Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Η CUPRA ξεκινά την Ευρωπαϊκή της… επίθεση

Ελλάδα 11:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η CUPRA ξεκινά την Ευρωπαϊκή της… επίθεση

ΑΓΟΡΑ

Η CUPRA ξεκινά την Ευρωπαϊκή της… επίθεση

ΑΓΟΡΑ

H CUPRA εδραίωσε την δομή της αυξάνοντας κατά 50% το προσωπικό της. Η χρονιά του 2019 ξεκίνησε, τριπλασιάζοντας τις πωλήσεις της φθάνοντας τα 3.600 οχήματα με την Γερμανία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο να είναι οι αγορές με τις καλύτερες επιδόσεις το 2018.

Advertisement
Advertisement

 

 

Advertisement
Advertisement

Μετά από την εντυπωσιακή πρεμιέρα του Formentor στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, η CUPRA επιστρέφει με την επίσημη παρουσίαση της διοικητικής της ομάδας.

Υπό την Προεδρεία του Luca de Meo, προέδρου της SEAT, η ομάδα CUPRA αποτελείται από τους Wayne Griffiths, CEO CUPRA, Antonino Labate, διευθυντή στρατηγικής, Business Development και Operations, Jaime Puig, διευθυντής αγωνιστικού τμήματος, Alejandro Mesonero-Romanos, διευθυντής ταμήματος σχεδιασμού, Mauro Pierallini, Chief Product Officer, Khaled Soussi, διευθυντής πωλήσεων & marketing και Xavier Serra, αρχιμηχανικός αγωνιστικού τμήματος.

Ένα χρόνο μετά τη γέννηση της, η μάρκα CUPRA έχει εδραιώσει τη διοικητική της δομή και έχει αυξήσει το προσωπικό της κατά 50%, αποτελούμενη πλέον από 70 εργαζόμενους. Η μάρκα ξεπέρασε όλες τις προβλέψεις το 2018 και αύξησε κατά 40% στις πωλήσεις των μοντέλων σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φθάνοντας τις 14.400 πωλήσεις.

Advertisement

Η Γερμανία κατέκτησε την πρωτιά των πωλήσεων, με περισσότερα από 6.000 πωληθέντα οχήματα, ενώ η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο ολοκλήρωσαν το βάθρο, ξεπερνώντας τις 1.500 πωλήσεις.

Ενώ οι στόχοι της CUPRA το 2019 συνίστανται στην ενίσχυση του positioning της γκάμας στην αγορά, στην ολοκλήρωση του δικτύου διανομής και στη συνέχιση της εκπαίδευσης των CUPRA Masters, η μάρκα παράλληλα στρέφει τη ματιά της στην ολοκλήρωση μίας Ευρωπαϊκής «επιθετικής» εμπορικής πολιτικής.

Advertisement

Για το τρέχον έτος, η CUPRA στοχεύει στη περαιτέρω βελτίωση των αποτελεσμάτων της: «Ενώ αναμένεται ότι η Γερμανία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο θα συνεχίσουν να είναι οι βασικές αγορές μας το 2019, επεκτείνουμε το αποτύπωμα μας σε ολόκληρη την Ευρώπη με το λανσάρισμα του CUPRA Ateca και με ένα ισχυρό run out του Leon CUPRA, με στόχο μια σημαντική ανάπτυξη στη Γαλλία, την Ελβετία και την Αυστρία. Εκτός αυτού, θα επεκτείνουμε την παρουσία της CUPRA σε στρατηγικές υπερπόντιες περιοχές, όπως η Βόρεια Αφρική και η Λατινική Αμερική», δήλωσε ο Wayne Griffiths,  CEO CUPRA.

Προκειμένου να υλοποιήσει τους αναπτυξιακούς στόχους της, η μάρκα αναπτύσσει ένα δίκτυο διανομής επιλεγμένων σημείων πώλησης ή αλλιώς CUPRA Specialists. Η CUPRA διαθέτει ήδη το δικό της χώρο σε 210 αντιπροσώπους SEAT σε όλο τον κόσμο και θα επεκτείνει την εμβέλειά της μέχρι το τέλος του έτους.

Αυτοί οι χώροι, που ονομάζονται CUPRA Corners, παρουσιάζουν τη σύγχρονη ταυτότητα της μάρκας και εμπνέονται από μία ποιοτική εκδοχή ενός μοντέρνου γκαράζ. Επιπλέον, η CUPRA θα έχει και τα δικά της αποκλειστικά καταστήματα, σε εμβληματικές περιοχές σε όλο τον κόσμο.

Advertisement

Το δίκτυο CUPRA θα διαθέτει ειδικά ανταλλακτικά και αξεσουάρ για τον πελάτη CUPRA με προσεκτικά επιλεγμένα προιόντα, σχεδιασμένες ειδικά για κάθε μοντέλο. Μια αποκλειστική lifestyle συλλογή, μαθήματα οδήγησης και ειδικές εκδηλώσεις θα είναι επίσης μέρος του κόσμου της CUPRA. Η εταιρεία έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 240 CUPRA Masters, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη μετάδοση της εμπειρίας CUPRA στον πελάτη.