Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Το Suzuki V-Strom 1050DE του 2023 δεν φοβάται το χώμα (+video)

Ελλάδα 0:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Suzuki V-Strom 1050DE του 2023 δεν φοβάται το χώμα (+video)

NEWSMOTO

Το Suzuki V-Strom 1050DE του 2023 δεν φοβάται το χώμα (+video)

NEWSMOTO

Η Suzuki ετοιμάζει μια heavy duty έκδοση του κορυφαίου της adventure V-Strom 1050 για την επόμενη χρονιά.

Advertisement
Advertisement

Η Suzuki έχει αρχίσει να κινείται σε πολλαπλά επίπεδα δείχνοντας τη θέλησή της να βγει από τη λήθη και να μπει δυνατά πάλι στο παιχνίδι των δύο τροχών. Αυτήν τη φορά τα νέα έχουν να κάνουν με το κορυφαίο της V-Strom 1050, το οποίο θα αποκτήσει μια πολύ δυναμική έκδοση το 2023.

Η Suzuki δούλεψε αρκετά πάνω στην καινούρια έκδοση της μοτοσικλέτας θέλοντας να την κάνει πιο ικανή στις εκτός δρόμου διαδρομές. Οι αναβαθμίσεις λοιπόν περιλαμβάνουν νέα ηλεκτρονικά συστήματα, καινούρια ρύθμιση στο πλαίσιο και φυσικά αναβάθμιση των αναρτήσεων προκειμένου να γίνει πιο μάχιμη στο χώμα. Στο κομμάτι των αναρτήσεων η πρώτη επέμβαση έγινε στη διαδρομή με το εμπρός πιρούνι να αυξάνεται στα 170 χιλ. και το πίσω αμορτισέρ στα 169 χιλ. Το αποτέλεσμα ήταν να αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος στα 190 χιλ. κάτι που κάνει το πέρασμα από χωματόδρομους πιο εύκολο.

Advertisement
Advertisement

Η γεωμετρία της μοτοσικλέτας επίσης έχει μεταβληθεί και πλέον έχει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 40 χιλ. χάρη στο νέο αλουμινένιο ψαλίδι. Το τιμόνι επίσης είναι κατά 40 χιλ. φαρδύτερο για καλύτερο χειρισμό όταν ο αναβάτης σηκώνεται όρθιος, ενώ το πλαίσιο είναι βελτιωμένο με αυξημένα επίπεδα ακαμψίας. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 21 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ενώ υπάρχει και έκδοση με χυτούς τροχούς 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω.

Στον τομέα των ηλεκτρονικών, στη νέα 1050DE έχει προστεθεί μια νέα ρύθμιση στο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του την επιλογή «G» (Gravel) η οποία έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την κίνηση εκτός δρόμου, ενώ το σύστημα ABS στα φρένα απενεργοποιείται στον πίσω τροχό. Η μοτοσικλέτα επίσης διαθέτει σύστημα quickshifter για εύκολο ανέβασμα και κατέβασμα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός δικύλινδρος V2 των 1.037 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 107 ίππους και 100 Nm ροπής. Παρεμβάσεις έχουν γίνει στη μετάδοση με τις σχέσεις να έχουν αλλάξει για να κάνουν πιο ομαλή τη λειτουργία του.

Advertisement

Η νέα Suzuki V-Strom 1050DE θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις και αναμένεται στις αρχές του 2023.

Βίντεο παρουσίασης του νέου V-Strom 1050DE.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Suzuki σηκώνει τα μανίκια!
«Χωμάτινη» συνεργασία RAM και KTM
Αυτές είναι οι Ducati που μπορείς να οδηγήσεις με δίπλωμα A2 (+video)