Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

Newsmoto

SYM Jet 4 125/150 RX 2021: Σημαντικές αναβαθμίσεις και Euro5

  • newsmototeam

Βρίσκονται εδώ και καιρό στη γκάμα της SYM αποτελώντας προσιτές και οικονομικές προτάσεις προσωπικής μετακίνησης και έχοντας αποδείξει στον καθημερινό στίβο την αξιοπιστία τους, τις χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο και την πρακτικότητα τους.

Για το 2021 τα Jet4 ανανεώνονται αποκτώντας τον κωδικό RX στο όνομά τους, κινητήρες Euro 5, μία νέα έκδοση στα 150cc, αλλά κυρίως πολλές αναβαθμίσεις. Σχεδιαστικά οι καμπύλες του παρελθόντος έχουν δώσει τη θέση τους σε πιο γωνιώδεις γραμμές, που αναδεικνύουν μία πιο σύγχρονη και δυναμική εικόνα. Σύμφωνα με τη SYM, έμπνευση για τη σχεδίαση των Jet4 RX αποτέλεσε η κατηγορία των off-road μοτοσυκλετών, κάτι που είναι πιο εμφανές στις χούφτες στο τιμόνι, αν και πρέπει να διευκρινίσουμε ότι τα συγκεκριμένα scooter δεν έχουν κατασκευαστεί για κίνηση στο εκτός δρόμου πεδίο.

Νέο είναι και το πλαίσιο, με τη SYM να μη δίνει περισσότερες πληροφορίες πέραν της αναφοράς ότι έχει σημειωθεί βελτίωση στην οδηγική εμπειρία, όσον αφορά στη σταθερότητα προφανώς. Πάντως πρέπει να επισημανθεί ότι παρά το νέο πλαίσιο και την αλλαγή στη συνολική σχεδίαση, το δάπεδο παραμένει επίπεδο και αυτό προσμετρά στα συν σε ό,τι αφορά τις μεταφορικές δυνατότητες και την πρακτικότητα. Εκείνο που θα έχει σίγουρα βελτιώσει τη συμπεριφορά των RX είναι η εφαρμογή του συστήματος ALEH (Anti-Lift Engine Hanger System).

Πρόκειται για τη διάταξη του κινητήρα (και της ενσωματωμένης μετάδοσης) και του κάθε τμήματος τμήματος του πλαισίου στην ίδια νοητή ευθεία που διέρχεται από τα κέντρα των τροχών, καθώς και για την εφαρμογή μιας εξελιγμένης από τη SYM άρθρωσης μέσω της οποίας εδράζεται ο κινητήρας στο πλαίσιο.

Συνδυαστικά όλα αυτά μαζί έχουν σαν αποτέλεσμα πιο προβλέψιμη συμπεριφορά και ομοιογένεια, εξαλείφοντας παράλληλα σε μεγάλο βαθμό τις αντιδράσεις και την αστάθεια που προκαλεί στα scooter παραδοσιακής χωροταξίας και αρχιτεκτονικής το άνοιγμα του γκαζιού. Έχοντας εμπειρία με την οδήγηση του DRG 160, που επίσης φέρει σύστημα ALEH, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι οι ισχυρισμοί της SYM δουλεύουν στην πράξη και δεν είναι σε καμία περίπτωση απλό marketing. Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, αυτός κατάφερε να περάσει τις προδιαγραφές Εuro5 παραμένοντας αερόψυκτος και διβάλβιδος, χωρίς να σημειώνονται απώλειες στην απόδοσή του.

Αντίθετα, κέρδισε σε ισχύ και αυτό στην περίπτωση της έκδοσης των 125cc μεταφράζεται σε 11,2Hp/8.500rpm (από 10,5Hp/8.000rpm). Αντίστοιχα η ροπή έχει ανέβει στα 1.0kgm/6.500rpm (από 0,9/7.000). Για την έκδοση των 50cc οι τιμές αυτές είναι 2,9Hp/8.100rpm και 0,3kgm/6.000rpm, ενώ για το RX 150 δεν έχουν δοθεί ακόμα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Για το 2021 έχουμε την κατάργηση των αναλογικών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων, ο οποίος είναι πλέον πλήρως ψηφιακός φουτουριστικής και γωνιώδους αισθητικής. Ενημερωμένη βάσει των σημερινών αναγκών είναι και η παροχή ταχείας φόρτισης USB για τις ενεργειακές απαιτήσεις των σύγχρονων smartphone ή άλλων gadget.

Σε τροχούς, φρένα και αναρτήσεις δεν σημειώνονται διαφορές. Οι ζάντες είναι 12 ιντσών και φέρουν ελαστικά διαστάσεων 110/70-12 και 120/70-12, μπροστά και πίσω αντίστοιχα, με ένα δισκόφρενο 226mm και ένα ταμπούρο 130mm να αναλαμβάνουν το φρενάρισμα, φέροντας μηχανικής ενεργοποίησης συνδυασμένο σύστημα πέδησης (CBS). Τέλος, το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 765mm, το μεταξόνιο στα 1.320mm, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 6,2 λίτρα.

Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε σύντομα και θα σας ενημερώσουμε.

Πηγή: scooternet.gr

Διαβάστε επίσης:

KTM 890 Adventure R & Rally: Όταν το Travel Adventure αποκτά νέα διάσταση

Jonathan Rea: Πρωταθλητής για 6η συνεχόμενη χρονιά στο Π.Π. Superbike!

Kymco 2021: Δυναμικά σε νέες κατηγορίες με παγκόσμιες πρωτιές

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto