Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Ήρθε στην Ελλάδα το Υβριδικό Renault Clio (+τιμές)

Ελλάδα 9:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ήρθε στην Ελλάδα το Υβριδικό Renault Clio (+τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Ήρθε στην Ελλάδα το Υβριδικό Renault Clio (+τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Το νέο Clio «κάνει» ένα βήμα μπροστά και αποκτά υβριδική τεχνολογία. Με 1600σάρη κινητήρα 140 ίππων και μόλις 100 γρμ/χλμ CO2 έχει πολλές εφαρμογές από την F1.

Advertisement
Advertisement

Για πρώτη φορά, η γκάμα του Renault Clio διατίθεται και με «full hybrid» E-Tech κινητήρα.

Ο υβριδικός κινητήρας E-TECH αναπτύχθηκε στο εσωτερικό της Renault χρησιμοποιώντας ως βάση το μοτέρ του Concept Eolab (του 2014). Η τεχνολογία E-Tech αναπτύχθηκε στο εσωτερικό της και διαθέτει περίπου 150 διπλώματα ευρεσιτεχνίας.

Το Clio E-Tech προσφέρει μια μοναδική υβριδική εμπειρία: αυτόματη εκκίνηση σε ηλεκτρική λειτουργία, υψηλής απόκρισης επιτάχυνση και φρενάρισμα ανάκτησης ενέργειας παρόμοιο με αυτό ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Advertisement
Advertisement

Το αποτέλεσμα είναι ότι μέχρι και το 80% της αστικής οδήγησης γίνεται σε ηλεκτρική λειτουργία, με εξοικονόμηση καυσίμου έως και 40% σε σύγκριση με ένα όχημα κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο οδήγησης. Επιπλέον, υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία για οδήγηση εκτός πόλης.

Πως λειτουργεί

Advertisement

Το υβριδικό σύστημα της Renault δανείζεται στοιχεία κι από τη διαδικασία ανάκτησης ενέργειας της Formula 1. Από την πλευρά του κινητήρα, το νέο Clio E-Tech συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για συνδυασμένη ισχύ 140 ίππων. Ένα από τα πλεονεκτήματά του είναι το σχετικά χαμηλό επίπεδο εκπομπών CO2: μόνο 100 g/km σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας είναι 230V (ή 48 ίππων) και ο δεύτερος ένας 230V (ή 20 ίππων) και οι δύο μπορούν να ανακτήσουν ενέργεια κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Ο μικρότερος αναλαμβάνει κυρίως να ξεκινά τον βενζινοκινητήρα, να συγχρονίζει τις στροφές στο κιβώτιο και να διατηρεί το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας πάνω από ένα ελάχιστο όριο ώστε να παίρνει μπροστά ο βενζινοκινητήρας.

Advertisement

Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,2 kWh και 38 κιλών, βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ, όλο το σύστημα κίνησης χωράει κάτω από το εμπρός καπό. Το υβριδικό Clio έχει τρία προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης: Το Eco, που δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση μέχρι τα 70 χλμ, αν η μπαταρία έχει αρκετό ρεύμα. Το Hybrid, που συνδυάζει βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρες για τη μέγιστη οικονομία. Το Sport, που προτάσσει τις επιδόσεις, ενώ επιπλέον υπάρχει και θέση Β στον επιλογέα του κιβωτίου η οποία αυξάνει την ανάκτηση ενέργειας όταν αφήνετε το πεντάλ της δύναμης.

Τα σημεία διαφοροποίησης

Μόνο τρία διακριτικά (σήματα Hybrid) εξωτερικά κάνουν το Clio E-Tech να ξεχωρίζει, σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ελέγχου με ενδείξεις ηλεκτρικής ισχύος/αυτονομίας.

Μέγιστος βαθμός ασφαλείας στο εσωτερικό

Σε περίπτωση ατυχήματος, οι μηχανικοί της Renault προέβλεψαν τα πάντα για την ασφάλεια των επιβατών: Ενισχυμένη δομή αμαξώματος, 6 αερόσακοι, ενεργά προσκέφαλα για προστασία του αυχένα, ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστή φορτίου.
Advertisement

Οι τιμές

Renault Clio Hybrid 140 ίπποι Expression Plus 24.990 ευρώ
Renault Clio Hybrid 140 ίπποι Dynamic 26.730 ευρώ
Renault Clio Hybrid 140 ίπποι RS Line 27.690 ευρώ