Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Το νέο VW Passat στην Ελλάδα (τιμές)

Ελλάδα 15:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το νέο VW Passat στην Ελλάδα (τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Το νέο VW Passat στην Ελλάδα (τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Στην Αιδηψό πραγματοποιείται η πρώτη επίσημη παρουσίαση του νέου Passat από την Ελληνική αντιπροσωπία, στους Ελληνες Δημοσιογράφους…

Advertisement
Advertisement

 To 8ης γενιάς Passat είναι διαθέσιμο είναι τόσο το sedan όσο και σε station wagon εκδόσεις, με την γκάμα κινητήρων να περιλαμβάνει σύνολα χωρητικότητας από 1.400 έως 2.000 cc.

Οι τιμές αρχίζουν από τα 21.400 ευρώ (20.440 με απόσυρση) για το 1.4 TSI 125 PS στο επίπεδο εξοπλισμού Trendline. Το Passat με τον 1.4 TSI 150 PS τεχνολογίας ACT (απενεργοποίησης κυλίνδρων για εξοικονόμηση καυσίμου) κοστίζει 24.900 ευρώ (23.940) στην έκδοση Comfortline.

Στις diesel εκδόσεις υπάρχει ο 1.6 TDI ο οποίος με τη νέα χαρτογράφηση αποδίδει 120 PS (Trendline – 23.170 ευρώ με απόσυρση, +550 ευρώ με το κιβώτιο DSG) με την μέση κατανάλωση να δηλώνεται απο το εργοστάσιο στα 4 lt/100 km.
Ο 2.0 TDI με 150 PS (27.800 ευρώ με το όφελος απόσυρσης), ενώ στην κορυφή της γκάμας, προς το παρόν τοποθετείται η έκδπση με τον 2λιτρο TDI με διπλό turbo απόδοσης 240 PS, με 7άρι DSG και τετρακίνηση 4MOTION (42.900 ευρώ με απόσυρση). Για τις Variant (SW) εκδόσεις, το επιπλέον κόστος απόκτησης ορίζεται στα 1.300 ευρώ.

Advertisement
Advertisement

Όπως μας έχουν συνηθίσει οι σχεδιαστές της Volkswagen, διατήρησαν τους «δεσμούς» με το απερχόμενο Passat, δίνοντας έμφαση σε λεπτομέρειες, όπως ο συνδυασμός μάσκας-φωτιστικών σωμάτων που θυμίζει αρκετά το πολυμορφικό Golf Sportsvan. Τα πίσω φώτα αλλά και λεπτομέρειες του εσωτερικού (όπως το τιμόνι) παραπέμπουν στο Golf. Η Volkswagen χρησιμοποίησε περισσότερο αλουμίνιο, με αποτέλεσμα το νέο μοντέλο να είναι έως 85 kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Έτσι είναι οικονομικότερο στην κατανάλωση και πιο δυναμικό στην οδήγηση. Όλα τα νέα Passat (sedan ή station wagon) φέρουν στάνταρ πίσω φώτα LED, ενώ οι εμπρός προβολείς είναι αλογόνου ή LED.

Αναβαθμισμένος είναι ο εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης, με συστήματα όπως το αυτόματο cruise control, το Multi Collision Brake για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων, το Fatigue Detection για αναγνώριση κόπωσης οδηγού, το City Emergency Brake για αποφυγή συγκρούσεων με μικρές ταχύτητες, το Park Assist 3ης γενιάς, αλλά και την οθόνη TFT 12,3 ιντσών που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Audi TT και αντικαθιστά τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων.