Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoCHOICE: Crossover

Newsmoto

Yamaha R6 Race MY2021: Για την πίστα και μόνο..

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

Ένας ακόμα κατασκευαστής σταματά την παραγωγή μοτοσυκλέτας Supersport 600 εμπορίου και επικεντρώνεται σε ξεκάθαρα αγωνιστικών προδιαγραφών μοντέλο.

To Yamaha YZF-R6 υπήρξε συνώνυμο της Supersport μοτοσυκλέτας από το 1999, τη χρονιά που παρουσιάστηκε. Από το 2021, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε αγωνιστική έκδοση χωρίς έγκριση τύπου, δηλαδή δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί στο δρόμο νόμιμα! Το αγοραστικό ενδιαφέρον έχει μεταφερθεί -εδώ και χρόνια- στη μεγάλη κατηγορία των πανίσχυρων 1000cc και 200+ ίππων, κάτι που οδήγησε τα SS600 σε μαρασμό. Όχι στους αγώνες όμως, όπου ζουν και -σχεδόν- βασιλεύουν.

H ιστορία

Αφού πέτυχε την παρθενική τoυ νίκη με τη δεύτερη κιόλας συμμετοχή του (Jamie Whitham στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport του 1999 στο Donington Park), το R6 οδήγησε μέχρι σήμερα σε 8 παγκόσμιους τίτλους αναβάτες όπως οι Jörg Teuchert, Cal Crutchlow, Chaz Davies, Sam Lowes, Lucas Mahias, Sandro Cortese και Randy Krummenacher. Ο Andrea Locatelli προστέθηκε φέτος στη λίστα των παγκόσμιων πρωταθλητών, μετά από μια νικηφόρα σεζόν με R6, που εξακολουθεί να αναδεικνύεται ως η κραταιά συμμετοχή στο WorldSSP (έχει κατακτήσει τον τίτλο για 4 συνεχόμενες σεζόν 2017-2020).

R6 Race και μόνο

Το βασικό R6 Race θα είναι σχετικά άμεσα διαθέσιμο και σε τιμή (δεν αναφέρεται στο press kit) που θα απευθύνεται σε αναβάτες που συμμετέχουν σε αγώνες, από track days έως εθνικά πρωταθλήματα. Η μοτοσυκλέτα παίρνει κίνηση από έναν ελαφρύ υγρόψυκτο τετρακύλινδρο 2ΕΕΚ κινητήρα 599cc με βαλβίδες από τιτάνιο. Το αλουμινένιο πλαίσιο Deltabox ενσωματώνει χρόνια αγωνιστικής εμπειρίας με χαρακτηριστικά όπως υποπλαίσιο από μαγνήσιο, που βελτιστοποιεί την κατανομή του βάρους εμπρός/πίσω και ανάρτηση υψηλών προδιαγραφών από την KYB. Το μοντέλο εφοδιάζεται επίσης με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, λειτουργία D-mode και ηλεκτρονικό σύστημα γκαζιού.

Εξοπλισμός R6 GYTR

Εδώ και 40 χρόνια οι μηχανικοί της GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing) ενσωματώνουν πρωτοποριακές τεχνολογίες σε όλα τα αξεσουάρ που σχεδιάζουν. Σε στενή συνεργασία με τις αγωνιστικές ομάδες και τους αναβάτες των δοκιμών έχει αναπτυχθεί μια ευρεία σειρά εξαρτημάτων βελτίωσης επιδόσεων, που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αναβαθμίσουν τη μοτοσυκλέτα τους, καθώς και πλήρη αγωνιστικά κιτ. Το εν λόγω κιτ περιλαμβάνει ένα ηλεκτρονικό πακέτο GYTR με ελαφριά καλωδίωση και προγραμματιζόμενη μονάδα ECU για τη ρύθμιση της απόδοσης του κινητήρα. Οι θυρίδες του AIS (σύστημα εισαγωγής αέρα) επιτρέπουν στο R6 Race να χρησιμοποιήσει απευθείας τον καθαρό αέρα που παρέχεται από τη μεγάλων διαστάσεων εισαγωγή, αυξάνοντας με αυτό το τρόπο την απόδοση (λέγε με Ram-Air).

Και προκειμένου να διασφαλιστεί η βέλτιστη διαχείριση όλης της δύναμης, η αγωνιστική εξάτμιση από τιτάνιο της Akrapovic έχει αναπτυχθεί ειδικά για τη μεγιστοποίηση της ισχύος του κινητήρα, αλλά και τη σημαντική μείωση του συνολικού βάρους. Το αγωνιστικό φέρινγκ WSS μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση, ενώ σε συνδυασμό με την αύξηση της ισχύος αναβαθμίζονται και τα φρένα με σωληνώσεις από ανοξείδωτο χάλυβα. Ο εξομοιωτής ABS της GYTR επιτρέπει την αφαίρεση της αντλίας του ABS για ακόμα μεγαλύτερη μείωση του βάρους. Επίσης, περιλαμβάνονται επιπλέον εξαρτήματα που απαιτεί η FIM, όπως προστατευτικό μανέτας μπροστινού φρένου και προστατευτικό του πίσω γραναζιού, ενώ τα άγκιστρα του διπλού σταντ διευκολύνουν την αφαίρεση του πίσω τροχού.

Ο εξοπλισμός R6 GYTR περιλαμβάνει τα εξής:

•Σετ αγωνιστικού φέρινγκ
•Πλήρες αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης Akrapovic
•Σετ ECU
•Σετ καλωδίωσης
•Διακόπτη ενεργοποίησης/απενεργοποίησης
•Καλώδιο διασύνδεσης
•Σετ AIS
•Εξομοιωτή ABS
•Τάπα καυσίμου χωρίς κλειδί
•Μαξιλάρι σέλας
•Σετ σωληνώσεων φρένων από ανοξείδωτο χάλυβα μπροστά και πίσω
•Προστατευτικό μανέτας μπροστινού φρένου
•Πλήρως ρυθμιζόμενο αγωνιστικό σετ με προαιρετικό κιτ αλλαγής ταχυτήτων
•Προστατευτικό πίσω γραναζιού (“πτερύγιο καρχαρία”)
•Οδηγός γραναζιού 14T που ταιριάζει με αλυσίδα 520
•Πίσω γρανάζι 45 που ταιριάζει με αλυσίδα 520
•Σετ παξιμαδιών γραναζιού για αλυσίδα 520
•Χρυσή αγωνιστική αλυσίδα 520 DID
•Άγκιστρα στήριξης διπλού σταντ πίσω τροχού
•Διπλό σταντ πίσω τροχού

Εκτός από τον εξοπλισμό που περιλαμβάνεται στο κιτ R6 GYTR, διατίθενται διάφορα εξαρτήματα GYTR και Öhlins για όσους επιθυμούν να εξατομικεύσουν ακόμα περισσότερο τη δική τους μοτοσυκλέτα. To άνευ έγκρισης τύπου R6 Race θα είναι διαθέσιμo στους επίσημους συνεργάτες της Yamaha από τον Ιανουάριο του 2021.

Διαβάστε επίσης:

Ducati Hypermotard 950 RVE: Ένα βραβευμένο concept στην παραγωγή

Kymco DT X360: Λέγε με Crossover

Honda SH350i MY2021: Η εξέλιξη βελτιώνει το είδος

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr