός από τη χώρα μας, το 2019 η Mercedes-Benz διατήρησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις premium μάρκες σε πωλήσεις σε πολλές χώρες όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ισπανία, η Πολωνία, το Βέλγιο, η Ν. Κορέα, η Ιαπωνία, η Αυστραλία, η Ταϊλάνδη, ο Καναδάς, η Ν. Αφρική κ.α. Παγκοσμίως, τα μοντέλα της κατηγορίας των SUVs και των Compact Cars ήταν αυτά που έδωσαν σημαντική ώθηση στις πωλήσεις το 2019. Κάθε τρίτο αυτοκίνητο Mercedes-Benz που πωλήθηκε ανήκε στην κατηγορία των SUV, ενώ κάθε τέταρτο στην κατηγορία των compact. Με τις πωλήσεις των GLA, GLB, GLC, GLC Coupe, EQC, GLE, GLE Coupe, GLS & G-Class να υπερβαίνουν τις 783.700 μονάδες, η κατηγορία των SUV αποτέλεσε την πιο δυνατή κατηγορία το 2019. Από τον Αύγουστο του 2019 οι πωλήσεις αυξάνονταν σταθερά κάθε μήνα, με οδηγό τις GLC & GLE.

Όσον αφορά στα Compact Cars, περισσότεροι από 667.000 πελάτες της μάρκας παγκοσμίως παρέλαβαν τις νέες τους A-Class, B-Class, CLA, CLA Shooting Brake, GLA & GLB (+9,5%). Αυτό σημαίνει, ότι κάθε τέταρτο αυτοκίνητο που πούλησε η Mercedes-Benz το 2019 ανήκε στην compact κατηγορία. Η A-Class κατέγραψε παγκόσμια αύξηση της τάξης του 12,3% το 2019, ενώ οι A-Class Sedan, η CLA Coupe και η B-Class συνέβαλαν καθοριστικά στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας. Τέλος, με την έλευση της νέας GLB, η οικογένεια των Compact Cars της Mercedes-Benz αποτελείται πλέον από 8 μέλη.

Tο μέλλον θα είναι ηλεκτρικό: νέα plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα

Με το πρόγραμμα “Ambition 2039” που ανακοινώθηκε πέρσι, η Mercedes-Benz Cars έχει μπει σε τροχιά επίτευξης του στόχου εκπομπής μηδενικών ρύπων CO2 εντός 20 ετών. Για την Ευρώπη, υπολογίζεται ότι πάνω από το 40% των οχημάτων της Mercedes-Benz θα μπορούσε ήδη να παραδοθεί στους καταναλωτές ως xEVs (plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα) έως το 2025, ενώ έως το 2030 η εταιρεία σκοπεύει τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της (plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά) να αποτελούν τουλάχιστον το 50% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεών της. Η Mercedes-Benz Cars αναμένει ότι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών της μοντέλων θα αποτελούν το 15-20% των συνολικών της πωλήσεων έως το 2025. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Mercedes-Benz, η EQC (κατ. ρεύματος: 25.0-22.3 kWh/100 km (σε μεικτό κύκλο); εκπομπές CO2: 0 g/km (σε μεικτό κύκλο)) , έκανε το ντεμπούτο της πρώτα στην Ευρώπη και στη συνέχει στην Κίνα και την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού το 2019. Το επόμενο μοντέλο που θα υποδεχτεί στη γκάμα της η Mercedes EQ θα είναι η EQV (κατ. ρεύματος: 27 kWh/100 km (σε μεικτό κύκλο); εκπομπές CO2: 0 g/km (σε μεικτό κύκλο)) , το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο πολλαπλών χρήσεων της Mercedes-Benz που θα συνδυάζει την μηδενική εκπομπή ρύπων με την αποδοτικότητα, την υψηλή λειτουργικότητα και τον όμορφο σχεδιασμό. Επιπλέον, η ανανεωμένη, αμιγώς ηλεκτρική γενιά των smart είναι ήδη έτοιμη για παραγγελίες και σηματοδοτεί την πλήρη μετατροπή της smart σε εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, ούσα πρωτοπόρος στις αστικές μετακινήσεις.

Δημοφιλή στο Protothema.gr