Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Honda Jazz 1.3 i-VTEC: Η ζωή σε κίνηση

Ελλάδα 14:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda Jazz 1.3 i-VTEC: Η ζωή σε κίνηση

ΑΓΟΡΑ

Honda Jazz 1.3 i-VTEC: Η ζωή σε κίνηση

ΑΓΟΡΑ

Το Honda Jazz είναι γεμάτο δυνατότητες,  Tο ιαπωνικό value for money της αγοράς στην μικρή κατηγορία τώρα με 5 χρονιά δωρεάν service.

Advertisement
Advertisement

Στην Honda προσπαθούν να αναδείξουν την πρακτική, λειτουργική και όμορφη πλευρά των μοντέλων τους και κάνουν τη ζωή των πελατών τους ευκολότερη. Έτσι, αναβάθμισαν και βελτίωσαν τη σχεδίαση του Jazz, εξασφαλίζοντας ότι θα έχετε ένα αυτοκίνητο για να ζήσετε την ζωή σας, όπως εσείς θέλετε.

Honda Jazz Type R: Πώς σας φαίνεται;

Κάθε μικρή και μεγάλη λεπτομέρεια του Honda Jazz σχεδιάστηκε για να κάνει την οδήγηση πιο διασκεδαστική. Συνδυάζει ελαφρύ και ευέλικτο χειρισμό με ένα νέο, μοντέρνο αμάξωμα, που όχι μόνο τραβάει τα βλέμματα αλλά και ενισχύει την αεροδυναμική του απόδοση. Το εσωτερικό του Jazz προσφέρει χώρους, πρακτικότητα και ευκολία εξασφαλίζοντας πάντα ευχάριστες διαδρομές.

Advertisement
Advertisement

Εσωτερικό με στυλ και έξυπνες λύσεις

Μόλις καθίσετε πίσω από το τιμόνι του Jazz θα αισθανθείτε αμέσως οικεία. Τα χέρια σας θα έχουν άμεση πρόσβαση στα χειριστήρια και θα ανακαλύψετε λεπτομέρειες που είναι μοναδικές, όπως: Ότι οι ενδείξεις έχουν σχεδιαστεί για να είναι καθαρές και άμεσα ευανάγνωστες, σε στάση και κίνηση. Οι σχεδιαστές δεν ασχολήθηκαν μόνο με το στυλ της καμπίνας των επιβατών. Φρόντισαν να δημιουργήσουν ένα χώρο, με ποιοτικά υλικά, νέα υφάσματα, χωρίς να χαθεί η κορυφαία πρακτικότητα. Με έξυπνη σχεδίαση και κορυφαίους χώρους στην κατηγορία, τα πάντα θα βρουν τη θέση τους μέσα στο αυτοκίνητο.

Advertisement

Το Honda Jazz προσαρμόζεται, σε εσάς, στις απαιτήσεις της κάθε μέρας σας. Τα πρωτοποριακά Magic Seats παρέχουν ευκολία και ευελιξία στην καθημερινή σας μετακίνηση. Για την απλή διαδρομή έως το super market της γειτονιάς μέχρι την εξόρμηση του Σαββατοκύριακου, το Jazz μεταμορφώνεται και προσαρμόζεται ανάλογα με τις απαιτήσεις με μερικά απλά βήματα. Τα πίσω καθίσματα ανασηκώνονται, αναδιπλώνονται και κατεβαίνουν στο δάπεδο με μια εύκολη κίνηση. Η κατά 60:40 αυτόνομη αναδίπλωση των καθισμάτων παρέχει επιπλέον επιλογές που θα καλύψουν κάθε σας ανάγκη.

Η teaser φωτογραφία του νέου Honda Jazz


Τα αυτοκίνητα πόλης κατά κύριο λόγο προσφέρουν ευελιξία και εύκολο χειρισμό αλλά σπάνια παρέχουν πρακτικότητα. Το Jazz όμως αλλάζει τα δεδομένα και σας τα δίνει όλα. Εκτός από την απόδοση, προσφέρει και κορυφαία ευρυχωρία στην κατηγορία του, με κρυφούς χώρους και έξυπνες αποθηκευτικές λύσεις σε πολλά σημεία της καμπίνας. Διαθέτει επίσης, ένα πολύ μεγάλο πορτ μπαγκάζ χωρητικότητας 1.314 λίτρων. Όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται, το πορτ μπαγκάζ μεγαλώνει για να χωρέσει οτιδήποτε, από βαλίτσες και σανίδες του σερφ μέχρι τη νέα σας τηλεόραση ή ένα τραπεζάκι του καφέ.

Advertisement

Μείνετε συνδεδεμένοι με ασφάλεια

Το Jazz διαθέτει το νέο σύστημα ήχου και ψυχαγωγίας Honda CONNECT 7 ιντσών, το οποίο σας κρατά σε επαφή με ό,τι αγαπάτε, όπως είναι η μουσική και οι φίλοι σας, μέσω μιας κεντρικής οθόνης αφής.

Τα 1300 κ.εκ. απόδοσης και οικονομίας

Advertisement

Ο βενζινοκινητήρας 1.3 i-VTEC του Jazz αποδίδει 102 ίππους και έχει σχεδιαστεί για να είναι αποδοτικός χωρίς να χάνει σε οικονομία. Διατίθεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με συνεχώς μεταβαλλόμενη αυτόματη μετάδοση (CVT). Η τεχνολογία CVT 7 ταχυτήτων περιλαμβάνει σπορ χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddle shift). Για ακόμη περισσότερη οικονομία αλλά και για λιγότερες εκπομπές ρύπων, η τεχνολογία «Idle Stop» απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματά (στα φανάρια π.χ). Το σύστημα εκκινεί εκ νέου τον κινητήρα, μόλις ξαναπατήσετε το γκάζι. Μπορεί να μοιάζει λεπτομέρεια, αλλά σε βάθος χρόνου, κάνει μεγάλη διαφορά.

Ψηφίστηκε η διάταξη για τα μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας – Από πότε ισχύει

Συστήματα ασφάλειας

Από το Jazz δεν λείπουν τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, τα οποία δημιουργούν, μία αίσθηση ασφάλειας σε οδηγό και επιβαίνοντες. Λειτουργούν ως επιπλέον αισθητήρες που προειδοποιούν και ενεργούν όταν είναι απαραίτητο. Αυτά είναι:

Intelligent Speed Limiter (Έξυπνος Περιοριστής Ταχύτητας) Συνδυάζει έξυπνα το όριο ταχύτητας που έχει τεθεί από τον οδηγό, με το Traffic Sign Recognition System, για να ρυθμίσει αυτόματα το όριο ταχύτητας του οχήματος.

Traffic Sign Recognition System (Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας) Το σύστημα αυτό αναγνωρίζει την ύπαρξή τους και σας δίνει οπτική ένδειξη. Μπορούν να εμφανιστούν δύο σήματα ταυτόχρονα.

Lane Departure Warning (Ειδοποίηση Απόκλισης Από Τη Λωρίδα) Αν το αυτοκίνητο αρχίσει να απομακρύνεται από τη λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς να έχετε ανάψει το σχετικό φλας, ενεργοποιείται η οπτική και ηχητική ένδειξη για να σας προειδοποιήσει ότι πρέπει να διορθώσετε τη θέση σας.

Forward Collision Warning (Προειδοποίηση Μετωπικής Σύγκρουσης) Όταν η μπροστινή κάμερα ανιχνεύσει ένα όχημα που βρίσκεται πολύ κοντά, το σύστημα προειδοποιεί για πιθανή εμπρόσθια σύγκρουση, επιτρέποντας στον οδηγό να αντιδράσει άμεσα.

Highbeam Support System (Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας Προβολέων) Το σύστημα αυτό αξιολογεί τις οδικές συνθήκες γύρω σας και αλλάζει αυτόματα μεταξύ μεγάλης και μεσαίας σκάλας.

City-Brake Active System (Σύστημα Ενεργής Πέδησης Πόλης) Όταν οδηγείτε στην πόλη με ταχύτητα μεταξύ 5-32 χλμ./ώρα, το σύστημα ανιχνεύει την απόστασή σας από το προπορευόμενο όχημα, συμβάλλοντας στην αποφυγή σύγκρουσης με ηχητικό και οπτικό σήμα. Αν δεν αντιδράσετε και η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη, το σύστημα City-Brake Active μπορεί να ασκήσει ισχύ πέδησης αυτόματα ώστε να μειωθεί η ταχύτητα όσο το δυνατόν περισσότερο.

– Επιπλέον υπάρχουν Αερόσακοι Οδηγού και Συνοδηγού αλλά και πλευρικούς αερόσακους που συμπληρώνονται από δύο πλήρους μήκους πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας, που προστατεύουν και τους μπροστινούς και τους πίσω επιβάτες.

– Τέλος το Hill Start Assist (Υποβοήθηση Εκκίνησης Σε Ανήφορα) αποτρέπει την κύλιση προς τα πίσω, όταν ξεκινάτε σε ανηφόρα. Με τη χρήση ενός αισθητήρα κλίσης, η ισχύς πέδησης ελέγχεται και διατηρεί το αυτοκίνητο σε ακινησία για 1,5 δευτερόλεπτο από τη στιγμή που θα απελευθερώσετε το πεντάλ του φρένου.